FilmTotaal-Uitje #4: SIN CITY

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Barthuz
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Barthuz » 05 jun 2005 07:14

Dan zal ik in het kader van de 'geen idee wie wie is'-preventie vandaag mijn geelste t-shirt aantrekken. Fokke&Sukke-print.

Barthuz
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Barthuz » 05 jun 2005 09:59

Probleempje. Ik had er geen rekening mee gehouden dat op zondag de laatste bus vanuit Heerlen naar huis al om 22.30 vertrekt. Dan zou ik al om 20.30 in Utrecht de trein moeten nemen.

Lijkt erop dat ik wederom op het laatste moment moet afzeggen. Zal kijken of ik nog een lift vanuit Heerlen kan regelen, maar ben bang dat het voor mij weer niet doorgaat.

Boerengat is het hier ook :x

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 05 jun 2005 10:09

Barthuz schreef:Probleempje. Ik had er geen rekening mee gehouden dat op zondag de laatste bus vanuit Heerlen naar huis al om 22.30 vertrekt. Dan zou ik al om 20.30 in Utrecht de trein moeten nemen.

Lijkt erop dat ik wederom op het laatste moment moet afzeggen. Zal kijken of ik nog een lift vanuit Heerlen kan regelen, maar ben bang dat het voor mij weer niet doorgaat.

Op het laatste moment is wel erg sneu, maar het is hier ook zo, en dan willen ze met alle geweld de mensen met het openbaar vervoer laten reizen, dan moeten ze daar wel wat aan doen. }: Ik hoop dat je nog een lift kunt regelen. :Y

Barthuz
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Barthuz » 05 jun 2005 10:24

Ann McDunn schreef:
Barthuz schreef:Probleempje. Ik had er geen rekening mee gehouden dat op zondag de laatste bus vanuit Heerlen naar huis al om 22.30 vertrekt. Dan zou ik al om 20.30 in Utrecht de trein moeten nemen.

Op het laatste moment is wel erg sneu, maar het is hier ook zo, en dan willen ze met alle geweld de mensen met het openbaar vervoer laten reizen, dan moeten ze daar wel wat aan doen. }: Ik hoop dat je nog een lift kunt regelen. :Y
Stom van me natuurlijk dat ik vandaag pas kijk naar de vertrektijden. Maar dit is volgens mij nieuw.

Maar goed dat TV Home deze maand Canal+ gratis doorgeeft. De dag nog niet helemaal verloren

Darko
Regisseur
Regisseur

Bericht door Darko » 05 jun 2005 11:55

Jammer Barthuz :(

Vanavond is het dan zover :Y

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 jun 2005 11:59

Darko schreef:Jammer Barthuz :(

Hoeveel mensen gaan er nu uiteindelijk mee? (Ayse moet je overigens nog bij de bevestigingen zetten)

Darko
Regisseur
Regisseur

Bericht door Darko » 05 jun 2005 12:02

Colonel_Kurz schreef:
Darko schreef:Jammer Barthuz :(

Hoeveel mensen gaan er nu uiteindelijk mee? (Ayse moet je overigens nog bij de bevestigingen zetten)
Thanks, had ik niet gelezen.

De mensen die sowieso mee gaan:

Darko
Angle Eyes
Konami
Ann McDunn
jacq
Colonel Kurz
Jedimaster
Quistnix
Zeurdoos
Pieternel
Dr. Strangelove
WizardOfOss
Rozo
rvg1983
Goaskalice
Sai
Ayse

De mensen die geen bevestiging hebben gegeven:

Metal Earth

17 mensen zonder Metal Earth..

Best mooi aantal! :)

AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 05 jun 2005 12:41

Bij het CS verzamelen dus:

Zeurdoos
Konami
Pieternel
Ayse
AngelEyes
Quistnix (?)

Tussen 17.30 en 17.45. Wat is de deadline?

Ik ben trouwens te herkennen aan een Clint Eastwood t-shirt.

Sai
Filmster
Filmster

Bericht door Sai » 05 jun 2005 12:54

AngelEyes schreef:Bij het CS verzamelen dus:

Zeurdoos
Konami
Pieternel
Ayse
AngelEyes
Quistnix (?)

Ik zal er ook zijn. Op het station. Je kunt me herkennen aan het niet dragen van een T-Shirt met opdruk.

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 05 jun 2005 13:19

Zeurdoos
Konami
Pieternel
Ayse
AngelEyes
Quistnix (?)

Deadline... Hmm, iets van 17:55 / 18:00?

'k Draag trouwens m'n bruine "FEEDER" T-shirt, die vast geheel in de massa opgaat ;)

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 05 jun 2005 13:28

Rozo en ik komen rechtsreeks naar de bios, ik ben te herkennen aan een shirt met Kill Bill-rugprint, zal dus wel achterwaarts aan komen lopen :D

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 jun 2005 13:35

Zeurdoos schreef:

Zeurdoos
Konami
Pieternel
Ayse
AngelEyes
Quistnix (?)

Deadline... Hmm, iets van 17:55 / 18:00?

'k Draag trouwens m'n bruine "FEEDER" T-shirt, die vast geheel in de massa opgaat ;)
Ik raad 17:50/55 aan.

