Dat zeg ik.Megalomaniac schreef:ScienceLumière schreef:The Science of Sleep.
Op welke premiere wacht je?
- Villvernesh
- Bijrol
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
Ook een fanatiek Scrubs volger? Heb nu seizoen 1, 5 en zo goed als heel 4 gezien en enkele afleveringen van seizoen 3.. Heeerlijke humor!Jusjuh schreef:The Last Kiss
Omdat ik een ontzettend zwak heb voor Zach Braff. Op een goede, en heteromanier.
OT: Na gister de trailer van Running with Scissors gezien te hebben, heb ik hier wel behoorlijk veel zin in.
Ik heb het boek gelezen, aanrader, maar je moet niet vies zijn van veel (homo en pedo)seksuele scènes. Ik hoop dat ze in de film niet de meest schokkende dingen er uit hebben geknipt. Afzwakken mag, maar ik vind wel dat het hart (de liefde tussen een 14 en 35-jarige, en de relatie tussen de 14-jarige en zijn ouders) intact moet blijven.Megalomaniac schreef:Ook een fanatiek Scrubs volger? Heb nu seizoen 1, 5 en zo goed als heel 4 gezien en enkele afleveringen van seizoen 3.. Heeerlijke humor!Jusjuh schreef:The Last Kiss
Omdat ik een ontzettend zwak heb voor Zach Braff. Op een goede, en heteromanier.
OT: Na gister de trailer van Running with Scissors gezien te hebben, heb ik hier wel behoorlijk veel zin in.
The Fast and the furious: Tokio Drift
Men zegt dat deze 3e film beter is dan de 2e (al is dat niet zo heel moeilijk) en het schijnt dat (volgens imdb.com)
spoiler selecteer om te lezen:
Vin Diesel (als Dominic uit deel 1) even kort verschijnt op het eind om het op te nemen tegen de personage van Lucas Black.
Dat gegeven alleen al heeft voor mij een reden om de film te zien en bovendien vind ik de filmreeks wel vermakelijk

Men zegt dat deze 3e film beter is dan de 2e (al is dat niet zo heel moeilijk) en het schijnt dat (volgens imdb.com)
spoiler selecteer om te lezen:
Vin Diesel (als Dominic uit deel 1) even kort verschijnt op het eind om het op te nemen tegen de personage van Lucas Black.
Dat gegeven alleen al heeft voor mij een reden om de film te zien en bovendien vind ik de filmreeks wel vermakelijk

Megalomaniac schreef:Ook een fanatiek Scrubs volger? Heb nu seizoen 1, 5 en zo goed als heel 4 gezien en enkele afleveringen van seizoen 3.. Heeerlijke humor!Jusjuh schreef:The Last Kiss
Nop, ik zal eens wat downloaden. Garden state is de boosdoener.
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
Man, dan heb je echt wat gemist! Is voor mij persoonlijk een van de beste sitcoms ooit.Jusjuh schreef:Megalomaniac schreef:Ook een fanatiek Scrubs volger? Heb nu seizoen 1, 5 en zo goed als heel 4 gezien en enkele afleveringen van seizoen 3.. Heeerlijke humor!Jusjuh schreef:The Last Kiss
Ik zit dan ook tijden te wachten tot ik eens die serie meeneem uit de v'theek.Megalomaniac schreef:Man, dan heb je echt wat gemist! Is voor mij persoonlijk een van de beste sitcoms ooit.Jusjuh schreef:Megalomaniac schreef:Ook een fanatiek Scrubs volger? Heb nu seizoen 1, 5 en zo goed als heel 4 gezien en enkele afleveringen van seizoen 3.. Heeerlijke humor!
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer: