FilmTotaal-Uitje #4: SIN CITY

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 06 jun 2005 00:23

Konami schreef:Het was super leuk en gezellig.... meer info volgt.... 8)
Zeurdoos schreef:In Hengelo zag 'k Konami al staan

[......]

Ik vond het in elk geval wel weer erg geslaagd :T
Volgens mij heeft Zeurdoos al voldoende info gegeven... :wink:

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 06 jun 2005 00:26

Ik hou het gezien het tijdstip kort: het was weer gezellig!
(nu snel m'n mond spoelen, wat een walgelijk woord is dat toch...)

Jedimaster
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jedimaster » 06 jun 2005 01:03

I love hitmen. No matter what you do to them, you don't feel bad.
_O_

Morgen komt de rest van het verhaal over deze dag, maar deze moest ik gewoon nog even kwijt!!

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 06 jun 2005 08:39

Was het gezellig gisteren? Hoe vonden jullie de film?

Darko
Regisseur
Regisseur

Bericht door Darko » 06 jun 2005 08:40

Het was zeker gezellig :) Ik weet alleen niet hoe de film was :oops:

Vooral Kurz had ik me enorm anders voorgesteld :D

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 06 jun 2005 09:15

Nou was voor mij veel rijden en nog eens rijden. Was toch iets teveel van het goede. Nou ja, komt wel. TJaaa had eerst gedacht we zetten de auto bij Transferum of hoe het ook moge heten daar had ik een uitdraai van, toen dacht ik we zijn al te laat dus gassen, Darko weet het vast ook wel. Ook niet dus.

We dachten toen even vragen en maar snel die auto loodsen nouuu dat ging dus ietswat mis. Film niet gezien, maar ja die komt nog wel.

Wel grappig om nu al die koppen te zien. Sommige vielen zelfs mee :P

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 06 jun 2005 11:54

Zeer verrassend, de organisator, zijn maat en onze twee 'noordelijke' dames die je opwachten in de foyer na afloop van de comic-noir Sin City...
Denk je alles gehad te hebben, komt dat er nog bovenop...

En toch...was het ergens niet eens een te grote verrassing.. Minder groot in ieder geval als de storyline van Sin City...

Ach, het geeft in ieder geval aan dat een FT gebeuren toch meerwaarde heeft boven louter een filmpje pakken...

Het was weer erg vermakelijk om de koppen te zien van al die meer of minder bekende Forum gasten. Naast Groningse Kruidenvrouwtjes, hadden we o.m. een duiveltje, een vampier, een mega poster, meerdere nerds, langharig tuig, eeuwige studenten, anaal-analytici, net-de-luier ontgroeiden en bijna-de-luier herondekenden (waaronder eh...Dr. Nukem).. :D

De teleurstelling over de afwezigheid van Spidermanshirt, popcorn en slofjes kon van de gezichten worden afgelezen... Wat mij dan weer plezierde...
Oh ja, en ik kon voor 0,50 ct naar binnen (voornamelijk op konto van de Spits Bioscoopbon).
Ondanks mijn heerlijke glimlach naar de cassiere had zij vandaag voorgenomen elke flirt totaal te negeren. Knap gedaan trouwens, want hoe kon zij mij weerstaan ???? :wink:

Mijn vreugde kende geen grenzen toen RVG1983 en ik na een korte voettocht mijn auto terugvonden op haar gratis parkeerplaats. Geen taxirit of wielklem dit keer.. :T

Ondanks alle opgebouwde spanningen en verwachtingen denk ik dat 'het FT forum' wederom heeft aangetoond in niets afschrikwekkend te zijn en volstrekt drempelloos te zijn...
Nee, alles met respect voor iedereens geheimen en bescherming voor enige publieke bemoeizucht.
Het is niemand opgevallen dat er bijv. iemand bij was van 37 jaar..
Zoals de MB-spellen (van vroeger??): geschikt van 8 tot 88... :lol:
(nee, ik noem geen namen en ik heb geen enkele impliciete hint naar whatever..)

