Bij welke films heb je gehuild?

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Plaats reactie
dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 09 dec 2004 20:54

darkness schreef:vanmiddag bij 'my girl', de begravenis scene..
dan mag ik een gezonde jongen van 19 zijn, maar ik kreeg toch echt prikkende ogen: 'his glasses! he can't see without his glasses!' :cry:
Ben 18 jaar en had hetzelfde bij die scène...vind dat leeftijd geen rol hoeftt te spelen bij het uiten van je emoties tijdens het kijken van een film. Gewoon lekker huilen als je daar zin in hebt..

Orgasmic Chilli
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Orgasmic Chilli » 09 dec 2004 22:56

ik huil niet snel, maar er kwam toch bijna een traantje tevoorschijn bij the green mile. A perfect world is er nog eentje

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 10 dec 2004 01:25

Het laatste half uur van The Green Mile ben ik met natte wangen doorgekomen, en als het nu de eerste keer was, maar nee hoor, ik ben een sentimentele oude tuttebol. :Y

dolfigirl
Figurant
Figurant

Bericht door dolfigirl » 11 dec 2004 17:48

wat ik me zo effe kan herinneren is E.T :cry:

satine
Bijrol
Bijrol

Bericht door satine » 12 dec 2004 15:29

ik krijg verschrikkelijk snel een brok in mn keel..
Toen ik klein was ging ik naar Bambi in de bioscoop..
Volgens mn vader heb ik de hele bios bij elkaar gejankt toen z'n moeder 'was mee genomen door de mensen'
:}

Summy
Bijrol
Bijrol

Bericht door Summy » 05 jan 2005 00:58

green mile, romeo & juliet (nieuw versie) maar het ergste bij bloody sunday daarbij heb ik ongeveer een half uur lopen snotteren en janken .. vrezelijke film

Glue
Filmster
Filmster

Bericht door Glue » 05 jan 2005 15:16

Greystoke: The Legend of Tarzan, Lord of the Apes.

Toen ik een jaar of 8 was, geloof ik. De scene dat die Gorilla werd doodgeschoten in Londen. Was meteen de laatste keer, dat ik huilde om een film.

palpower
Bijrol
Bijrol

Bericht door palpower » 23 jan 2005 23:03

Lord of the Rings: Return of the King, vanaf het moment dat Aragorn Arwen weer ziet tot de aftiteling, ik heb echt gewoon zitten te janken in de bios! :oops:

Gladiator: als Maximus doodgaat en Lucilla iedereen oproept om hem weg te dragen, ik had het echt niet meer :cry:

Lost in Translation: de scene op het eind waar Bill Murray Scarlett ziet lopen op straat vanuit de taxi en dan op haar af loopt en met haar begint te praten, zij begint te janken, en ik ook :( , maar goed ik ben een Scarlett Johansson fan!
:D

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 23 jan 2005 23:17

the lion king, volgens mij heeft iedereen hier gehuild toen simba's pa dood ging.

the green mile, elke scene waar Michael Clarke Duncan (John Coffey) zielig doet.

me against the world
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door me against the world » 24 jan 2005 17:35

PUMA schreef:the lion king, volgens mij heeft iedereen hier gehuild toen simba's pa dood ging
volgens mij ook wel ja... ik iig ook...

Natasja
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Natasja » 24 jan 2005 20:31

Euhm.. huilen?
Kan t ook niet gewoon.. tranen die uit mun ogen vallen.......

Ik kan me t nu niet herinneren, maar het zullen er vast genoeg zijn. Oh ja, 1ntje weet ik nog.

Dangerous Beauty

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 24 jan 2005 20:59

PUMA schreef:the lion king, volgens mij heeft iedereen hier gehuild toen simba's pa dood ging
ik laat mensen niet graag voor mij spreken, maar hier heb je toch gelijk in imho.

Guido
Regisseur
Regisseur

Bericht door Guido » 25 jan 2005 10:02

Pussy's :D

Ik huil nooit bij films, maar elke keer wanneer ik Leavin Las Vegas kijk ben ik weer ontdaan.

Movieholic
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Movieholic » 25 jan 2005 17:53

PUMA schreef:the lion king, volgens mij heeft iedereen hier gehuild toen simba's pa dood ging.
yup yup... al was dat al een aantal jaartjes geleden dat ik de film zag.

Verder bij Gladiator wanneer maximus wordt weggedragen en ook het einde van The Green Mile is zwaar... :(

Moet wel zeggen dat het aan me stemming* ligt als ook aan het tijdstip waarop ik hem kijk (groot verschil tussen 's avonds en 's ochtends bij dezelfde film)

* heb zelfs soms brokken van scenes uit 'mindere' films, bijvoorbeeld The Time Machine ( :oops: jawel...) wanneer z'n vriendin wordt vermoord nadat hij een aanzoek deed, maar ik zeg het; ligt aan me stemming...

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 25 jan 2005 20:00

Tja het kan bij mij een moment zijn waarvan ik denk wehhhh zoals bv Thelma and Louise (uiteraard op het eind) Als ik het muziekje hoor van The Godfather en er gaat weer iemand aan.
En inderdaad Leaving Las Vegas, is ook zo'n film waar je van gaat sniffen.

Tja het zijn vaak momenten waarbij je een brok in je keel krijgt. Vooral in de bioscoop denk ik dan niet huilen en als ik de film later terugzie op TV denk ik altijd `och viel wel mee`. :Y

Plaats reactie