Wat is de laatste film die je niet hebt (af)gezien?

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Plaats reactie
Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Wat is de laatste film die je niet hebt (af)gezien?

Bericht door Axeqlusive » 04 nov 2009 10:38

Je kent het wel, je neemt je voor een film te kijken, plaatst dit in al je enthousiasme in het topic welke film(s) ga je vandaag bekijken? om op deze manier je plannen met ons allen te delen, maar dan...
- de deurbel gaat en daar is onverwacht een leuke visite
- je (schoon)moeder belt
- een vergeten werk of studie projectje wat echt voorrang heeft
en zo zijn er tal van redenen te bedenken waardoor je de film niet kan starten, of misschien nog wel erger... moet afzetten.

Heb jij dit ook meegemaakt? Deel dan hier je ervaring. Welke film heb je af moeten zetten, en wat was de reden? Was het irritant, leuk of whatever?

Natuurlijk is er ook plaats hier voor de echte rampscenarios; films die je zo tegenvielen of waar je niet voor in de mood was dat je de film hebt uitgezet.

Ik zal zelf dit bal aftrappen...
Om te beginnen moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd wel een film afkijk. Maar ik had me nog nooit gewaagd aan Transformers, iets waar de ene groep mensen me gelijk in zullen geven, en waar de andere groep van zegt "enjoy the effect, een heerlijk no-brainer".

Nu zag ik hem erg cheap in de schappen dus ik dacht "daar val ik me geen buil aan". En hoe bedrogen kwam ik uit. Een beroerde film van de bovenste plank. Zelfs de toch behoorlijk geprezen actie effecten zijn amper te volgen (Quantum of Solace kan wel opdoeken wat dat betreft). Het acteerwerk is tenenkrommend, om over de lollig bedoelde robot grapjes maar te zwijgen.

*uit* dus...

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 04 nov 2009 10:44

Afgelopen zondag zou m'n schoonmoeder komen helpen met de nieuwe gordijnen. Ik dacht bij mezelf, heb ik mooi tijd om Eastern Promises te kijken. 20 minuten in de film later.... Ging ze alweer weg. Daar ging dus m'n planning. :wink:

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 04 nov 2009 10:52

Elke film die ik ooit heb proberen te kijken (buiten bioscoopfilms en 1 film waarbij ze binnen 5 minuten in slaap was gevallen) met een vriendin van me. Na zo'n 20 minuten begint het al, ze loopt weg, gaat thee zetten... gaat naar de wc, pakt de gids, begint te praten over hele andere dingen, alles wat ze maar kan verzinnen.. ze kan zich gewoon niet lang genoeg concentreren om een film te kijken op tv/dvd... Maar ik blijf het proberen, ooit gaat het me lukken om met haar samen een film te kijken :P

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 04 nov 2009 11:06

@Sha: kan je niet gewoon een short van Pixar kijken dan ofzo :D
@Patrob: maar ze hangen wel mooi nu?

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 04 nov 2009 16:55

Gisteravond nog bij Saw 5. Duikboot ging op tijd in z'n mandje liggen, TV aan, filmpje opzetten etc.

Na 15 minuten :O Nog even aanzien, maar 5 minuten later was het :Z

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 04 nov 2009 17:06

Door tijdgebrek s'avonds maar wel sterke motivatie om een film te kijken, kijk ik een film wel eens in twee delen. Moet wel gezegd dat het dan een langere film betreft (+ 120 min).

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 04 nov 2009 18:20

McMurphy schreef:Door tijdgebrek s'avonds maar wel sterke motivatie om een film te kijken, kijk ik een film wel eens in twee delen. Moet wel gezegd dat het dan een langere film betreft (+ 120 min).
Heb je dan niet dat je halverwege denkt... "ahhh fuck it!! het is te goed, I wanna know!!"

Rarara
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rarara » 06 nov 2009 15:39

i love you man
15 minuten gekeken en toen besloten dat het een domme cliché matige comedy was

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 06 nov 2009 15:58

Druids, met Christopher Lambert keek ik samen met 5 vrienden en we waren het er collectief na 15 minuten over eens dat die film onze aandacht niet waard was.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 06 nov 2009 17:06

Rarara schreef:i love you man
15 minuten gekeken en toen besloten dat het een domme cliché matige comedy was
Kwam je daar pas na 15 minuten achter? :D

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 06 nov 2009 18:59

Het overkomt me sinds ik papa ben best vaak. "Even" een filmpje kijken, komt eigenlijk alleen nog 's avonds laat of 's nachts voor. En zelfs dan...

Concreet de laatste die ik af heb moeten zetten omdat het middagdutje van zoonlief korter duurde dan gehoopt: Ghost in the Shell Stand Alone Complex: Solid State Society

Vanacht waarschijnlijk een nieuwe poging.

Armani
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Armani » 06 nov 2009 19:49

Ghost Rider. Na een half uur merkte ik dat dit echt niet veel beter meer ging worden.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 06 nov 2009 20:31

10.000 BC - doodsaai ondanks de effecten, stupide karakters, belachelijk verhaal en waardeloos geacteerd.

Tasslehoff_Burrfoot
Regisseur
Regisseur

Bericht door Tasslehoff_Burrfoot » 06 nov 2009 21:42

ErikSchierboom schreef:Druids, met Christopher Lambert keek ik samen met 5 vrienden en we waren het er collectief na 15 minuten over eens dat die film onze aandacht niet waard was.
Absoluut de slechtste film die ik ooit heb gezien. Jammer dat je niet het gevecht hebt gezien waar je alleen wat camerashots van rondvliegende pijlen krijgt te zien :D

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 07 nov 2009 10:15

Tasslehoff_Burrfoot schreef:Absoluut de slechtste film die ik ooit heb gezien. Jammer dat je niet het gevecht hebt gezien waar je alleen wat camerashots van rondvliegende pijlen krijgt te zien :D
He jammer :D

Plaats reactie