Films om naar uit te kijken in 2017

Praten en discussiëren over films in de breedste zin van het woord.
Chimichanga
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Films om naar uit te kijken in 2017

Bericht door Chimichanga » 13 sep 2016 12:07

Het is misschien nog te vroeg om er aan te denken, maar er komt weer heel wat moois uit volgend jaar. Ik heb er enkele uitgepikt die mij interessant lijken en ben benieuwd naar jullie verwachtingen van het komende jaar :T

- Untitled Paul Thomas Anderson Fashion Project Heb geen idee waar het over gaat, maar iets van PT Anderson kan niet anders dan interessant zijn.
- Baby Driver Edgar Wright stapt eens buiten zijn gebruikelijke geek-odes en waagt zich met zijn dynamische stijl aan een actie/komedie/misdaad/thriller.
- Blade Runner 2 Ik heb de originele Blade Runner nooit op het grote doek kunnen zien, dus met deze sequel (die in bekwame handen is) wil ik zeker mijn kans niet missen.
- Dunkirk Christopher Nolan probeert iets nieuws en maakt een waargebeurd oorlogs-drama, is direct een goede reden om meer films van hem te zien (zit nu aan 2) :D
- Molly's Game Aaron Sorkin's regiedebuut!
- Coco Elke originele Pixar is er eentje om naar uit te kijken.
- Whatever Woody Allen volgend jaar doet :wink:

Ben benieuwd... :)

horizon
Filmster
Filmster

Re: Films om naar uit te kijken in 2017

Bericht door horizon » 13 sep 2016 13:00

Transformers the Last Knight
Star Wars VIII
Blade Runner 2

Chimichanga
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Chimichanga » 13 sep 2016 20:16

horizon schreef:Transformers the Last Knight
Dit verwachtte ik al :T

Chimichanga
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Chimichanga » 30 sep 2016 21:53

Valerian (de strips zijn toch leuke pulp) en Guardians of the Galaxy 2 (ook al hield ik niet zoveel van de eerste als... blijkbaar de rest van de wereld) zien er gestoorde scifi-films uit en ga ik ook proberen mee te pikken :T

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 04 okt 2016 15:34

- Dunkirk. Hoewel oorlogfilms me qua 'genre' minder aanspreken dan andere genres, wekt Cristopher Nolan altijd mijn nieuwsgierigheid.
- Kong: Skull Island. Hoop vooral dat er ook veel dino's inzitten. :D
- Wonder Woman. Ik vond Wonder Woman eigenlijk het leukste personage uit BvS. Hoop vooral dat deze film van het DC Extended Universe nu geen rommeltje wordt.
- Star Wars Episode VIII. Jammer dat Abrams geen regisseur meer is, maar ik heb wel vertrouwen in Johnson.
- Guardians of the Galaxy 2.
- Alien: Covenant.
- Blade Runner 2. Want Denis Villeneuve. :)

Chimichanga
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Chimichanga » 04 okt 2016 18:44

Creeper schreef: - Wonder Woman. Ik vond Wonder Woman eigenlijk het leukste personage uit BvS. Hoop vooral dat deze film van het DC Extended Universe nu geen rommeltje wordt.
Wonder Woman spreekt mij keihard aan, maar ik ga eerst zien of deze film ook niet helemaal verknipt wordt, mijn vertrouwen in Warner Brothers is nu wel weg.

Chimichanga
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Chimichanga » 20 okt 2016 14:58

Die nieuwe Wolverine trailer... :+

onzehans
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door onzehans » 04 nov 2016 18:36

Net de trailer van Trainspotting 2 gezien: veelbelovend!

Chimichanga
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Chimichanga » 15 dec 2016 11:38

Kan ook nog leuk worden...

Chimichanga
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Chimichanga » 08 jan 2017 11:19

Mute is volgens mij ook een film om in de gaten te houden.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 08 jan 2017 14:02

The Snowman! De nieuwe film van Tomas Alfredson (met Martin Scorsese als uitvoerend producent) en een verfilming van het fenomenale boek van Jo Nesbø. Noorse politiedetective Harry Hole onderzoekt de verdwijning van een vrouw wanneer haar sjaal om de nek van een sneeuwpop gewikkeld gevonden wordt. Met o.a. Michael Fassbender, Rebecca Ferguson, J.K. Simmons, Val Kilmer en Toby Jones! :)

Ik heb de boeken uit deze reeks vanaf The Snowman gelezen en Jo Nesbø is er mijn favoriete auteur door geworden! Weergaloos spannende, duistere en op momenten ook vrij gewelddadige boeken in de trant van films als Se7en en The Silence Of The Lambs. Heb er nog niet super veel mensen over gehoord, maar dit is zonder twijfel de film waar ik het meeste naar uitkijk dit jaar :)

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 08 jan 2017 14:13

Ik heb hier nog een heel stapeltje Jo Nesbo-boeken voor je liggen incl. dubbelen. Allemaal gloednieuw en ongelezen, gewonnen bij een filmquiz.

Chimichanga
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Chimichanga » 08 jan 2017 14:48

JamesBond schreef:The Snowman! De nieuwe film van Tomas Alfredson (met Martin Scorsese als uitvoerend producent) en een verfilming van het fenomenale boek van Jo Nesbø. Noorse politiedetective Harry Hole onderzoekt de verdwijning van een vrouw wanneer haar sjaal om de nek van een sneeuwpop gewikkeld gevonden wordt. Met o.a. Michael Fassbender, Rebecca Ferguson, J.K. Simmons, Val Kilmer en Toby Jones! :)

Ik heb de boeken uit deze reeks vanaf The Snowman gelezen en Jo Nesbø is er mijn favoriete auteur door geworden! Weergaloos spannende, duistere en op momenten ook vrij gewelddadige boeken in de trant van films als Se7en en The Silence Of The Lambs. Heb er nog niet super veel mensen over gehoord, maar dit is zonder twijfel de film waar ik het meeste naar uitkijk dit jaar :)
Interessant, zal die boeken zeker moeten opsnorren.

JamesBond
Regisseur
Regisseur

Bericht door JamesBond » 09 jan 2017 00:34

Ed Crane schreef:Ik heb hier nog een heel stapeltje Jo Nesbo-boeken voor je liggen incl. dubbelen. Allemaal gloednieuw en ongelezen, gewonnen bij een filmquiz.
Oh, dat vind ik wel super tof van je, Ed! :) Maar heb je zelf nooit interesse gehad om ze te lezen?

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 10 jan 2017 18:02

Nee, het is niet echt m'n ding. Ik heb er niet iets tegen of zo, maar ik heb genoeg boeken voor een mensenleven en dit heeft niet m'n prioriteit.

Gesloten