Ah da's mooi. Toch zou ik het rondstrooien van die kidsfoto's tot een minimum beperken.C2000 schreef:De moeder van de tweeling zijn erg blij dat ik met dit project bezig ben:Hieruit kan ik afleiden dat ze dit project goedgekeurd hebben.Echt bedankt dat je dit doet voor ons. Zo spannend!!
Filmidee
Re: Filmidee
Ik heb na een week nog steeds geen mail gekregen van Carl Joos. Moet ik de e-mail hersturen?
Het is trouwens best mogelijk dat de Kickstarter-pagina deze of volgende week online komt.
Het is trouwens best mogelijk dat de Kickstarter-pagina deze of volgende week online komt.
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Wacht nog even tot volgende week donderdag (tweede helft van de week) en stuur dan even een vriendelijke herinnering op je (bijgevoegde) vorige mail en vraag of hij al een reactie kan geven op je verzoek.
ik moet heel mijn Kickstarterpagina+account opnieuw maken omdat ik Nederland koos als land (België was destijds nog niet beschikbaar, nu wel)
Anders was hij vandaag online!
Anders was hij vandaag online!
Ik heb een ID-kaart nodig die bewijst dat ik 18 jaar of ouder ben om de Kickstarter-pagina online te zetten... Ik ben slechts 15 jaar oud, dus dat is een probleem. Ik geloof dat ik een valse- of de ID-kaart van mijn moeder nodig heb. Maar daardoor gaat mijn naam niet in de credits komen.
Ik ga Carl Joos opnieuw een mail sturen. Ik was op reis en kon destijds geen mail versturen...
Ik ga Carl Joos opnieuw een mail sturen. Ik was op reis en kon destijds geen mail versturen...
Ik heb iemand gevonden die kennis heeft van de filmwereld en me wellicht kan helpen met het maken van mijn film.
Dankzij hem kan ik bovendien ook een dagje op de set meemaken.
Oke.
En heeft 'ie je ook al uitgelegd dat...C2000 schreef:Ik heb iemand gevonden die kennis heeft van de filmwereld en me wellicht kan helpen met het maken van mijn film.
...fraude is en niet echt de manier om een filmproject op te zetten?C2000 schreef:Ik heb een ID-kaart nodig die bewijst dat ik 18 jaar of ouder ben om de Kickstarter-pagina online te zetten... Ik ben slechts 15 jaar oud, dus dat is een probleem. Ik geloof dat ik een valse- of de ID-kaart van mijn moeder nodig heb. Maar daardoor gaat mijn naam niet in de credits komen.