Wat is de laatste film die je niet hebt (af)gezien?
Re: Wat is de laatste film die je niet hebt (af)gezien?
Ik vind om de één of andere reden Eyes Wide Shut beter dan 2001: A Space Odyssey als we het toch over Stanley Kubrick hebben 

Die staat op het lijstje 

Ik wil me binnenkort wel weer eens wagen aan een herkijk van 2001 ASO. Ik was nog vrij jong toen ik hem keek. Misschien zal ik hem nu ik een volwaardige filmliefhebber ben beter kunnen waarderen.
Dat vermoede ik al. Maar toch altijd handig om een slag om de arm te houden. 

Salt. Natuurlijk is het onzinfilm, maar dat ze in 2010 nog zo'n ouderwets beeld van Russen hebben in Amerika, is wel een beetje zielig. 

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Nou ja, gezien de ontwikkelingen in Rusland de laatste jaren wordt dat beeld steeds minder ouderwets. 

- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
De Russen zijn de nieuwe Sovjets!
OT:
Ik heb net Limitless uitgezet. De stijl irriteerde me en het verhaal kon me niet interesseren.
OT:
Ik heb net Limitless uitgezet. De stijl irriteerde me en het verhaal kon me niet interesseren.
- FilmMaster
- Oscar nominatie
Enter The Void
Op visueel vlak uitstekend, maar ook eentonig op een gegeven moment, na een uur pas afgezet.
Vond het echt niks, de inhoud was me net te vlak ofzo. Je ziet alleen maar mensen de ene naar de andere drug nemen en dan is weer zo'n effectje die dat moet illustreren, maar dat wordt je gauw zat.
Op visueel vlak uitstekend, maar ook eentonig op een gegeven moment, na een uur pas afgezet.
Vond het echt niks, de inhoud was me net te vlak ofzo. Je ziet alleen maar mensen de ene naar de andere drug nemen en dan is weer zo'n effectje die dat moet illustreren, maar dat wordt je gauw zat.
- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Alsof het een prestatie is om hem pas na een uur af te zetten. Hilarisch....FilmMaster schreef:Enter The Void
, na een uur pas afgezet.

- FilmMaster
- Oscar nominatie
Nou, eerder omdat ik de film echt een kans wou geven. Lache he 

The Zero Theorem omdat hij vastliep. 

Nee, het lachen kwam bij mij pas aan het einde; Enter The Void kun je zien als één lange, tot stonertrip uitgesmeerde bizarre mop met de 'punchline' (logischerwijs) pas helemaal aan het einde. Die was kostelijk.FilmMaster schreef:Nou, eerder omdat ik de film echt een kans wou geven. Lache he
- FilmMaster
- Oscar nominatie
Wees blij, heb die film gewoon niet afgekeken, echt slecht.Creeper schreef:The Zero Theorem omdat hij vastliep.
- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik vond het een intrigerende boeiende film. Wellicht niet het beste dat Gilliam ooit gemaakt heeft, maar nog altijd een stuk beter dan veel andere films die tegenwoordig verschijnen. Vooral naar het einde toe wordt hij steeds beter. 

Ik vond de synopsis ook zeer interessant. Ga 'm binnenkort maar eens proberen af te kijken.