Wat is de laatste film die je niet hebt (af)gezien?

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Plaats reactie
Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 24 nov 2009 21:15

Ik ben het volledig met Sha eens. Soms is het echt niks, maar dat is dan meestal al snel duidelijk, omdat de film een parodie/komedie poogt te zijn, maar daar jammerlijk in faalt. Echter, monsterfilms van een paar decennia geleden staan garant voor vermaak. Bijvoorbeeld "The Giant Claw" uit 1957 heeft een zogenaamd GIANT ANTIMATTER SPACE BUZZARD in de titelrol.

Geen geintjes.

Wat mij altijd helpt met kiezen is deze site:

http://www.badmovies.org/

Chrischzz
Filmster
Filmster

Bericht door Chrischzz » 27 nov 2009 09:21

Ok.. Sinds we MGM movie channel en SciFi channel hebben en een hd recorder, neem ik haast alles op wat los en vast zit..

En deze twee zenders zenden nogal eens wat oude en obscure rommel uit.. :) Ook hebben we 3 weekjes Film 1 tm 6 gehad ofzo.. dus was ik aardig bij met oude meuk...

Hier een klein overzichtje met wat ik heb gezien.. en of ik het uitgekeken heb,..

- 2010.. Halverwege in slaap gevallen.. volgende dag uitgegeken.. Is niet echt een vlotte film, dus 's avonds laat kijken is niet slim nee..

- 1984.. Ook al een niet echt vlotte film.. en moeilijk materie ook.. Wel uit gezien.. in 3 etappes.. :oops:

- Logan's run.. Geweldige oude klassieke pulp film.. Absoluut niet tijdloos.. in tweeen maar weer.. " I am box.." :D

- Future World.. Schnuuuurrrk! toch in 3en..

- The happening.. in 1en voor de verandering.. Maar " niet" was beter geweest.

- Pathfinder.. in 2en, maar dat kwam omdat moeders de vrouw naar bed wilde. Dus de volgende dag verder.

- The invasion. In 2en ook. Maar dat lag meer aan mijzelf.. slaaaaaaaap :O

- Invasion of the bodysnatchers.. De 78 versie.. Ok.. in 2en.. En ik ga hiervoor naar de slachtbank.. Vond de Invasion beter.. " SquuuuuueeeeeeeK!"

- SS Doomtroopert.. Waarom? Super idee.. Uber Nazi soldaat.. uitwerking van -10.. Uit na.. een half uurtje..

- The pope must die.. Dacht, Robbie Coltrain.. Dinges Edmundson.. Leuk, britse comedie.. misschien wel brits.. misschien ook comedie.. maar erg flauw.. dus uit na een half uurtje..

- Mosquito man.. Beloofde veel goeds.. Echter wel heel erg slap.. uit..

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 02 dec 2009 11:17

Volgens mij More ants in the pants.

Een van oorsprong duitse film, maar ik het genoegen de over gesychroniseerde engelse versie te zien. :-?

Extreem slechte bagger.

Evertdv
Filmster
Filmster

Bericht door Evertdv » 02 dec 2009 14:44

sickboy1984 schreef:Volgens mij More ants in the pants.

Een van oorsprong duitse film, maar ik het genoegen de over gesychroniseerde engelse versie te zien. :-?

Extreem slechte bagger.
en ook extreem slecht nagesynchroniseerd. Er zitten scenes in waar je mensen op de achtergrond nog Duits hoort praten :)

Maar gelijk heb je, de film is bar en boos, waarom iemand het een goed idee vond om er 2 delen van te maken blijft een raadsel...

Rarara
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rarara » 05 dec 2009 12:46

Ink
zeer gestileerde fantasyfilm met teveel effecten bejag wat mij betreft . stijl boven inhoud. na een uur was ik het zat.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 06 dec 2009 19:59

Extract van Mike Judge (Office Space, Beavis and Butt-Head) Zouteloze grappen, cliché op cliché en irritant repetitief. Bléh.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 06 dec 2009 22:41

Bukowski schreef:Extract van Mike Judge (Office Space, Beavis and Butt-Head) Zouteloze grappen, cliché op cliché en irritant repetitief. Bléh.
Hmm, ik had hier na het geweldige Office Space en het op zijn minst amusant Idiocracy best wel wat verwachtingen van. Tegenvaller dus.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 06 dec 2009 22:48

ash_ schreef:
Bukowski schreef:Extract van Mike Judge (Office Space, Beavis and Butt-Head) Zouteloze grappen, cliché op cliché en irritant repetitief. Bléh.
Hmm, ik had hier na het geweldige Office Space en het op zijn minst amusant Idiocracy best wel wat verwachtingen van. Tegenvaller dus.
Ik vond Idiocracy al een flinke tegenvaller, nauwelijks amusant te noemen.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 06 dec 2009 22:59

Sha schreef:Ik vond Idiocracy al een flinke tegenvaller, nauwelijks amusant te noemen.
Ik geef toe dat er meer ingezeten had maar ik heb toch meerdere keren smakelijk moeten lachen.

Bukowski
Regisseur
Regisseur

Bericht door Bukowski » 06 dec 2009 23:22

Inderdaad een forse tegenvaller. Toch kon ik het vandaag niet laten om hem alsnog af te kijken maar het werd echt niet beter. Het ontlokte heel af en toe een soort van grom die als glimlach door moest gaan. Meer zat er niet in.

Maar goed, niets zo smaakgebonden als humor en gezien het cijfer op IMDB zijn er toch liefhebbers. Verwacht alleen niet de humor en de flair van Office Space want dan kom je sowieso bedrogen uit.

Rarara
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rarara » 16 jan 2010 10:12

Transformers: Revenge of the Fallen b
wat een spuug lelijke film. vieze kleuren, te veel details in de robots en onnavolgbare aktie door te veel camerabeweging. panning heet dat of zo?

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 04 feb 2010 10:13

Ik schaam me er bijna voor maar ja...

Vorige week Get Carter, de originele met Michael Caine na een kwartier uitgezet. Niet omdat ik hem slecht vond, integendeel, maar omdat mijn luikjes dichtvielen.

Maar...
Eerste wat ik de ochtend erna deed was hem in één ruk afkijken.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 04 feb 2010 10:19

Un Prophete
Zelfde verhaal als Axe..film is goed, maar het was gewoon te laat :)

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 17 feb 2010 10:15

Barry Lyndon. Met 184 minuten en een spannende voetbalwedstrijd op tv duurde hij toch te lang..
De volgende morgen meteen verder!

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 17 feb 2010 10:16

Ha :D

Succes ermee, is een mooie film! Vooral de zoomtechnieken en de lichtgevoeligheid is erg fijn allemaal.

Plaats reactie