HELP: Scènes met mensen in een dierenpak!
-
- Bijrol
- Contacteer:
HELP: Scènes met mensen in een dierenpak!
Ik ben voor school en lijst aan het samenstellen met 25 mediaproducten waarin iemand met een dierenpak voorkomt. Deze scènes moet ik beschrijven. Er zitten ook ongever 15 films bij (die ik niet allemaal gezien heb). Ik wil bij deze graag weten hoe de scène in elkaar zit en waarom degen een dierenpak draagt enzovoort... Graag zo precies mogelijk allemaal. Bij voorbaat dank!
15) Donnie Darko (2001)
16) Stir Crazy (1980)
17) US Marshals (1998)
18) Dumb and dumber (1994)
19) Death to smoochy (2002)
20) The sweetest thing (2002)
21) The shining (1980)
22) Billy Madison (1995)
23) Cellular (2004)
24) Big Momma’s House 2 (2006)
25) Fierce creaturs (1997)
26) Protocol (1984)
27) The hotel New Hampshire (1984)
28) Last hero in China (1993)
29) Trading places (1983)
- Any Given Sunday Als haai verklede man loopt rond als mascotte van de Miami Sharks.
- Cabin Fever Er flitst ook een konijn door het beeld (zie trailer 2).
- The Science of Sleep
- Trigger happy
- Tokyo X Erotica man in konijnenpak
- Fear & Loathing In Las Vegas mensen verkleed als hagedissen
- The Wicker Man (ouwe versie) verschillende dieren als onderdeel van een heidens ritueel
- CSI ep 4x06: Fur And Loathing Furries
- the Avengers (de Wrekers). In aflevering the Winged Avenger gaat een doorgedraaide striptekenaar zich gedragen als zijn creatie.
- Beverly Hills cop III Eddie Murphy doet een olifantenpak aan in Beverly Hills Cop III.
- Blackadder II In episode 6 van Black Adder II: Chains, is een verkleedpartij aan de gang waarbij iemand is verkleed als koe.
- Deadly Hero in China. Jet Li schijnt in het laatste gevecht om onverklaarbare redenen een kippenpak aan te hebben
- The Waterboy
- Ace Ventura
- Legally Blonde
- Wickerman- Where's Poppa?
- Crocodile Dundee
Reageer als je me kunt helpen!!
15) Donnie Darko (2001)
16) Stir Crazy (1980)
17) US Marshals (1998)
18) Dumb and dumber (1994)
19) Death to smoochy (2002)
20) The sweetest thing (2002)
21) The shining (1980)
22) Billy Madison (1995)
23) Cellular (2004)
24) Big Momma’s House 2 (2006)
25) Fierce creaturs (1997)
26) Protocol (1984)
27) The hotel New Hampshire (1984)
28) Last hero in China (1993)
29) Trading places (1983)
- Any Given Sunday Als haai verklede man loopt rond als mascotte van de Miami Sharks.
- Cabin Fever Er flitst ook een konijn door het beeld (zie trailer 2).
- The Science of Sleep
- Trigger happy
- Tokyo X Erotica man in konijnenpak
- Fear & Loathing In Las Vegas mensen verkleed als hagedissen
- The Wicker Man (ouwe versie) verschillende dieren als onderdeel van een heidens ritueel
- CSI ep 4x06: Fur And Loathing Furries
- the Avengers (de Wrekers). In aflevering the Winged Avenger gaat een doorgedraaide striptekenaar zich gedragen als zijn creatie.
- Beverly Hills cop III Eddie Murphy doet een olifantenpak aan in Beverly Hills Cop III.
- Blackadder II In episode 6 van Black Adder II: Chains, is een verkleedpartij aan de gang waarbij iemand is verkleed als koe.
- Deadly Hero in China. Jet Li schijnt in het laatste gevecht om onverklaarbare redenen een kippenpak aan te hebben
- The Waterboy
- Ace Ventura
- Legally Blonde
- Wickerman- Where's Poppa?
- Crocodile Dundee
Reageer als je me kunt helpen!!
Dit vind ik te ver gaan. Ik vind het heus niet erg om titels op te noemen waarbij een persoon in een dierenpak te zien is ofzo in een mediaproduct. Maar om andere mensen nu hele scènes laten te beschrijven gaat bij mij net over het randje. Ben verstandig en zoek (lees download) de films zelf op en schrijf er zelf een verhaaltje bij!
Waar gaat het toch met de maatschappij heen, zeg...
Waar gaat het toch met de maatschappij heen, zeg...

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer: