Bij welke films heb je gehuild?

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Plaats reactie
Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Re: Vol schieten

Bericht door Ayse » 09 jun 2003 19:42

eelco010 schreef: verder heb ik altijd moeite met "Paradise lost"-situaties (niet dat ik vol schiet) Al Bundy is altijd zo zielig. Dan heeft hij eindelijk geld, en dan verliest hij het weer. Klote, man. Het zelfde geldt voor "The Beach"
the beach????

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 09 jun 2003 19:46

eelco010 schreef: Al Bundy is altijd zo zielig. Dan heeft hij eindelijk geld, en dan verliest hij het weer. Klote, man.
Maar het is ook altijd zijn eigen stomme schuld (die je van mijlenver ziet aankomen). Wat dat betreft heb ik meer medelijden met Donald Duck.

Simon
Filmster
Filmster

Bericht door Simon » 10 jun 2003 11:15

Colonel_Kurz schreef:
eelco010 schreef: Al Bundy is altijd zo zielig. Dan heeft hij eindelijk geld, en dan verliest hij het weer. Klote, man.
Maar het is ook altijd zijn eigen stomme schuld (die je van mijlenver ziet aankomen). Wat dat betreft heb ik meer medelijden met Donald Duck.
Of Tom van Tom en Jerry... Daar had ik vroeger altijd ontzettend veel medelijden mee..

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 10 jun 2003 11:18

Simon schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Of Tom van Tom en Jerry... Daar had ik vroeger altijd ontzettend veel medelijden mee..
ging je om Tom en Jerry huilen?

Simon
Filmster
Filmster

Bericht door Simon » 10 jun 2003 11:20

Ayse schreef:ging je om Tom en Jerry huilen?
:D Dat is wel weer wat teveel gevraagd, maar ik vond Tom altijd gewoon erg zielig, hij probeert als goede huiskat gewoon muizen te vangen, maar hij moet de meest verschrikkelijke martelingen ondergaan :(

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 10 jun 2003 11:33

Simon schreef:
:D Dat is wel weer wat teveel gevraagd, maar ik vond Tom altijd gewoon erg zielig, hij probeert als goede huiskat gewoon muizen te vangen, maar hij moet de meest verschrikkelijke martelingen ondergaan :(
eigen schuld, moet hij maar wat minder dom zijn en doen :):)

of hij kan ook een straatkat ("smelly cat") worden dan heeft hij ook geen last van Jerry, maar dan is hij wel binnen een paar dagen dood.

Konami
Regisseur
Regisseur

Bericht door Konami » 10 jun 2003 11:39

The War...

Romeo + Juliet, het einde van de film.

Er zijn nog wel een paar, maar kom er even niet op...

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 10 jun 2003 12:30

Simon schreef:
Tja, in dat rijtje vallen dan ook alle slachtoffers van Bugs Bunny (alhoewel die meestal niet zo meelijwekkend zijn).

Pleun
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Pleun » 10 jun 2003 13:10

Colonel_Kurz schreef:
Simon schreef:
Tja, in dat rijtje vallen dan ook alle slachtoffers van Bugs Bunny (alhoewel die meestal niet zo meelijwekkend zijn).
En wat dacht je van die arme Coyote die er maar niet in slaagt die irritante Roadrunner te pakken? :(

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 10 jun 2003 13:18

Pleun schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Simon schreef: :D Dat is wel weer wat teveel gevraagd, maar ik vond Tom altijd gewoon erg zielig, hij probeert als goede huiskat gewoon muizen te vangen, maar hij moet de meest verschrikkelijke martelingen ondergaan :(
En wat dacht je van die arme Coyote die er maar niet in slaagt die irritante Roadrunner te pakken? :(
Ja, maar While E. (zo heette die toch van z'n voornaam?) was gewoon een jager, een predator, zonder enige rekening te houden met de wensen en gevoelens van de Roadrunner.

wab
Filmster
Filmster

Bericht door wab » 10 jun 2003 14:32

de ultieme huilfilm voor mij is toch wel 'The Champ', met dat lieve kleine blonde jongetje en zijn boksende vader. nu ik er alleen al aan denk schieten de tranen alweer in mijn ogen...

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 10 jun 2003 14:34

wab schreef:de ultieme huilfilm voor mij is toch wel 'The Champ', met dat lieve kleine blonde jongetje en zijn boksende vader. nu ik er alleen al aan denk schieten de tranen alweer in mijn ogen...
ok the Champ is ook echt een huilfilm :cry:

eelco010
Figurant
Figurant

Bericht door eelco010 » 10 jun 2003 16:48

Mensen, ik HUIL niet bij The Beach of bij Married with children, maar ik wordt er niet vrolijk van als mensen hun "paradijs" kwijtraken. In The Beach gebeurt dit, maar dan wordt op het eind gesteld dat een fotootje en een herinnering ook "paradijs" is. Dat vond ik toen echt klinken als een verliezaar die zegt dat "het maar een spelletje is".

Romeo & Juliet is natuurlijk wel een jankfilm. Schande dat ik die was vergeten.

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 10 jun 2003 17:35

Behalve het uitstapje naar Tom & Jerry en Roadrunner, heb ik nog geen tekenfilms langs horen/zien komen.
Niet dat ik daar nu nog om huil (hoop ik), maar vroeger was Bambie wel goed voor een paar waterlanders.
En een heel zielig voor-filmpje, bij de voorstelling van een of andere Disney tekenfilm, over een ezeltje dat geslacht moet worden (hoe wreed!). Ik mocht met mijn 'grote zus' naar de film, maar: "als je gaat janken gaan we gelijk weer naar huis" :cry: . Gelukkig zat m'n zus zelf ook te huilen, dus bleven we wel gewoon de film uit kijken. Gelukkig! :)

Nog een klein extra vraagje aan jullie:
Schamen jullie je er ook voor?
In de bioscoop bv zie je aan het eind van de film iedereen heel sneaky z'n traantjes dorgen.....

Ayse
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Ayse » 10 jun 2003 17:37

heb Bambi nooit gezien... dus ik zou niet weten hoe zielig dat is.....

Plaats reactie