Zoals reeds publiekelijk verkondigd gisteren: ALLE DANK EN LOF VOOR DARKO; ZONDER HEM WAS HET ALLEMAAL NIET MOGELIJK GEWEEST !!!
Hehehehe...jammer dat ie de film zelf niet gezien heeft..maar ja, hij was blond.. 8) :oops:

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 06 jun 2005 12:10

Dr. Strangelove schreef:Ondanks mijn heerlijke glimlach naar de cassiere had zij vandaag voorgenomen elke flirt totaal te negeren. Knap gedaan trouwens, want hoe kon zij mij weerstaan ???? :wink:
Onbegrijpelijk! :D

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 06 jun 2005 12:12

nu ik alle reacties zo lees vind ik het echt jammer dat ik uiteindelijk niet kon. Zijn er nog foto's gemaakt??

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 06 jun 2005 12:20

Colonel_Kurz schreef:
Dr. Strangelove schreef:Ondanks mijn heerlijke glimlach naar de cassiere had zij vandaag voorgenomen elke flirt totaal te negeren. Knap gedaan trouwens, want hoe kon zij mij weerstaan ???? :wink:
Onbegrijpelijk! :D
Dacht al dat het aan mij lag :D ;)

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 06 jun 2005 12:25

Ze zal eerder geschrokken zijn, en daarna gedacht hebben: "als ik met hem mee ga, moet ik dan ook alle 16 plezieren?"
Laatst gewijzigd door Konami op 06 jun 2005 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Quistnix
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Quistnix » 06 jun 2005 13:02

Ik heb werkelijk geen idee.. :P

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 06 jun 2005 13:15

Quistnix schreef:
Ik heb werkelijk geen idee.. :P
Dr. snap er echt ook helemaal niets van. Joh ze zal haar dag niet gehad hebben :P

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 06 jun 2005 13:35

Tja, ik zei toch al dat ze dat (naar elke logische maatstaf) al 's morgens voorgenomen moest hebben!
Tja, deze deerne was natuulijk ook al voorbereid doordat die heerlijke niet-te-versmaden mannelijkheid van Sin City uit elke hoek en barst van de Movies spoot.
Een gewaarschuwd mens (en zelfs een vrouwmens) telt voor twee dus zij was niet als al die andere bevallige reeën die in de loop der jaren gevangen zijn in de hypnotiserende bundel van mijn uitstraling.

Ach, ik moet ook zeggen dat ik wellicht wat al te familair naar voren boog om mijn kaartje te bestellen waardoor zij wellicht iets gewaar werd van mijn Brabantse worsterbroodjes aura. En, over smaak valt immers prima te twisten, niet iedereen houdt van worstebroodjes! Soi ! (Nu hou ik niet van de Mac of van het iets minder verafschuwde Burger King... Maar goed, we dwalen af..)

Maar toch...ik werd vanmorgen wel (in een leeg bed) en met koppijn wakker. Zouden mijn jaren me toch in aan het halen zijn ?
Potverdorie, straks moet ik nog Old Town in lopen om mijn mannelijkheid te kunnen botvieren.
Bloody Hell ! Ik zal m'n Sig nog 's aan moeten gaan passen. Het moet niet gekker worden.

ps. het moge duidelijk zijn dat het bovenstaande (alsmede de meerderheid van mijn posts) met een gigantische ;-) en zelfspot moet worden gelezen. Maar de meeste weten dat inmiddels of komen daar rap achter!

Darko
Regisseur
Regisseur

Bericht door Darko » 06 jun 2005 14:05

sickboy1984 schreef:nu ik alle reacties zo lees vind ik het echt jammer dat ik uiteindelijk niet kon. Zijn er nog foto's gemaakt??
Yup :) Maar ik weet niet of sommige mensen bezwaar hebben als ze op de site komen.. ik heb iig geen bezwaar!

@ Dr. Strangelove: Ja die cassiere was een beetje afstandelijk.. ze liet ons ook niet meer de zaal binnen :x Maar ze was wel knap :D

Plaats reactie