Guilty pleasures

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Plaats reactie
bobocad
Regisseur
Regisseur

Re: Guilty pleasures

Bericht door bobocad » 06 mei 2013 17:50

Ed Crane schreef:Ik denk dat de film waar ik me het meest schuldig om voel...
Afbeelding
...Josy And The Pusycats is.

Een chickflick met slechte popmuziek die denkt slim te zijn op een meta-manier maar dat niet is. Die band en alles, heel suf.
Ed know his shit. :T

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 06 mei 2013 17:52

Waar is Scooby?

spooklift
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door spooklift » 06 mei 2013 18:43

Vleeshaak schreef:Moet ik me hiervoor schamen?
Afbeelding
Ik heb die film ook gezien en vind wel aardig :)

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 06 mei 2013 19:46

JamesBond schreef:
jaime91 schreef:Afbeelding

Er is zoveel mis mee, maar still a better love story then twilight. :wink: Episode 3 vind ik zelf nog best goed.
Ik vind ze alle 3 niet eens zo slecht :oops:
Deel 1 is meer slecht dan goed. Deel 2 is iets beter maar die romantiek is echt twilight niveau, Hayden acteert houterig en er is geen chemie tussen hem en Portman, en deel 3 heeft ook de nodige fouten maar bevat gelukkig meer actie en natuurlijk helpt de prachtige soundtrack van John Williams daar ontzettend bij. :)

Maar die prequel trilogie wordt zo hard afgekraakt, wat best terecht is want als je ze gaat vergelijken met de oude trilogie zijn alle 3 de prequel films complete bagger, dus daarom vind ik het een guilty pleasure maar ik vind geen van de 3 een 1 waard ofzo.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 06 mei 2013 20:05

Beste van de prequel-trilogie zijn Ewan McGregor, de soundtrack en de laserzwaard gevechten. Voor de rest vind ik het zeker geen slechte films, vind ze erg vermakelijk. Vooral deel 3, maar ik ben het met je eens over de romantiek. Vooral dit was vreselijk:

jaime91
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door jaime91 » 06 mei 2013 20:27

JamesBond schreef:Beste van de prequel-trilogie zijn Ewan McGregor, de soundtrack en de laserzwaard gevechten. Voor de rest vind ik het zeker geen slechte films, vind ze erg vermakelijk. Vooral deel 3, maar ik ben het met je eens over de romantiek. Vooral dit was vreselijk:
Eens. Als de films op zich zelf zouden staan kunnen ze er wel mee door denk ik, maar het zijn nou eenmaal Star Wars films dus dan verdienen ze het vind ik om zo keihard te worden afgestraft. George Lucas heeft mij en vele met mij gewoon teleurgesteld en hij heeft dat vooralsnog een beetje goed gemaakt door zijn rechten te verkopen aan Disney. Of het echt een goede stap is en ik hem de prequels helemaal kan vergeven moet ik nog even afwachten. :wink:

MargotTenenbaum
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door MargotTenenbaum » 07 mei 2013 09:57

Mijn guilty pleasure is Trapped in the Closet, de musical van R. Kelly. Ik heb een hekel aan musicals (uitzonderingen daargelaten) maar dit is een meesterwerk:

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 07 mei 2013 11:54

jaime91 schreef:
JamesBond schreef:Beste van de prequel-trilogie zijn Ewan McGregor, de soundtrack en de laserzwaard gevechten. Voor de rest vind ik het zeker geen slechte films, vind ze erg vermakelijk. Vooral deel 3, maar ik ben het met je eens over de romantiek. Vooral dit was vreselijk:
Eens. Als de films op zich zelf zouden staan kunnen ze er wel mee door denk ik, maar het zijn nou eenmaal Star Wars films dus dan verdienen ze het vind ik om zo keihard te worden afgestraft. George Lucas heeft mij en vele met mij gewoon teleurgesteld en hij heeft dat vooralsnog een beetje goed gemaakt door zijn rechten te verkopen aan Disney. Of het echt een goede stap is en ik hem de prequels helemaal kan vergeven moet ik nog even afwachten. :wink:
Ook als op zich zelf staande films vind ik ze echt niet goed, vooral de eerste twee waren belabberd. Het verhaal slaat nergens op, de actie was weinig vermakelijk, de acteurs moeten zich kapot schamen, de aliens slecht ontworpen, de humor is kinderachtig (serieus, wie heeft die droids die stemmetjes gegeven) en dat verschrikkelijke karakter van een Jar Jar Binks. Welke imbeciel heeft die bedacht? Deel 3 ging wel, maar de eerste twee staan niet voor niets in mijn flop 100. Ik vind ze zelfs slechter dan Twilight!

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 13 mei 2013 11:06

Idd vleeshaak, helemaal met je eens.

Vooral deel 1 was zo verschrikkelijk slecht...
Met een potentieel goeie villian trouwens.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 13 mei 2013 12:33

Jar Jar.....wat een baas _O_

DrMabuse
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door DrMabuse » 22 mei 2013 21:42

Ik hoef hier niet op in te gaan, wie mijn interview gelezen heeft, kent mijn standpunt aangaande Star Wars. :D

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 22 mei 2013 22:32

Hohoho mensen, Christopher Lee was badass als Count Dooku in de Star Wars prequels, zelfs George Lucas kon hem niet verkloten. M.n. Attack Of The Clones is dan ook een guilty pleasure van me.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 22 mei 2013 22:35

één goed personage maakt nog geen goede film. En trouwens, Christopher Lee is altijd Badass. In een battle tussen Christopher Lee en Chuckje Norris, zet ik mijn geld in op Lee.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 23 mei 2013 11:44

Is de film Lost in Space uit 1999 een guilty pleasure?

Ik zag deze in de bioscoop en ik vond hem geweldig. Ik heb zelfs mijn R1 DVD vervangen door de BR. Wat wel mee heeft gespeeld. Ik had de TV serie gezien, nou de meeste afleveringen dan. Dus (een beetje) voorkennis.
De film leende zich beter uit ivm betere meer overtuigende SFX. En betere acteurs zoals Gary Oldman, William Hurt & Mimi Rogers. Nog een andere voordeel dat ik Matt LeBlanc niet zag als Joey. Ik heb namelijk een t****ghekel aan Friends.

Is Mean Girls ook een guilty pleasure? Toch wel de beste film van Lindsay Lohan. Wel heel erg jammer dat ze nu het spoor bijster is geraakt.

-off topic-
Vanwege haar mooie rooie haar had ik gehoopt dat zij Mary Jane voor Sam Raimi's Spider-man zou gaan spelen.
Helaas was dat Kirsten Drunkst geworden. De miscast van de trilogie. :N
-off-topic-

Overigens was Mean Girls de 1e kennismaking van de bevallige dames Amanda Seyfried & Rachel McAdams. En Lacey Chabert (Lost in Space) was ook weer van de partij.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 23 mei 2013 11:52

bobocad schreef:Is Mean Girls ook een guilty pleasure?
Nee, gewoon een goede film. :)

Plaats reactie