Welke film(s) ga je vandaag bekijken?
Re: Welke film(s) ga je vandaag bekijken?
Ik zie alleen een oor 

Afbeelding was een beetje te groot
Nu een andere 

Ze lijkt nogal op Mila Kunis op deze foto.Orangey schreef: Ze is zeker een uitstekend vrouwmens exemplaar.
Mmmmmmmmmm Mila Kunis.

Eens

Anyway... Ik ga voor Stake Land (2010)
Gelukkig zal ze altijd die moedervlek op haar voorhoofd hebben, waaraan we haar kunnen herkennen.DrMabuse schreef: Ze lijkt nogal op Mila Kunis op deze foto.
Mmmmmmmmmm Mila Kunis.

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Orangey schreef:Gelukkig zal ze altijd die moedervlek op haar voorhoofd hebben, waaraan we haar kunnen herkennen.
Cool Hand Luke vandaag.
Na The Sting gisteren, m'n tweede Paul Newman film in twee dagen, blijft toch wel een interessante acteur
Na The Sting gisteren, m'n tweede Paul Newman film in twee dagen, blijft toch wel een interessante acteur

Eerst eens The Ballad of Jack & Rose, daarna zien we het wel.
Pilot van Homeland en Magic City.
Remon schreef:Pilot van Homeland.

-
- Figurant
De serie Fringe, ben nu in het 4e seizoen en vind het een leuke serie om te volgen.
De laatste film was "Beasts of the southern wild", viel een 'beetje' tegen, mijn vriendin vond het tegenovergestelde, toch mooi gemaakt en goed gespeeld, vooral door het meisje van nog maar 5 jaar oud!
Op de zelfde avond "Goodbye Bafana" ook gezien, deze was steengoed, het verhaal gaat over Nelson Mandela, de held van Zuid-Afrika.
Helaas heeft de schrijver van het boek waarop de film is gebaseerd, zichzelf gepresenteerd als iemand die veel persoonlijk kontakt had met Mandela, terwijl hij de informatie vooral uit de brieven geschreven door Mandela heeft gehaald.
Zo kon hij de gedachtengang van Mandela goed volgen.

De laatste film was "Beasts of the southern wild", viel een 'beetje' tegen, mijn vriendin vond het tegenovergestelde, toch mooi gemaakt en goed gespeeld, vooral door het meisje van nog maar 5 jaar oud!
Op de zelfde avond "Goodbye Bafana" ook gezien, deze was steengoed, het verhaal gaat over Nelson Mandela, de held van Zuid-Afrika.
Helaas heeft de schrijver van het boek waarop de film is gebaseerd, zichzelf gepresenteerd als iemand die veel persoonlijk kontakt had met Mandela, terwijl hij de informatie vooral uit de brieven geschreven door Mandela heeft gehaald.
Zo kon hij de gedachtengang van Mandela goed volgen.