Ik hoop dat je een grap maakt, want waarom zou je ze überhaupt kopen als je ze onderzetters vindt...Meneer schreef:In de 3 voor 15 aktie van FRS:
Falling down
Ace ventura 1
Ace Ventura 2
Geen geld voor 3 gloednieuwe onderzetters
Wat is je laatste DVD / Blu-ray?
- Dr. Strangelove
- Regisseur
For a Fistfull of Dollars
Pippi Langkous DVD Verzamelbox (!)
300 min. Pippi !
Erin Brockovich
Ice Age
Consenting Adults
Romancing the Stone
Jewel of the Nile
Forrest Gump
Natural Born Killers
Een paar zijn niet per se voor mezelf...
Pippi Langkous DVD Verzamelbox (!)

Erin Brockovich
Ice Age
Consenting Adults
Romancing the Stone
Jewel of the Nile
Forrest Gump
Natural Born Killers
Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove op 19 feb 2005 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik gok erop dat Pipe Langkous wel voor jezelf is? (dat valt tenminste te verwachten van een man met een Spiderman-t-shirt.Dr. Strangelove schreef:For a Handfull of Dollars
Pippi Langkous DVD Verzamelbox (!)![]()
Erin Brockovich
Ice Age
Consenting Adults
Romancing the Stone
Jewel of the Nile
Forrest Gump
Natural Born Killers
- Dr. Strangelove
- Regisseur
You are soooo fucking right ! Schandalige fout ! Meteen gecorrigeerd !juggalo schreef:Die film ken ik niet. Wel 'A Fistful of Dollars' en 'For A Few Dollars More'.Dr. Strangelove schreef:For a Handfull of Dollars
Nee echt, Romancing the Stone en Jewel of the Nile..juggalo schreef:Een paar zijn niet per se voor mezelf...
Ja ja...
Nou zijn wel geinige films natuurlijk, maar ik was uit winkelen en moest en zou terug komen met een dvd(s)....zullen jullie wellicht wel herkennen??Hans Olo schreef:Als je stoere onderzetters wilt koop je toch de Evil Dead Trilogy!?Darko schreef:Omdat hij stoere onderzetters wil waarvan zijn gasten zullen opkijken!?
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
heel erg goed zelfsMeneer schreef:Nou zijn wel geinige films natuurlijk, maar ik was uit winkelen en moest en zou terug komen met een dvd(s)....zullen jullie wellicht wel herkennen??

ik weet me nu echter al twee weken in te houden, al heb ik dat vandaag gecompenseerd met cd's en een veel te dure digitale camera, voor datzelfde geld had ik 102,18 dvd's uit de 3v33 actie kunnen kopen...
(dan denk ik dat ik toch de juiste beslissing heb genomen, want wat moet je nu in vredesnaam met die laatste 0,18 dvd)
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Colonel_Kurz schreef:Onderzetter voor een borrelglaasje?WizardOfOss schreef: (dan denk ik dat ik toch de juiste beslissing heb genomen, want wat moet je nu in vredesnaam met die laatste 0,18 dvd)

laat ik nu gisteren toevallig net een paar borrelglaasjes gekocht hebben...
(ik wist namelijk al dat ik 's avonds een fles slivovic zou krijgen, en realiseerde me dat een longdrinkglas daar niet echt ideaal voor was...)