Welke film(s) ga je vandaag bekijken?
Re: Welke film(s) ga je vandaag bekijken?
Raiders Of The Lost Ark 

Pride And Glory afkijken. Voor het eerst sinds tijden werd ik moe tijdens een film, waardoor ik deze niet kon afkijken... Ik word oud 

Misschien lag het ook aan de film? Hij duurt namelijk best lang voor een simpele politiefilm. 

Zou inderdaad kunnen, vooralsnog vind ik dat de film teveel verschillende verhaallijnen samen wil voegen, iets teveel voor het goeie. En een aantal acteurs weten mij niet te overtuigen, maarja, misschien eindigd de film wel met een klapper...
Kung Fu Panda
- stuntmanMike
- Bijrol
Skyline... Op goed geluk
(m'n videotheekhouder was er ERG over te spreken, ondanks alle negatieve recensies...)

Suc6 dan maar.
Ik ga morgen naar Trollhunter of Fast5 maar ik denk Trollhunter. Fast5 dat komt nog wel.
Ik ga wel in de ochtend want dat scheelt me weer poen. Ik denk dat ik dat voortaan altijd doe, want zeker met 3D is het anders belachelijk duur. Gelukkig zijn beide films in ieder geval geen 3D!

Ik ga morgen naar Trollhunter of Fast5 maar ik denk Trollhunter. Fast5 dat komt nog wel.
Ik ga wel in de ochtend want dat scheelt me weer poen. Ik denk dat ik dat voortaan altijd doe, want zeker met 3D is het anders belachelijk duur. Gelukkig zijn beide films in ieder geval geen 3D!

- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re:
Of hij nu Skyline of iets anders huurt, hij moet toch (ongeveer) hetzelfde afrekenen.Thiver schreef: Is dat niet net zoiets als de verkoper in de elektronicazaak die trots verkondigt dat hij de duurste tv uit het assortiment ook thuis heeft staan?

- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Er zou sowieso een wet moeten zijn die het verbiedt mensen geld te laten betalen om die film te gaan kijken. 

Ik wilde Incendiary gaan kijken, maar ik zit momenteel in andermans huis en nadat DVDspeler 1 het van de week al had begeven, kreeg ik DVDSpeler 2 zojuist ook al niet meer aan de praat... En dan zit ik hier nog ruim een week. Desnoods ga ik mijn eigen DVDspeler thuis halen, maar ik moet en zal nog een paar films kijken van de week! 

- Hellblazer
- Bijrol
Geen film, maar een serie.
Vanavond de laatste 2 afleveringen kijken van Seizoen 2 van Life, en dan is dat ook weer klaar.
Vanavond de laatste 2 afleveringen kijken van Seizoen 2 van Life, en dan is dat ook weer klaar.
Vanavond La Strada in de bios. Hopen op een beetje fatsoenlijke print, meestal zit dat in de bios in kwestie wel goed.
En ik ga strakkies naar Dishonored, een van de Von Sternberg-Dietrich-samenwerkingen. Volgende week pikken we zo ook nog Shanghai Express mee.
En in tussentijd nog enkele shorts.
En in tussentijd nog enkele shorts.
Fraterhuis in Zwolle zeker of draait'ie vanavond ook nog elders in het land?Sandro schreef:Vanavond La Strada in de bios. Hopen op een beetje fatsoenlijke print, meestal zit dat in de bios in kwestie wel goed.