Originele Star Wars trilogie op DVD!

Il Padrino
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Il Padrino » 14 mei 2005 16:52

*Adem in*

*met kracht uitblazen*

Zo! De stof van dit topic af...

Als ik mijn Star Wars DVD's (zowel de oude trilogie als de nieuwe 2) afspeel krijg ik de menu's in het Frans. Nu kan ik mij nog wel genoeg herinneren van de middelbare school om alles te begrijpen, maar het stoort me wel. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Zijn er geen menu's in het engels (of, als het echt moet, nederlands)? En zo ja, weet iemand hoe ik die te pakken krijg?

Mijn dank is reeds bij voorbaat groot

Dr.DarkXL
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Dr.DarkXL » 14 mei 2005 17:40

probleem heb ik ook gehad met epi I maar dat kan je ergens uitzetten

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 15 mei 2005 16:12

Il Padrino schreef:*Adem in*

*met kracht uitblazen*

Als ik mijn Star Wars DVD's (zowel de oude trilogie als de nieuwe 2) afspeel krijg ik de menu's in het Frans. Nu kan ik mij nog wel genoeg herinneren van de middelbare school om alles te begrijpen, maar het stoort me wel. Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Zijn er geen menu's in het engels (of, als het echt moet, nederlands)? En zo ja, weet iemand hoe ik die te pakken krijg?

Dit is een bekend probleem. Als ik het goed heb, gebeurt dat soms als de taalinstelling van je DVD speler op Nederlands staat. Zet deze op Engels en het zou moeten werken.

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 11 jun 2005 23:06

ash_ schreef:
Il Padrino schreef:*Adem in*

*met kracht uitblazen*

Dit is een bekend probleem. Als ik het goed heb, gebeurt dat soms als de taalinstelling van je DVD speler op Nederlands staat. Zet deze op Engels en het zou moeten werken.
Dat had ik in het begin bij mijn GameCube. Erg irritant. Alles was Frans :P

Jk
Bijrol
Bijrol

Re: Originele Star Wars trilogie op DVD!

Bericht door Jk » 23 jul 2005 10:52

ash_ schreef:Volgens het uiterst betrouwbare Ain't It Cool News verschijnt in september 2004 eindelijk de DVD box met de originele Star Wars trilogie

Het artikel bevat verder wat nieuws over deel 3 van de nieuwe trilogie, dat in mei 2005 uit moet komen en meldt verder de mogelijke ontwikkeling van twee TV series gebaseerd op het Star Wars universum.

Eindelijk de DVD's... Het is nog even wachten maar dat heb ik er wel voor over. Nu maar hopen dat Lucas de neiging kan weerstaan om de films nog verder aan te passen.
Vet! Ga ik kopen!

dope_irwin
Figurant
Figurant
Contacteer:

Bericht door dope_irwin » 24 dec 2006 21:53

beter
:8

Plaats reactie