filmposters die op elkaar lijken.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: filmposters die op elkaar lijken.
Zolang hij maar niet gaat testen of je een tok draagt. Dat schijnt hij graag te doen bij eerste ontmoetingen.
- shaunofthedead
- Bijrol

Edit: Ik zie dat de afbeelding die ik wou niet getoond wordt. Ik wou nl. de gelijkenis laten zien tussen de poster van Final Destination 5 en deze van Pirates of the Caribbean. Hier is de link op FT: http://www.filmtotaal.nl/foto.php?film=19102&id=12141
- Duikboot
- Regisseur
- Contacteer:
Moet je de eerste ff veranderen naar dit adres: http://www.filmtotaal.nl/images/foto/6zb73vhz07cf.jpg
Dan moet ie het wel doen (in theorie
).
Dan moet ie het wel doen (in theorie

Ha, die zag ik van de week ook liggen! 

Ik zien een blauw-oranje contrast! 

Ik ben geen (diehard) gamer maar zelfs ik weet zeker dat COD MW3 geen film is.
En zelfs als er ook een films van was dan staat er neem ik aan geen ActiVision rechtsonderin. 

Ja, duh!
Maar ik dacht: Ach, moet een keertje kunnen dat er een poster van een game tussenstaat. Games zijn tenslotte net films tegenwoordig.

Maar ik dacht: Ach, moet een keertje kunnen dat er een poster van een game tussenstaat. Games zijn tenslotte net films tegenwoordig.
Oh ik wist niet dat ik een film zelf kon besturen, kom je nu pas mee, ik druk altijd op play en hij speelt de film af, maar blijkbaar kunje hem dus ook besturenRich Art schreef:Ja, duh!![]()

- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Helaas wel.Rich Art schreef: Maar ik dacht: Ach, moet een keertje kunnen dat er een poster van een game tussenstaat. Games zijn tenslotte net films tegenwoordig.
Vindt je? Why?PascalE schreef:Helaas wel.Rich Art schreef: Maar ik dacht: Ach, moet een keertje kunnen dat er een poster van een game tussenstaat. Games zijn tenslotte net films tegenwoordig.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Omdat het gameplay-aspect veel te vaak ondergeschoven wordt aan de 'filmische beleving', vooral bij de SP games als Modern Warfare en consorten. Zoals Uncharted het doet vind ik dan wel weer gaaf, en ook naar Heavy Rain ben ik nog steeds benieuwd. Het is dus niet per definitie slecht.Rich Art schreef: Vindt je? Why?