filmposters die op elkaar lijken.
Re: filmposters die op elkaar lijken.
Werd al even opgemerkt in het nieuwsbericht met filmposters deze week -eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat ik niet de eerste was die er een bericht over postte - en ook op deze site: tussen de posters met de Gooische Vrouwen en de tweede All Stars is er een zekere gelijkenis.
Het ligt er bij die posters zó dik op dat het niet anders dan bewust kan zijn. Dat zal ongetwijfeld de grap zijn. Waar Gooische Vrouwen dè Nederlandse vrouwenfilm was, wil All Stars 2 duidelijk dè Nederlandse mannenfilm zijn...
Dat lijkt me toch allemaal wel duidelijk!!!

Uiteraard, maar wat de reden ook is, ze lijken op elkaar en daarom mogen ze hier denk ik wel gepost worden.timdekw schreef:Het ligt er bij die posters zó dik op dat het niet anders dan bewust kan zijn. Dat zal ongetwijfeld de grap zijn. Waar Gooische Vrouwen dè Nederlandse vrouwenfilm was, wil All Stars 2 duidelijk dè Nederlandse mannenfilm zijn...
Ow, absoluut. Ik kreeg alleen de indruk dat de mensen het idee hadden dat het een goedkope kopie was in plaats van een bewuste keuze om de posters praktisch identiek te maken.benjamin schreef:Uiteraard, maar wat de reden ook is, ze lijken op elkaar en daarom mogen ze hier denk ik wel gepost worden.timdekw schreef:Het ligt er bij die posters zó dik op dat het niet anders dan bewust kan zijn. Dat zal ongetwijfeld de grap zijn. Waar Gooische Vrouwen dè Nederlandse vrouwenfilm was, wil All Stars 2 duidelijk dè Nederlandse mannenfilm zijn...
Haha drie jaar dat er hier niks meer is gepost; daar komt nu verandering in:

Die lijkt er inderdaad veel te veel op.
Was me ook al opgevallen. 

Wat schaamteloos zeg 

- Frankenstein
- Bijrol
Wow ongelooflijk hoeveel sommige posters op elkaar lijken!
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
De rol van Jake Gyllenhaal in Nightcrawler wordt al weleens vergeleken met de rol die Robert de Niro speelde als Travis Bickle in Taxi Driver. Dat heeft de designers van het artwork van de (Amerikaanse) Blu-ray vast inspiratie gegeven...

Die poster was er geloof ik ook al voor de blu-ray release en dus misschien ook wel voor die inhoudelijke vergelijking met Taxi Driver. Het was me in ieder geval niet opgevallen toen, maar ze lijken inderdaad wel op elkaar. Geen idee of dat bewust gedaan is.