PlusDVD: onbeperkt DVD's huren voor 14,95

alcy
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door alcy » 26 okt 2003 20:55

KoenZ schreef:Klinkt allemaal erg interessant maar het moet natuurlijk niet té populair worden... Dadelijk krijg je alleen maar de nummers 11 t/m 20 van je kijklijst, en betaal je voor films die je eigenlijk niet zo persé wil zien maar toch maar kijkt...

Ik verwacht dat de onderneming die achter de site zit vol met enerverende plannen zit maar niet het kapitaal heeft om het uiteindelijk waar te maken... Een verhuur-dvd kost namelijk veel meer als een gewone koop-dvd, (wegens licenties enzo.) En als er dadelijk een hoop mensen lid worden moet je voor al die mensen schijfjes gaan aankopen want de mensen willen toch waar voor hun geld.
Aan de andere kant, meer leden meer kapitaal, dus meer geld om dvd's te kopen.

alcy
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door alcy » 26 okt 2003 23:54

Ben trouwens nu volledig klaar met het aanmelden bij PlusDVD. Moet nu binnen een paar dagen de eerste dvd binnen krijgen.

Ik hou jullie op de hoogte.

RoBiJo
Bijrol
Bijrol

Bericht door RoBiJo » 27 okt 2003 09:34

Ik ben dus al lid geweest van plusdvd.
Ik vond het dus, voor mij dan, helemaal niks.
Je moet in eerste instantie je kijkerslijst helemaal volproppen omdat de nieuwste films die binnenkomen niet voorradig zijn.
Dan krijg je een film te zien waarvan je zoiets heb van "tis dat het moet"
Ik had dus het abo van 1 dvd huren.
Als ik de dvd op de post deed duurde het toch wel 3 a 4 dagen eer ik een nieuwe titel binnenkreeg. (en dan nog steeds geen premieretitel :x )
Nee, geef mij maar gewoon de videotheek.

grtz Bianca

rainmaker
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door rainmaker » 27 okt 2003 11:00

RoBiJo schreef:Ik ben dus al lid geweest van plusdvd.
Ik vond het dus, voor mij dan, helemaal niks.
Je moet in eerste instantie je kijkerslijst helemaal volproppen omdat de nieuwste films die binnenkomen niet voorradig zijn.
Dan krijg je een film te zien waarvan je zoiets heb van "tis dat het moet"
Ik had dus het abo van 1 dvd huren.
Als ik de dvd op de post deed duurde het toch wel 3 a 4 dagen eer ik een nieuwe titel binnenkreeg. (en dan nog steeds geen premieretitel :x )
Nee, geef mij maar gewoon de videotheek.

grtz Bianca
Kijk... die weet wat ik bedoel.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 27 okt 2003 12:45

RoBiJo schreef:waarvan je zoiets heb van "tis dat het moet"
Een beetje het "Boekenclub" idee dus,
daar was ik al bang voor.... :Y

alcy
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door alcy » 27 okt 2003 16:04

KoenZ schreef:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik weet natuurlijk niet hoe het zit met de levertijden, maar dat je films gaat kijken "tegen je zin" heb ik niet. Ik heb gisteren even een uurtje alle titels langs gegaan die ze hebben, het kost dus wel even tijd, maar ik heb nu een lijst met 65 titels die ik allemaal heel graag wil zien, omdat ik ze toen ze uit kwamen gemist had en daarna er nooit meer aan heb gedacht ze te bekijken. Dus als alle levertijden naar mijn mening in orde zijn vindt ik het wel een prima systeem.

RoBiJo
Bijrol
Bijrol

Bericht door RoBiJo » 27 okt 2003 16:15

alcy schreef:
KoenZ schreef:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik weet natuurlijk niet hoe het zit met de levertijden, maar dat je films gaat kijken "tegen je zin" heb ik niet. Ik heb gisteren even een uurtje alle titels langs gegaan die ze hebben, het kost dus wel even tijd, maar ik heb nu een lijst met 65 titels die ik allemaal heel graag wil zien, omdat ik ze toen ze uit kwamen gemist had en daarna er nooit meer aan heb gedacht ze te bekijken. Dus als alle levertijden naar mijn mening in orde zijn vindt ik het wel een prima systeem.
Wat dat betreft is het een prima systeem voor films "die je gemist hebt".
Voor nieuwe titels hoef je bij PlusDVD niet te zijn of je moet heel erg veel geluk hebben dat je er een x 1 op je mat heb liggen.
Ik wil je niet ontmoedigen natuurlijk.
Misschien is inmiddels het een en ander al verbeterd.
Over opzeggen doen ze idd helemaal niet moeilijk. Dat is toch wel een plus(dvd)puntje. :Y

grtz Bianca

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 17 apr 2004 19:02

Zeg, zijn er al meer ervaringen met plusdvd te vertellen? Laatste post is al weervan een tijdje terug dus er zijn vast wel teleurstellingen of juichverhalen mee te delen.

Bruce Willis
Bijrol
Bijrol

Bericht door Bruce Willis » 03 feb 2005 13:27

Ja, dat wil ik ook wel even weten. We zitten al 1.5 jaar op de posts van 7 en alcy te wachten :O

Se7en
Filmster
Filmster

Bericht door Se7en » 03 feb 2005 15:22

Ik heb PlusDVD een maandje (gratis) geprobeerd destijds en het werkte prima. Je stelt een lijst samen, en iedere keer krijg je een DVD thuisgestuurd van die lijst met een retour-envelop. Een goed systeem, maar je moet voor jezelf even afwegen/uitrekenen of dit is wat je wil. Loop je net zo lief naar de videotheek dan hoeft het niet.

Maar wil je lekker films thuisgestuurd krijgen zonder gedoe met boetes voor te laat terugbrengen dan is PlusDVD of een van de andere aanbieders een goed alternatief.

Plaats reactie