Welke film(s) ga je vandaag bekijken?
Re: Welke film(s) ga je vandaag bekijken?
Jep, hier ook! Een mooie ouderwetse marathon bij Pathé de KuipJamesBond schreef:Vanavond is het zover: de marathon van Back To The Future, Back To The Future: Part II en Back To The Future: Part III!

Hmm, dus ik ga hetzelfde doen als Bilbo en 007...
Blij dat ik mezelf nog tot de jongere garde mag rekenen
Blij dat ik mezelf nog tot de jongere garde mag rekenen

- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik ga vanavond nog iets verder terug in de tijd. Tokyo Story op het grote scherm.
Licence To Kill
Uitgebreid filmhuis avondje, met 45 Years en The Lobster 

Skyfall vanavond. Nooit gezien, ben benieuwd. Beste Bond ooit of beste met Craig? 

Geen van beide. 

Eh. Ben je weer in zo'n ''ik geef een tien''-bui? Ik mag toch hopen dat je dan, ondanks je naam, niet alle Bondfilms ooit hebt gezien?
Nou Rem, volgens mij kan je niet zeggen dat ik de laatste tijd in een "ik geef een tien"-bui ben geweest
En vanzelfsprekend heb ik alle Bond-films gezien, maar dat betekent niet dat ik ze allemaal even goed vindt. Skyfall is de enige Bond-film die ik zonder twijfel een 10 geef. De meeste Bond-films geef ik een 7 of een 8. Een paar krijgen er van mij een 9 en alleen Diamonds Are Forever krijgt van mij een onvoldoende.

Vanavond eindelijk naar The Walk!
En Moonraker, Bond, wat geef je Moonraker?JamesBond schreef:Nou Rem, volgens mij kan je niet zeggen dat ik de laatste tijd in een "ik geef een tien"-bui ben geweestEn vanzelfsprekend heb ik alle Bond-films gezien, maar dat betekent niet dat ik ze allemaal even goed vindt. Skyfall is de enige Bond-film die ik zonder twijfel een 10 geef. De meeste Bond-films geef ik een 7 of een 8. Een paar krijgen er van mij een 9 en alleen Diamonds Are Forever krijgt van mij een onvoldoende.
Een 7
Leuke film!