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 05 jun 2005 22:49

Het was super leuk en gezellig.... meer info volgt.... 8)

En de foto's zijn online... stuur maar een PB-tje...

Darko
Regisseur
Regisseur

Bericht door Darko » 05 jun 2005 23:39

Mijn verslagje van het uitje dan maar :) :

Ik ben een keer op tijd ( eerste keer in mijn leven :) ) op het station in Arnhem. 17.00

17.20 geen Goaskalice, Ann of Jacq te zien.. even Goaskalice bellen:

Heey waar blijf je?
Wat 18.00 toch?
Nee 17.00... :O
Ow, kom eraan.. :)

Nou dat duurde nog 10 minuutjes en ondertussen kwamen Jacq en Ann er ook aan die ik gelijk wel herkende :)

Toen waren we al wat aan de late kant en konden we het nog wel net halen. Toen we in Utrecht kwamen wisten we niet hoe we bij de bios kwamen.. ik dacht dat onze goede Jacq wel een routeplannertje had meegenomen.. maar helaas :( Toen vroegen we de weg een een aardige man en we volgde die weg maar we vonden de bios niet.. toen reden we nog een uur rond en kwamen we dezelfde man tegen :D ik vroeg de weg weer en toen waren we dus al heel dichtbij en konden we hem zo vinden, 1 probleem: we waren een uur te laat.. geen film voor ons dus }:

Maar daarna met de FT crew nog even bij de Burger King gegeten dat was wel leuk, ik was alleen erg moe dus zoveel gesprekken heb ik niet gevoerd :)

Bedankt voor het rijden Jacq!!!

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 06 jun 2005 00:15

Net terug in Enschede (na een vertraging tussen Almelo en Hengelo..... En dat om 00:30 's nachts!). Ik ben gelukkig wél een van de mensen die de film heeft kunnen zien :D.

Terwijl ik vannochtend (nou ja, meer 's middags) nog in m'n badjas zat uit te brakken van een reunie van de Hogeschool van gisteren belde Konami mij op of de afgesproken tijd nog steeds gelde. Dat deed ie en na wat opfris acties en wat spullen gepakt te hebben maar richting station Enschede gegaan. Daar uiteraard weer veel te vroeg aangekomen, dus een kwartiertje moeten wachten voordat de trein uberhaupt in beweging kwam.

In Hengelo zag 'k Konami al staan en was het gedaan met de rust ;). Toch de hele treinreis non-stop gepraat, iets wat toch altijd maar afwachten is bij mensen die je niet of nauwelijks kent!

Op Utrecht Centraal herkende Konami Ayse en nadat wij 3en bij elkaar stonden, druppelden de anderen al snel bijeen. Sai, AngelEyes en Pieternel als eerst. Sai kwam meteen met een verhaal over een enge man die bij hem in de trein zat, wat een goeie ijsbreker was. Hierna voegde Quistnix zich erbij met z'n "schedeltas" ('niet zelf uitgezocht, maar m'n vriendin!') en dachten we compleet te zijn. Wij richting centrum, komt Jedimaster ons nog net achterna en was de groep echt compleet.

De route naar City/Movies was verbazingwekkend simpel (bussen? nergens voor nodig!), zelfs na tegenstrijdige richtingaanwijzingen van Utrechters zelf. Daar aangekomen was het angstvallig leeg... Geen welkomscomité, geen spandoeken. Nou waren we ook wat aan de vroege kant, dus maar even wachten. 18:15 verstreek en nog steeds geen teken van Darko, toch de organisator van dit alles, of de overige 8 die nog moesten komen.

Gelukkig geen rijen mensen voor Sin City, dus de reserveringen waren al niet echt meer nodig en dus ook geen stress voor de kaartjes. Na wat langer buiten te hebben gestaan kwamen Dr. Strangelove (geen spiderman-overhemd dit keer maar een Duke Nuke'em t-shirt) en rvg1983 er aan, niet veel later gevolgd door Colonel Kurz en Rozo + WizardOfOss. Met dit, redelijk complete gezelschap uiteindelijk maar vast de kaartjes betaald en uiteindelijk maar de zaal in gegaan. Van Darko, Goaskalice (de handigste naam om mee voor te stellen ;)), jacq en Ann McDunn geen spoor te bekennen.

De film zelf was een erg vermakelijke, lekker rauwe film die de strips behoorlijk goed volgde. Meer hierover morgen in een ander topic. In de pauze nog kunnen toekijken hoe Dr. Strangelove z'n worstenbroodjes opat, en toen zelf ook maar wat gaan halen.

Na de film stonden ze er dan eindelijk en was de groep écht compleet (100% opkomst van de mensen die gezegd hadden te komen, was dat al eens eerder gebeurd?). Een aantal mensen, waaronder ikzelf, hadden nogal honger omdat ze door de treinreizen hun avondeten hadden gemist. Op naar de burgerking dus! Daar leuk bij elkaar gezeten, waarna een voor een de mensen hun trein gingen halen en het een dag noemden. Ik vond het in elk geval wel weer erg geslaagd :T

Plaats reactie