JT / Pathe unlimited

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
davey1981
Figurant
Figurant
Contacteer:

Re: JT / Pathe unlimited

Bericht door davey1981 » 28 feb 2019 15:44

Zou mooi zijn als er een nationale bioscoop unlimited pas komt...

Dus geldig bij alle bioscopen :)

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 28 feb 2019 19:26

Dat zou inderdaad leuk zijn, maar met zoveel verschillende exploitanten zal het zakelijk technisch gezien een beste uitdaging worden :P

Al zou het natuurlijk voor ons ideaal zijn :Y

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 28 feb 2019 19:37

Helaas net zo onwaarschijnlijk als één streamingdienst voor alle films en series. Fantastisch idee voor ons liefhebbers van films en series, maar minder fantastisch voor liefhebbers van geld.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 28 feb 2019 19:56

Op zich zou dat niet onmogelijk moeten zijn. Kijk wat Spotify voor muziek is. Zoiets zou met films en/of series ook wel mogelijk moeten zijn lijkt me. Maar ik ben bang dat dat niet kan voor een tientje per maand. En sinds ik vorig jaar een eigen huis heb zijn de maandelijkse lasten ook aanzienlijk toegenomen, dus hoe langer ik dergelijke abonnementen kan weren hoe beter :P

En als verzamelaar is het natuurlijk ook wel leuk om wat op de planken van de kast te hebben staan. Maarja, ik denk dat het een kwestie van tijd is want de schijfjes (BluRay/DVD) zijn ondertussen ook alweer achterhaald (theoretisch dan)

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 28 feb 2019 20:58

Het is technisch gezien ook zeker niet onmogelijk. Maar helaas laat de praktijk zien dat niemand graag wil delen en dat zo'n beetje ieder bedrijf of studio een eigen dienst opzet.
Ik heb nu extra dure ziggo voor hbo, Netflix en Amazon Prime. Dat kost me bij elkaar al zo'n €30 p.m. En dan huur ik zo nu en dan nog weleens iets via Google Play Movies of Pathé thuis. Ik ben dus absoluut bereid om een relatief hoog bedrag te betalen voor een streamingdienst die alles biedt. Dat zie ik dus gewoon niet gebeuren. Wat ik wel zie gebeuren is dat veel mensen straks gewoon steeds hun abonnement bij de één een tijdje opzeggen en dan even bij een andere aanbieder gaan kijken, etc.

Wat dvd's en blu-rays betreft kocht ik vroeger heel veel en vandaag de dag slechts de films van bepaalde franchises. Ik heb ongeveer de helft van mijn films in dozen in de kelder staan en alleen wat ik echt goed vind staat nog in de kasten, maar daar komt dus weinig meer bij en daarnaast kijk ik die films vaak alsnog via bijv. Netflix als die daar toevallig op staat, aangezien Netflix HD kwaliteit biedt en mijn dvd daar niet tegenop kan. :)

We gaan het allemaal wel meemaken. Misschien ben ik te cynisch en gaat er ooit wel een Spotify voor films komen.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 28 feb 2019 21:28

Doe mij ook die Ziggo voor 3 tientjes per maand. Of heb je alleen het TV pakket?

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 28 feb 2019 22:37

Nee. €10 extra voor movies en series XL. Dat is naast het gewone tv abonnement en internet. Totale kosten €75 p.m. :wink:

Plaats reactie