Ongeloofwaardige scene's let op! spoilers.

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 22 jun 2006 23:01

Crouching Tiger Hidden Dragon: mensen die boven op de toppen van bomen vechten...
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks, als elke film op wetenschappelijke feiten was gebaseerd, was het misschien minder mooi geweest... ;)

eddys
Bijrol
Bijrol

Bericht door eddys » 23 jun 2006 09:33

wie heeft er "Poseidon" gezien? :D
Op een gegeven moment duikt die ene kerel met brandslang en al vanaf een bepaalde verdieping naar beneden. (Dus eigenlijk naar boven aangezien het schip ondersteboven ligt). :wink:
Het lijkt me sterk dat hij vanaf zo'n hoogte tussen al dat puin kan duiken en men weet ook niet wat er onder het wateroppervlakte ligt, dus misschien had hij wel precies op een stuk ijzer kunnen duiken. :T

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 23 jun 2006 11:51

Het is niet eens een scène, maar eigenlijk de hele film door klopt het voor geen meter, totaal onmogelijke toestanden, waar? Wie? Wat? The Blue Lagoon }:

eddys
Bijrol
Bijrol

Bericht door eddys » 23 jun 2006 12:17

White Chicks... :r
Eigenlijk de gehele film. Alsof die kerels echt op die 2 meiden lijken en iedereen ook gelooft dat zij het zijn. Belachelijk :Z

mickvh
Filmster
Filmster

Bericht door mickvh » 23 jun 2006 12:51

Ann McDunn schreef:Het is niet eens een scène, maar eigenlijk de hele film door klopt het voor geen meter, totaal onmogelijke toestanden, waar? Wie? Wat? The Blue Lagoon }:
Zo eentje ken ik ook: alle Back to the Future films. Waarom eigenlijk? Nou het begint al bij het einde van deel 1, als Doc Brown vanuit de toekomst terugkomt om Marty te halen, omdat er iets ergs gaat gebeuren met Marty's toekomstige gezin. Hierna gaan ze met de vliegende Delorean naar de toekomst, en blijkt zijn gezin er ook nog eens te zijn!!!

Ik bedoel, dit kan toch niet??? Want Marty heeft een heel stuk tijd overgeslagen, dan kan hij toch geen gezin hebben, en kan hij toch niet zijn oudere zelf tegenkomen. O+
Hierdoor klopt zowel deel 2 als deel 3 niet.

ja, en ik weet dat tijdreizen niet mogelijk is...

jorra
Bijrol
Bijrol

Bericht door jorra » 24 jun 2006 00:09

Dat valt te verklaren door een time-paradox :D

Luce
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Luce » 24 jun 2006 23:34

Tegenovergesteld ongeloofwaardig, een domme (en onmogelijke) actie.

Een krokodil die allerlei mensen opeet , ahhh. Twee mensen (het onvermijdelijke setje) in het water, help ze! Iets scherps in de ogen van de kroko. Kijk nou, er zit nog een dolk in de muur. Hoe krijg ik die nu in de ogen van dat lieve beestje? Ooh ooh, I know, ik val patsboem over de ballustrade heen (haast onmogelijk, dat ding kwam tot zijn middenrif ofzo) in het water. Uitstekende strategie, iedereen weet dat mensen zich in het water beter bewegen dan krokodillen.

De makers van deze film dachten blijkbaar ook dat de Azteken Spaans spraken, dat zegt meer dan genoeg over dit gedrocht. :r

DelliPeter
Bijrol
Bijrol

Bericht door DelliPeter » 24 jun 2006 23:45

Luce schreef:Tegenovergesteld ongeloofwaardig, een domme (en onmogelijke) actie.

Een krokodil die allerlei mensen opeet , ahhh. Twee mensen (het onvermijdelijke setje) in het water, help ze! Iets scherps in de ogen van de kroko. Kijk nou, er zit nog een dolk in de muur. Hoe krijg ik die nu in de ogen van dat lieve beestje? Ooh ooh, I know, ik val patsboem over de ballustrade heen (haast onmogelijk, dat ding kwam tot zijn middenrif ofzo) in het water. Uitstekende strategie, iedereen weet dat mensen zich in het water beter bewegen dan krokodillen.

