Filmnieuws

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Plaats reactie
Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Filmnieuws

Bericht door Psycho-M » 23 nov 2006 09:50

Een topic met filmnieuws dat nog niet op de frontpage heeft gestaan.

Zo vermijden we dat er iedere keer een nieuw topic aangemaakt moet worden als iemand iets heeft gezien/gelezen/gehoord dat tot de categorie filmnieuws hoort.

Ik zal meteen beginnen:

B-filmers liften mee op succes 'Saw'

B-filmmakers liften mee op het succes van de 'Saw'-films. Dat zegt de producent van '100 tears', Ted Geoghegan. Volgens hem is het publiek nu klaar voor zijn soort griezelfilms. De 'Saw'-films staan bekend om hun bloederige beelden en wrede fantasieën. "We willen de grenzen opzoeken van de horrorfilm met het lage budget", zegt Geoghegan tegen de website van het Amerikaanse horrorblad Fangoria.

Details over het verhaal wil hij niet geven, maar zijn '100 tears' bevat meer bloed dan alle andere films waaraan hij heeft meegewerkt. "Er is een massale reeks moorden in de film en hij is uitermate smerig van begin tot eind. Psychopathisch geweld zullen we niet schuwen, maar omarmen."

Regisseur Marcus Koch begint in februari aan de opnamen van '100 tears' in de stad Tampa in de Amerikaanse staat Florida. 'Beroemdheden' uit andere B-films spelen mee.

Link Fangoria: http://www.fangoria.com/news_article.php?id=3207

O ja en als extraatje.
De poster voor The Hills Have Eyes 2:
Afbeelding

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 23 nov 2006 16:43

Op zich best een leuke poster van The Hills Have Eyes 2, heb het eerste deel nog niet gezien en de originele film ook niet..

Groundhog
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Groundhog » 23 nov 2006 17:13

Ik heb het eerste deel wel gezien (niet de originiele) en ik vond hem heel erg smerig en erg hard. Opzich verder redelijk vermakelijk, aardig spannend, maar meer ook niet.

Ik heb nou niet bepaald behoefte aan een tweede deel. Wist ook niet dat de film nog zoveel heeft opgeleverd dat een tweede deel de moeite waard is.

Capone
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Capone » 23 nov 2006 17:33

Groundhog schreef:Ik heb nou niet bepaald behoefte aan een tweede deel. Wist ook niet dat de film nog zoveel heeft opgeleverd dat een tweede deel de moeite waard is.
Dat is tegenwoordig zo langzamerhand geen vereiste meer... Een film krijgt bijna standaard een of twee sequels, misschien een prequel, en over enkele jaren een remake...

Groundhog
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Groundhog » 23 nov 2006 17:55

Capone schreef:
Groundhog schreef:Ik heb nou niet bepaald behoefte aan een tweede deel. Wist ook niet dat de film nog zoveel heeft opgeleverd dat een tweede deel de moeite waard is.
Dat is tegenwoordig zo langzamerhand geen vereiste meer... Een film krijgt bijna standaard een of twee sequels, misschien een prequel, en over enkele jaren een remake...
Blegh, verschrikkelijk. Ik heb er een gruwelijke hekel aan. Gewoon zonde, seqeuls zijn vrijwel altijd slechter en geeft de originiele film ook minder aanzien.

Onslaught
Bijrol
Bijrol

Bericht door Onslaught » 23 nov 2006 18:25

Even tussendoor. Maar wat zijn naast Filmtotaal ( :P ) nog meer goede sites met film nieuws?

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 23 nov 2006 19:11

Onslaught schreef:Even tussendoor. Maar wat zijn naast Filmtotaal ( :P ) nog meer goede sites met film nieuws?
Geen. :wink:

Groundhog
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Groundhog » 23 nov 2006 19:19

Rich Art schreef:
Onslaught schreef:Even tussendoor. Maar wat zijn naast Filmtotaal ( :P ) nog meer goede sites met film nieuws?
Geen. :wink:
Inderdaad. Dit is de enige, hier vind je áááááálles!! Dus gewoon hier blijven 8)

Onslaught
Bijrol
Bijrol

Bericht door Onslaught » 23 nov 2006 19:23

Ik ben mooi klaar met jullie :P Waar is de shitload aan nieuws dan, want ikzelf ben te lui om wat te gaan posten voor andere luie honden die hetzelfde denken. :D

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 23 nov 2006 19:38

Onslaught schreef:Ik ben mooi klaar met jullie :P Waar is de shitload aan nieuws dan, want ikzelf ben te lui om wat te gaan posten voor andere luie honden die hetzelfde denken. :D
Hoe bedoel u :-? Er zijn hier geen luie honden, nieuws genoeg maar dan moet je wel even verder kijken dan je neus lang is. Ehhh niet katten hier, je komt uit Friesland. :D

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 23 nov 2006 19:46

Onslaught schreef:Ik ben mooi klaar met jullie :P Waar is de shitload aan nieuws dan, want ikzelf ben te lui om wat te gaan posten voor andere luie honden die hetzelfde denken. :D
Daar hebben we onzemoderators voor! :wink: en de frontpage natuurlijk!

Groundhog
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Groundhog » 23 nov 2006 19:48

Tip!: Kijk eens bij FILMNIEUWS

En je krijgt er een hint bij.....er is meer op deze site dan het forum :o

Edit: voor meer tips zie bovenstaand bericht!

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 24 nov 2006 00:09

opnieuw een overlijden: Philippe Noiret deze keer.

Onslaught
Bijrol
Bijrol

Bericht door Onslaught » 24 nov 2006 08:59

Het is al goed hoor. :T

Ik ben echter geen Fries.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 24 nov 2006 13:08

Onslaught schreef:Het is al goed hoor. :T