Imagine Limited
Imagine Limited
http://www.imaginefilmfestival.nl/nieuw ... ed-edition
Programma:
10:00 - 11:30 What We Do In The Shadows (Jemaine Clement, Taika Waititi, Nieuw-Zeeland 2014)
11:50 - 13:35 I Origins (Mike Cahill, VS 2014)
13:55 - 15:45 The Voices (Marjane Satrapi, VS 2014)
16:05 - 17:30 The Texas Chainsaw Massacre 4K (Tobe Hooper, VS 1974)
17:50 - 19:50 In Order of Disappearance (Hans Petter Moland, Noorwegen 2014)
20:10 - 22:00 Cold in July (Jim Mickle, VS 2014)
22:20 - 00:35 Kundo: Age of the Rampant (Jong-Bin Yun, Zuid-Korea 2014)
Kaarten: https://www.eyefilm.nl/festivals/imagin ... ed-edition
Kaartverkoop is vandaag gestart, ik wacht zelf nog paar dagen op me rooster en dan denk ik alle 7 films te gaan kijken. Die tijden zijn natuurlijk helemaal fucked voor normale mensen, wat zit er tussen die films in, 15 minuten ofzo, dat wordt de laatste twee films 20x doodgaan voor mij :/
Nog iemand anders die van plan is te gaan?
Programma:
10:00 - 11:30 What We Do In The Shadows (Jemaine Clement, Taika Waititi, Nieuw-Zeeland 2014)
11:50 - 13:35 I Origins (Mike Cahill, VS 2014)
13:55 - 15:45 The Voices (Marjane Satrapi, VS 2014)
16:05 - 17:30 The Texas Chainsaw Massacre 4K (Tobe Hooper, VS 1974)
17:50 - 19:50 In Order of Disappearance (Hans Petter Moland, Noorwegen 2014)
20:10 - 22:00 Cold in July (Jim Mickle, VS 2014)
22:20 - 00:35 Kundo: Age of the Rampant (Jong-Bin Yun, Zuid-Korea 2014)
Kaarten: https://www.eyefilm.nl/festivals/imagin ... ed-edition
Kaartverkoop is vandaag gestart, ik wacht zelf nog paar dagen op me rooster en dan denk ik alle 7 films te gaan kijken. Die tijden zijn natuurlijk helemaal fucked voor normale mensen, wat zit er tussen die films in, 15 minuten ofzo, dat wordt de laatste twee films 20x doodgaan voor mij :/
Nog iemand anders die van plan is te gaan?
Re: Imagine Limited
Deze is van het team achter Eagle vs Shark en Flight of the Conchords en naar deze film ben ik wel erg nieuwsgierig. Gelukkig komt deze ook snel in reguliere roulatie.Mark schreef: 10:00 - 11:30 What We Do In The Shadows (Jemaine Clement, Taika Waititi, Nieuw-Zeeland 2014)
Oh ja haha, da's die film waarin men een documentaire maakt over vampiers die in het geheim onder de mensen proberen te leven... maar dus wel meedoen aan een docu
Trailer was erg grappig, hopelijk houden ze dat een film lang vol.

Gezien het talent en de redelijk beperkte speelduur moet dat wel goed zitten.
Voor mijn gevoel draaien ze alleen maar topfilms die dag, ik heb iig besteld 

Beste film van de dag, zou ik zeker gaan kijken!Straka schreef:Deze is van het team achter Eagle vs Shark en Flight of the Conchords en naar deze film ben ik wel erg nieuwsgierig. Gelukkig komt deze ook snel in reguliere roulatie.Mark schreef: 10:00 - 11:30 What We Do In The Shadows (Jemaine Clement, Taika Waititi, Nieuw-Zeeland 2014)
Straka: wat vond je van What We Do In The Shadows?
Ik kan me niets meer van de film herinneren, het is alsof ik een gat van anderhalf uur in mijn geheugen heb. Ik heb toch echt ergens gepost dat ik de film zou kijken en ik heb ook het bioscoopbonnetje nog. Gek eigenlijk.
What de fuck nigga! Hypnotiseren van de cops, hoe kan je dat vergeten 

Was jij al voor het einde van de aftiteling de zaal uit?
Ik heb aan twee dingen in dit leven een hekel. De eerste is thuiskomen en merken dat je niets meer te eten heb, behalve twee uitgedroogde winegums. De tweede is de grap nu pas snappen en er achter komen dat fucking Straka je al 4 dagen uit zit te lachen.