Moet je voor de afwisseling dan niet eens de andere vervolgen uitproberen?TheGodfather schreef:Zoals ieder jaar hebben we ook dit jaar Home Alone weer gekeken. Blijft geweldig al kennen we `m uiteraard helemaal van buiten. Dat maakt niet uit, het is gewoon traditie om de Home Alone films (1 of 2) altijd met kerst te kijken.
Nee, heb ooit een stukje van deel 3 gezien maar daar vond ik helemaal niets aan. Tis ook, voor mij, niet Home Alone als Kevin er niet in zitThiver schreef:Moet je voor de afwisseling dan niet eens de andere vervolgen uitproberen?TheGodfather schreef:Zoals ieder jaar hebben we ook dit jaar Home Alone weer gekeken. Blijft geweldig al kennen we `m uiteraard helemaal van buiten. Dat maakt niet uit, het is gewoon traditie om de Home Alone films (1 of 2) altijd met kerst te kijken.
Vind Signs zijn beste film, voor de rest echte bagger, vooral After Earth, dat ging echt nergens meer over.JamesBond schreef:Signs (2002, M. Night Shyamalan)
Wat is er toch gebeurd met Shamalamadingdong? De regisseur die ooit geweldige films maakte, maar sindsdien is afgezwakt naar een niveau dat iedereen graag mijdt. Gelukkig behoort Signs tot de geweldige films die M. Night heeft gemaakt, want dat is de film zeker! Een boeiende en spannende film met een geweldige Mel Gibson en Joaquin Phoenix! Het verhaal is boeiend, en er hangt een goed sfeertje. Je hebt eigenlijk geen flauw idee wat er nou precies aan de hand is, en dat maakt de film spannend. Het is jammer dat Shyamalan tegenwoordig zulke belabberde films maakt, want als zijn films het niveau van Signs hadden behouden, had ik uitgekeken naar zijn toekomstige films!
9/10