JT / Pathe unlimited

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
marcjeb
Bijrol
Bijrol

JT / Pathe unlimited

Bericht door marcjeb » 14 jan 2015 09:41

Hallo,

Hoe zouden jullie het vinden als er een JT Unlimited zou komen ?

Ik woon namelijk totaal niet in de buurt van een Pathe bioscoop maar de standaard tarieven zijn gewoon veel te hoog, vooral in vergelijking met een Pathe unlimited.

Ik heb van de week een mailtje gestuurd naar JT en dit was het antwoord:
''Op dit moment hebben wij nog geen abonnementen, maar er wordt wel aan gewerkt. Helaas kunnen wij nog geen verschijningsdatum noemen, maar dat er een abonnementensysteem gaat komen is wel een feit.
Mocht er meer bekend zijn dan laten wij dit via de website en social media-kanalen weten.''

Iemand die al meer informatie heeft ? of iets weet ?

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: JT / Pathe unlimited

Bericht door Remon » 14 jan 2015 09:55

Ik vind JT inderdaad angstaanjagend duur! Ik kom er vrijwel nooit, dus het maakt mij dan ook niet uit. Pathé is voor mij ook helaas te ver weg, anders had ik zeker zo'n pas.

Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Roeltje » 14 jan 2015 10:44

Als JT een unlimited pas zou aanbieden, dan zou dat leuk en aardig zijn, maar ik heb geen van beide in de buurt. Vind het wel jammer dat er zoiets in Leeuwarden niet is.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 14 jan 2015 19:09

Ik vind het een goed idee. Pathe zit op 1 minuut lopen en de JT op 10 minuten lopen, dus doe maar :)

JorisTheWise
Bijrol
Bijrol

Bericht door JorisTheWise » 19 jul 2015 14:40

Utopolis Bioscopen biedt het overigens al aan bij bepaalde filialen, Utopolis Flex Card heet dat en is beschikbaar bij Utopolis Almere en Utopolis Zoetermeer voor wie er toevallig in de buurt woont :).

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 19 jul 2015 22:21

Ik ga vaak naar Utopolis Zoetermeer, maar heb uitgerekend dat ik minimaal 4 keer per maand naar de bios moet gaan om de Flex Card eruit te halen. En dat is net iets te veel van het goede...en dat is jammer, want heb in principe jaren gewacht tot ze een of ander abbo zouden krijgen.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 20 jul 2015 22:58

marcjeb schreef:Hallo, Hoe zouden jullie het vinden als er een JT Unlimited zou komen ?
Heel goed zelf. Want JT heeft namelijk het alleen recht c.q. het exclusieve recht op Dolby Cinema. Het schijnt dat JT nieuwe Dolby Cinema wilt gaan openen in Amsterdam en Rotterdam. M.a.w. nog meer concurrentiezalen voor Pathé IMAX.

JorisTheWise
Bijrol
Bijrol

Bericht door JorisTheWise » 23 jul 2015 09:01

Ik snap zelf niet echt de meerwaarde van Dolby Cinema, heb daar laatst Binnenstebuiten in 2D gezien en was daar niet echt van overtuigd dat het een meerwaarde had. De zaal zag er mooi uit maar vond het niet echt overtuigend. Binnenkort met Mission Impossible nog een keer proberen. Vind de kaarten daarvoor wel heel erg duur, 15 euro... Denk dan ook dat als JT met een Unlimited abonnement gaat komen dat de Dolby Cinema zalen daarbuiten zullen vallen of dat er een ruime toeslag zal worden gerekend.

Roeltje
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Roeltje » 23 jul 2015 19:33

Eindelijk iemand die ook naar Dolby Cinema is geweest! Ik vond het stiekem ook een beetje tegenvallen. Ik had Exodus: Gods and Kings daar gezien, beeld wel mooi maar niet véél beter dan in normale bioscopen. Het Atmos geluid was bij vlagen prachtig, maar ook niet altijd even briljant gemixt. De zaal is inderdaad heel mooi en comfortabel. Ben je in Eindhoven geweest of in Hilversum?

JorisTheWise
Bijrol
Bijrol

Bericht door JorisTheWise » 23 jul 2015 22:03

Ik was in Hilversum geweest. Misschien mis ik iets omdat de zaal oorspronkelijk niet gebouwd was als Dolby Cinema maar dat lijkt mij weinig uit te maken omdat alles er uit is gehaald en opnieuw is ingericht.
Zolang het Dolby Atmos gedeelte van films heel subtiel blijft dan zal het denk ik weinig meerwaarde blijven bieden en misschien niets meer zijn dan de THX van deze tijd wat na verloop van tijd zal vervagen bij de mensen wanneer er weer iets nieuws komt.

ultramarijn
Bijrol
Bijrol

Bericht door ultramarijn » 27 aug 2015 21:34

Kan me niet voorstellen dat JT op korte termijn een abonnement kan aanbieden zoals de Pathé dat doet. Als ik alleen al kijk naar de JT bij mij (Hoorn) gaan zij dat financieel niet trekken denk ik. Wellicht nu ze zijn overgenomen dat ze wat meer speling hebben, maar betwijfel het. Vind het ook nogal een groot risico dat ze in Amsterdam een multicomplex willen bouwen. Pathé zit daar nu al op meerdere centrale plekken en dan heb je ook nog meer dan genoeg filmhuizen. Lijkt mij dat JT zich beter op de kleinere steden moet gaan focussen waar geen Pathé zit.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 04 sep 2015 01:28

ultramarijn schreef:Kan me niet voorstellen dat JT op korte termijn een abonnement kan aanbieden zoals de Pathé dat doet.
Toch doen ze dat.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 04 sep 2015 11:03

Bij mijn lokale bioscoop hebben ze een kortingskaart waar je geld op kunt zetten en daarmee voor de film in je drankjes kunt betalen. Is dat met deze ook? Dat je voor de film niet hoeft te lappen met een unlimited kaart snap ik :P

ultramarijn
Bijrol
Bijrol

Re:

Bericht door ultramarijn » 04 sep 2015 17:03

Thiver schreef:
ultramarijn schreef:Kan me niet voorstellen dat JT op korte termijn een abonnement kan aanbieden zoals de Pathé dat doet.
Toch doen ze dat.
Verrassend. Ben benieuwd of ze het financieel kunnen verantwoorden. Als ik het aanbod bij mijn JT (Hoorn) zie vind ik het heel erg karig. Ik verhuis zelf binnenkort naar het buitenland, maar zou nu nog niet geneigd zijn om mijn Pathé pas op te zeggen. Dan maar reizen naar A'dam.

JorisTheWise
Bijrol
Bijrol

Bericht door JorisTheWise » 24 okt 2015 01:14

JT heeft nu ook zijn eigen Unlimited pas.

Plaats reactie