FilmTotaal-Uitje #4: SIN CITY

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Plaats reactie
Sai
Filmster
Filmster

Bericht door Sai » 06 jun 2005 17:41

Zeurdoos schreef:Afbeelding

;)
8) .

AngelEyes
Regisseur
Regisseur

Bericht door AngelEyes » 06 jun 2005 19:50

Zeurdoos schreef:Afbeelding

;)

Mooi :D .

Was een geslaagd uitje (wat een verschrikkelijk oubollig woord toch..)! Enige drempelvrees moest ik wel overwinnen, maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Leuk om die hoofden is te zien (en te horen te krijgen dat anderen altijd dachten dat je een vrouw was }: :D ) ). Jammer dat de organisator himself en de anderen te laat kwamen, maar zoals Ann al zei: het gaat toch om het ontmoeten van de forummers en daar waren ze dan weer niet te laat voor. Dank nog voor de organisator(en) :T

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 07 jun 2005 01:20

Half 6 met Jacq weer in het koude Buitenpost, het scheelde een jas! En inderdaad de film komt nog wel, en Utrecht zelf is ook Sin(ful) City, diverse rode lampjes zien branden. De moorden en het bloed hebben we gemist, maar ook dat had een haar gescheeld. :Y Nederlanders, en zeker Utrechtenaren hebben de nare gewoonte om je de verkeerde kant uit te sturen. Maar het was een leerzame dag, en je bent nooit te oud om te leren. Ook oude gewoonten hebben zo z'n nut, vooral als je op iemand staat te wachten, die er al staat! Je geeft gewoon een brul, en jawel hoor, het lampje gaat branden (nee geen rood lampje). Als er trouwens nog ooit iemand op het onzalige idee komt dat vrouwen niet rijden kunnen, dan moeten ze maar eens een paar uur bij Jacq in de auto gaan zitten, dan zijn ze meteen van hun vooroordelen genezen. Alle hulde voor zo'n chauffeuse. _O_

Het was in de Burger King jammer dat het totaal de verkeerde tent was om gezellig met z'n allen te kunnen praten, zeker voor Jacq en mij, omdat wij nogal lang op de milkshake's moesten wachten, en daarna aan een tafeltje apart zaten, en de gesprekken niet konden volgen. Maar soit, het was leuk om al die gezichten te zien, al leken ze dan ook in de verste verte niet op de avatars. Ik wil toch Konami even mijn complimenten maken, want hij heeft zich gedragen als een heer. Dr. Strangelove was de enige die ik ècht kon plaatsen aan de hand van zijn posts. Hij mag mij dan ook het Groningse kruidenvrouwtje noemen, al woon ik in Friesland en ben een Noord-Hollandse.

Alle anderen waren voor mij een verrassing. Een gedeelte viel mee, en een gedeelte viel tegen. En omgekeerd zal dat ook wel zo geweest zijn. In ieder geval hebben wij het festival der festivallen gedeeltelijk meegemaakt, en misschien komt er nog een herkansing.

Nog een opmerking over de veelbesproken cassière, die viel helemaal nergens op! Er kwamen een man en een vrouw, die vroegen "Is Sin City" leuk"? Waarop de edele kaartverkoopster mompelde "Mja", dus Strangelove, niet getreurd, er lopen zat vrouwen die wèl voor jouw charmes, worstenbroodjes of niet, zullen vallen. (Of al gevallen zijn). :wink:

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 07 jun 2005 06:57

Dank Ann, dank. Heb me maar 1 keer gedragen als spookrijdster, voor de rest veel om moeten keren omdat de Utrechtenaren er niet echt over uit waren met zijn allen waar nu die*&&^ bioscoop lag. In ARnhem ook maar zitten te draaien en toen wachten op Goaskalice, maar ach wij waren ook te laat, maar ja die wegopbrekingen wist ik ook niet. En wel komisch dat Goaskalice na een tijdje vlabij ons stond en wij zeiden hmmm dat zou hem wel eens kunnen zijn, tjaaa Ann heeft maar even een brul gegeven.

Oh en de volgende keer in Apeldoorn?? Gezellige kroegen genoeg, je zit daar vlak bij het "Katerplein" dus dat zit goed, wel leuk hoor. En wie niet meer met de trein meekan, ach wat bedden op de grond en klaar zijn we toch??

Dus over een tijdje maar weer, ben benieuwd wie er dan komen. Moet toch te doen zijn Apeldoorn?? En ach de meeste APeldoorners weten wel waar de bioscoop ligt. Er is er nl. maar eentje :P

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 07 jun 2005 14:06

Pieternel schreef:Ik snap dat vrouwmens ook niet hoor...
Zelf heb ik haast niets van de film meegekregen omdat ik m'n ogen niet van Strangelove af kon houden :oops:
Zonder hier dan ook maar een schijn van een vermoeden van een al te expliciete suggestie in het leven te willen roepen - discretion is my middle name - moet me, omdat je er zelf over begint, toch van het hart dat ik me af en toe voelde als Roman Polanski en Isabelle Adjani in Le Locataire/the Tenant als zij in de bios Bruce Lee's Enter the Dragon aan het kijken zijn...

Gelukkig zat er niemand achter ons... :-D
ps. ik trapte later niet in hondenpoep ! ;-)
Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove op 03 jul 2005 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Metal Earth
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Metal Earth » 08 jun 2005 22:53

Ik zat anderhalve week zonder internet, dus daarom had ik niks kunnen bevistigen. :(

Ik heb inmiddels de film ook op 5 juni gezien met wat vrienden, het was zeker wel goed te doen. Alhoewel het zo lijkt dat het wel erg gezellig was in Utrecht, echt balen dat ik niet mee ben gegaan. Maar goed er zal wel een keer een vervolg hier op komen. :T

Plaats reactie