Remakes

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Remakes

Bericht door Touchwood » 17 jan 2015 01:59

lordmistery schreef:Graag zou ik van dit onderwerp een nieuw topic willen maken.
Maar waarom een nieuw als er al een 'oud' topic van is ? :) (samengevoegd)

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 17 jan 2015 11:06

Een exacte remake hoeft van mij niet zo. In dat geval wint het sentiment toch vaak van de nieuwe technieken. Een echt nieuw verhaal uit dat universum, of dusdanig aangepast dat je eigenlijk een echt nieuwe film hebt (zie Star Wars of Dark Knight trilogie) ben ik in eerste instantie wel voor te porren. Ik kijk dan ook erg uit naar Jurassic World.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 17 jan 2015 11:30

lordmistery schreef:Zelf ben ik een groot Harry Potter fan en ben ik fel tegen een , uiteraard ooit, onvermijdelijke Harry Potter remake.
Ik was het daarom ook meer dan eens met Daniel Radcliffe in het volgende interview.
Zelf ben ik ook een groot Harry Potter fan en in eerste instantie zou ik het ook afkeuren maar als ze een goede regisseur achter de camera zetten en goede acteurs ervoor, dan word ik toch wel iets optimistischer...

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 17 jan 2015 16:11

Ik heb eigenlijk vrij weinig tegen remakes, sommige zijn best goed en het origineel zal altijd bestaan, dus daar valt niks aan te verpesten.
Dat gezegd hebbende: Een 3D remake gericht op kinderen van Poltergeist is natuurlijk totale bullshit!

Plaats reactie