De makers van deze film dachten blijkbaar ook dat de Azteken Spaans spraken, dat zegt meer dan genoeg over dit gedrocht. :r
Dat is niet het tegenovergestelde maar gewoon hetzelfde. En welke film was dat?

Luce
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Luce » 25 jun 2006 00:10

DelliPeter schreef:
Luce schreef:Tegenovergesteld ongeloofwaardig, een domme (en onmogelijke) actie.

Dat is niet het tegenovergestelde maar gewoon hetzelfde. En welke film was dat?
Crocodile II: Death Stroll geloof ik. Niet gaan kijken nou hoor! Ik geef eigenlijk nooit een 1 aan films, maar deze komt ervoor in aamerking.

Vic Vega
Bijrol
Bijrol

Bericht door Vic Vega » 28 jun 2006 21:18

Meest ongeloofwaardige (en vooral ook irritante) scene is volgens mij toch wel te zien aan het eind van Misson Impossible (deel 1). Iets met een helicopter en een tunnel. Zoiets past alleen maar in tekenfilms, geschikt voor kijkers tot 12 jaar.

WizardOfOss
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss » 28 jun 2006 22:13

Vic Vega schreef:Meest ongeloofwaardige (en vooral ook irritante) scene is volgens mij toch wel te zien aan het eind van Misson Impossible (deel 1). Iets met een helicopter en een tunnel. Zoiets past alleen maar in tekenfilms, geschikt voor kijkers tot 12 jaar.
Vooral omdat de daar gebruikte TGV toch echt een bovenleiding nodig heeft om van z'n plaats te komen, die zit dan knap in de weg. Als ze de Eurostar hadden genomen was het al een fractie geloofwaardiger geweest...

eddys
Bijrol
Bijrol

Bericht door eddys » 29 jun 2006 11:00

WizardOfOss schreef:
Vic Vega schreef:Meest ongeloofwaardige (en vooral ook irritante) scene is volgens mij toch wel te zien aan het eind van Misson Impossible (deel 1). Iets met een helicopter en een tunnel. Zoiets past alleen maar in tekenfilms, geschikt voor kijkers tot 12 jaar.
Vooral omdat de daar gebruikte TGV toch echt een bovenleiding nodig heeft om van z'n plaats te komen, die zit dan knap in de weg. Als ze de Eurostar hadden genomen was het al een fractie geloofwaardiger geweest...
Bovendien lijkt het me sterk dat een piloot een helicopter in een tunnel kan laten vliegen zonder iets te raken of neer te storten of wat dan ook. Hoe goed de piloot ook is.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 29 jun 2006 17:16

eddys schreef:
WizardOfOss schreef:
Bovendien lijkt het me sterk dat een piloot een helicopter in een tunnel kan laten vliegen zonder iets te raken of neer te storten of wat dan ook. Hoe goed de piloot ook is.
Please do not mind the sarcasm.

Luce
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Luce » 01 aug 2006 11:50

Het is alweer een tijd terug dat ik deze film zag, maar in Dracula 2000 zit me toch een ongeloofwaardige scene.

Een groepje mensen breekt in in een zwaar beveiligde vestiging, om daar tot de bedroevende conclusie te komen dat ze al die moeite alleen maar gedaan hebben voor een kist. Terwijl de rest weggaat blijft een man achter om de kist te bewaken (sowieso zou het slimmer zijn om een twee- of drietal achter te laten, voor hetzelfde geld krijgt deze meneer een hartaanval of kramp in zijn teen ofzo :wink: ). Nadat uit de kist een bloedzuiger springt die zich aan het oog van de man vastzuigt, hij krijgt hem er weer af, blijft hij gewoon in de kamer. Volgens mij komt er ook nog bloed uit de kist, dat weet ik niet zeker. Hoe dan ook, de doodsbange en halfblinde man blijft toch hangen, maakt de kist open en tada dracula!
Het alternatieve verhaal rond de origine van Dracula vond ik in deze film overigens wel sterk. :)

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 19 okt 2006 11:17

In Running Scared zitten tweetal scenes in die de film om zeep helpt.

Pappa Paul Walker richt zijn wapen aan filmzoontje Cameron Bright. Ook onnodig is de ijshockey scene. Erg B-nivo achtig voor deze film.

Plaats reactie