Bij welke films heb je gehuild?
- theThinWhiteDuke
- Bijrol
- Contacteer:
Ik vind het anders een behoorlijke emotie waar Guido op doelt, eenzaam en onbegrepen door twee gedrochten van films ... ga er maar aanstaan.Pieternel schreef:Films waar je om moet janken omdat ze slecht zijn, daar wordt niet op gedoeld in dit topic. Alleen die pareltjes die, positief, op je emoties inspelen verdienen het om hier genoemd te worden.
Ik begrijp ook best dat je om dat soort zaken kunt janken (ik vind het zelfs heel herkenbaar), maar bij het openen van het topic heb ik deze films al uitgesloten om een opsomming van allerlei baggerfilms te voorkomen.JB schreef:Ik vind het anders een behoorlijke emotie waar Guido op doelt, eenzaam en onbegrepen door twee gedrochten van films ... ga er maar aanstaan.Pieternel schreef:Films waar je om moet janken omdat ze slecht zijn, daar wordt niet op gedoeld in dit topic. Alleen die pareltjes die, positief, op je emoties inspelen verdienen het om hier genoemd te worden.
Ik wil dat je je kwetsbaar opsteld en met ons deelt wat jou werkelijk raakt.Guido schreef:Ooooow, nu snap ik wat jullie willen horen!
(zodat we dat later eventueel tegen je kunnen gebruiken )
Laatst gewijzigd door Pieternel op 23 aug 2004 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Oscar nominatie
Ik weet nog ook heel goed dat ik heb zitten huilen bij Deep Impact en Dante's Peak. Daar zaten toch wel een paar ontroerende stukjes in.
En natuurlijk moest ik ook huilen bij de Free Willy films. En niet te vergeten bij E.T...
Pff ik huil echt veel te snel. Ik wou soms dat ik niet zo emotioneel ben.
En natuurlijk moest ik ook huilen bij de Free Willy films. En niet te vergeten bij E.T...
Pff ik huil echt veel te snel. Ik wou soms dat ik niet zo emotioneel ben.

Ik ken het, ik leef met je mee... Heb namelijk hetzelfde...misscongenality schreef:Pff ik huil echt veel te snel. Ik wou soms dat ik niet zo emotioneel ben.

Laatst gewijzigd door Konami op 26 aug 2004 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ach, sentimenteel zou ik het eigenlijk niet willen noemen, laten we er sensitief van maken.
Ik zou echt niet meer weten om welke films in al die jaren ik tranen heb geplengd, ik heb er op dit topic al een paar staan, maar ik ben heel snel in tranen, alleen bij E.T. kan ik het nog wel droog houden.
Zelfs Stuard Little doet me nog wat, over sentimenteel gesproken. 

- The-Hunter
- Hoofdrol
- kabuki-chan
- Bijrol
Er bestaat nog 1 tekenfilm , waar ik ook om gehuilt heb..
Was volgens mij van dezelfde makers als van Watership Down..
Ging over 2 honden die als Labhond werd gebruikt ..en van daaruit zijn gevlucht...
Het zieligste vond ik toen ze allebei noodgedwongen door de zee gingen , omdat ze achtervolgt werden door figuren van die laboratorium ..
De naam van de film weet ik niet meer... nogal een oude film en het is geen Ook honden gaan naar de hemel !!
Was volgens mij van dezelfde makers als van Watership Down..
Ging over 2 honden die als Labhond werd gebruikt ..en van daaruit zijn gevlucht...
Het zieligste vond ik toen ze allebei noodgedwongen door de zee gingen , omdat ze achtervolgt werden door figuren van die laboratorium ..
De naam van de film weet ik niet meer... nogal een oude film en het is geen Ook honden gaan naar de hemel !!

zonder twijfel de meest ontroerende film is Grave of the Fireflies... geen vals sentiment maar een diepdroeve lijdensweg van twee kinderen... lees de IMDb user comments om te begrijpen wat deze geniale anime bij iedereen teweeg brengt... 
waar ik een brok van in m'n keel kreeg is Manneken Pis, een prachtig surrealistisch liefdesverhaal...

waar ik een brok van in m'n keel kreeg is Manneken Pis, een prachtig surrealistisch liefdesverhaal...
- RelentLess
- Bijrol