Welke film(s) ga je vandaag bekijken?
- sickboy1984
- Regisseur
- I_am_Batman
- Bijrol
Tja..patrob schreef:Dan moet je Hete poesjes in Tirol eens proberen.Kyrill schreef:Bah?Lumière schreef:De laatste helft van The Bourne Supremacy en The Bourne Ultimatum. Bah.![]()
Cashback ben enorm benieuwd. Een naakte vrouw op de voorkant trekt mijn aandacht wel
Cashback vond ik een goede film, misschien ook een beetje door de situatie waar ik toen zelf in zat, maar hij staat wel hoog in m'n lijstje als je kijkt naar de cijfers die ik de afgelopen 2 maanden gegeven heb aan films..
Hete poesjes in Tirol daarentegen... het verhaal was natuurlijk niet echt om naar huis te schrijven.
Disney heeft al vaker films over huisdieren gemaakt, zelfs al eerder een lange tocht laten maken...en hoewel dat goed werkte in Amerika, toen met 2 honden en een normaal poesje...is het gewoon niet geloofwaardig gebracht in deze film. Vooral met de besneeuwde bergen op de achtergrond is de bewering in de titel van de film dat de poesjes heet waren gewoon belachelijk natuurlijk. En tja, dat hun 60-jarige bazinnetje zonodig naakt rond moet lopen, dat is nog tot daar aan toe, maar om dat nou op de voorkant te zetten..?