Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, als elke film op wetenschappelijke feiten was gebaseerd, was het misschien minder mooi geweest...

Zo eentje ken ik ook: alle Back to the Future films. Waarom eigenlijk? Nou het begint al bij het einde van deel 1, als Doc Brown vanuit de toekomst terugkomt om Marty te halen, omdat er iets ergs gaat gebeuren met Marty's toekomstige gezin. Hierna gaan ze met de vliegende Delorean naar de toekomst, en blijkt zijn gezin er ook nog eens te zijn!!!Ann McDunn schreef:Het is niet eens een scène, maar eigenlijk de hele film door klopt het voor geen meter, totaal onmogelijke toestanden, waar? Wie? Wat? The Blue Lagoon
Dat is niet het tegenovergestelde maar gewoon hetzelfde. En welke film was dat?Luce schreef:Tegenovergesteld ongeloofwaardig, een domme (en onmogelijke) actie.
Een krokodil die allerlei mensen opeet , ahhh. Twee mensen (het onvermijdelijke setje) in het water, help ze! Iets scherps in de ogen van de kroko. Kijk nou, er zit nog een dolk in de muur. Hoe krijg ik die nu in de ogen van dat lieve beestje? Ooh ooh, I know, ik val patsboem over de ballustrade heen (haast onmogelijk, dat ding kwam tot zijn middenrif ofzo) in het water. Uitstekende strategie, iedereen weet dat mensen zich in het water beter bewegen dan krokodillen.
De makers van deze film dachten blijkbaar ook dat de Azteken Spaans spraken, dat zegt meer dan genoeg over dit gedrocht.
Crocodile II: Death Stroll geloof ik. Niet gaan kijken nou hoor! Ik geef eigenlijk nooit een 1 aan films, maar deze komt ervoor in aamerking.DelliPeter schreef:Dat is niet het tegenovergestelde maar gewoon hetzelfde. En welke film was dat?Luce schreef:Tegenovergesteld ongeloofwaardig, een domme (en onmogelijke) actie.
Een krokodil die allerlei mensen opeet , ahhh. Twee mensen (het onvermijdelijke setje) in het water, help ze! Iets scherps in de ogen van de kroko. Kijk nou, er zit nog een dolk in de muur. Hoe krijg ik die nu in de ogen van dat lieve beestje? Ooh ooh, I know, ik val patsboem over de ballustrade heen (haast onmogelijk, dat ding kwam tot zijn middenrif ofzo) in het water. Uitstekende strategie, iedereen weet dat mensen zich in het water beter bewegen dan krokodillen.
De makers van deze film dachten blijkbaar ook dat de Azteken Spaans spraken, dat zegt meer dan genoeg over dit gedrocht.
Vooral omdat de daar gebruikte TGV toch echt een bovenleiding nodig heeft om van z'n plaats te komen, die zit dan knap in de weg. Als ze de Eurostar hadden genomen was het al een fractie geloofwaardiger geweest...Vic Vega schreef:Meest ongeloofwaardige (en vooral ook irritante) scene is volgens mij toch wel te zien aan het eind van Misson Impossible (deel 1). Iets met een helicopter en een tunnel. Zoiets past alleen maar in tekenfilms, geschikt voor kijkers tot 12 jaar.
Bovendien lijkt het me sterk dat een piloot een helicopter in een tunnel kan laten vliegen zonder iets te raken of neer te storten of wat dan ook. Hoe goed de piloot ook is.WizardOfOss schreef:Vooral omdat de daar gebruikte TGV toch echt een bovenleiding nodig heeft om van z'n plaats te komen, die zit dan knap in de weg. Als ze de Eurostar hadden genomen was het al een fractie geloofwaardiger geweest...Vic Vega schreef:Meest ongeloofwaardige (en vooral ook irritante) scene is volgens mij toch wel te zien aan het eind van Misson Impossible (deel 1). Iets met een helicopter en een tunnel. Zoiets past alleen maar in tekenfilms, geschikt voor kijkers tot 12 jaar.
Please do not mind the sarcasm.eddys schreef:Bovendien lijkt het me sterk dat een piloot een helicopter in een tunnel kan laten vliegen zonder iets te raken of neer te storten of wat dan ook. Hoe goed de piloot ook is.WizardOfOss schreef:Vooral omdat de daar gebruikte TGV toch echt een bovenleiding nodig heeft om van z'n plaats te komen, die zit dan knap in de weg. Als ze de Eurostar hadden genomen was het al een fractie geloofwaardiger geweest...Vic Vega schreef:Meest ongeloofwaardige (en vooral ook irritante) scene is volgens mij toch wel te zien aan het eind van Misson Impossible (deel 1). Iets met een helicopter en een tunnel. Zoiets past alleen maar in tekenfilms, geschikt voor kijkers tot 12 jaar.