1/5
Wat is er precies saai aan dan? Omdat er te weinig actie in zit? Daredevil legt juist de focus op karakterontwikkeling, vooral in de eerste helft van het seizoen. Oja en Wilson Fisk, wat een heldCreeper schreef:Ik moet zeggen dat ik het eerste seizoen tot nu toe (afl. 6) ook als vrij saai ervaar.
Het is vooral de eerste helft van de film die wat rommelig is, dat viel mij de tweede keer des te meer op. Vooral die scène in Afrika (en alles wat daarmee te maken had) was onlogisch en rommelig. Snyder heeft al gezegd dat die scène erg anders is in de Ultimate Cut, dus ik ben benieuwd hoe die scène oorspronkelijk in elkaar stak.Roeltje schreef:Ik heb veel kritiek meegekregen over het script. Er wordt veel gezegd dat het script te onevenwichtig is en rommelig. Hier begrijp ik werkelijk waar niets van.
Die scene is zelf wel onduidelijk, maar dat is helemaal niet erg. Het hoe en waarom wordt dadelijk pas duidelijk. Eerst heb je geen idee waarom men iedereen afknalt, daarna hoor je dat het een set-up is en later kom je erachter wie daarachter zit. Dit lijkt mij juist wel scripttechnisch interessanter, dan dat alles wordt voorgekauwd.JamesBond schreef:Het is vooral de eerste helft van de film die wat rommelig is, dat viel mij de tweede keer des te meer op. Vooral die scène in Afrika (en alles wat daarmee te maken had) was onlogisch en rommelig. Snyder heeft al gezegd dat die scène erg anders is in de Ultimate Cut, dus ik ben benieuwd hoe die scène oorspronkelijk in elkaar stak.Roeltje schreef:Ik heb veel kritiek meegekregen over het script. Er wordt veel gezegd dat het script te onevenwichtig is en rommelig. Hier begrijp ik werkelijk waar niets van.
Dat ben ik helemaal met je eens! De Marvel-films zijn vermakelijk, maar er is altijd vrij weinig om over na te praten. Een film als Batman V Superman is wellicht niet perfect en sommige zaken zijn wat onduidelijk, maar dat is nu juist wat de film zo tof maakt; er zijn zaken om over te speculeren / discussiëren en dat mis ik altijd bij Marvel.akketa schreef:Op internet lees ik heel veel scripttechnische kritiek. Ik ben het zeker met een gedeelte eens, maar ik merk een rode draad. En dat is dat men een meer voorgekauwde film wilde hebben (...) Het lijkt alsof men zegt: Ik begrijp het niet, dus rommeltje/kutfilm.