En euh kunnen we aannemen dat je in 2014 letterlijk maar drie films hebt gezien? Conform je WiW list

Daarom kan je je ook beter op andere lijsten richten die minder vaak veranderen.Roeltje schreef:De vloek met de IMDB top 250 is dat hij steeds veranderd.
Nee haha, heb er denk ik 15 gezien ongeveer. Ben op een gegeven moment gestopt met WiW, met zo weinig films had dat weinig nut meer.McMurphy schreef:Nice zeg.
En euh kunnen we aannemen dat je in 2014 letterlijk maar drie films hebt gezien? Conform je WiW list
Met 15 films of zelfs minder eigenlijk (niet alle geziene films zijn uit 2014), zal ik dat toch maar even laten.McMurphy schreef:Je hebt nog een week om met een top 10 uit 2014 op de proppen te komen.
Thanks Vleeshaak, ik zal die Lemming weer eens een bezoekje brengen.Vleeshaak schreef:Mijn goede voornemen is om zo veel mogelijk forumherintreders te voorzien van een drankje in de Lemming, dus Aston, ren naar de kroeg.
Gaat lekker. Zit inmiddels op 225 en vandaag nog 226. Inmiddels die film over die hond ook gezien (was niet heel boeiend) en ook een 4 uur durende bollywoodfilm. Ik verwacht begin mei klaar te zijn. En dan op naar de Empire 500. AL wil ik daar vooral eerst op de helft komen.Aston schreef:Nou, eindelijk eens vaart maken met de IMDB top250. Inmiddels op 206 en probeer 1 IMDB top 250 film per 2 dagen te kijken nu. Lukt tot nu toe aardig. De laatste 10 films wordt wel taai. Vooral lange (bollywood) films en een film over een hondwaar ik minder zin in heb. Maar daar moet ik me dan maar aan toegeven.
1. Niet gelukt, al is mijn score niet meer onder de 240 gedaald.Thiver schreef:Eind 2015 wil ik...
1. ...de volledige IMDb Top 250 hebben gezien.
2. ...alle James Bond-films (ook de onofficiële) in de juiste volgorde hebben gezien.
3. ...minstens tien nieuwe Hitchcock-films hebben gezien.
Complete geslaagd dusLonewolf schreef:Voornemens voor 2015:
-Minsten 30x een film in de bios kijken (festivals niet meegerekend)=> 36x naar de bios geweest.
-Minstens 26 films herkijken.=> 101 films herkeken. Dus makkelijk
-Het percentage "internet" op whatiwatch onder de 50% laten zijn=>eindpercentage is 30,5%