Wat is je laatste DVD / Blu-ray?
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Ik heb hem bij vanleest.nl gekocht, hij was daar iets duurder (29,-) maar bij bol.com was hij iets goedkoper, maar nu had ik ook gelijk de S.E. van New World, en bij bol.com de gewone versie.
Blijf bezig, en met extra verzendkosten ben je het sowieso al kwijt.
Maar dure film, denk één van mijn duurste (buiten luxe boxen om e.d.) sinds het begin van het dvd tijdperk, toen dvd's nog 60 a 70 NFL waren.
Blijf bezig, en met extra verzendkosten ben je het sowieso al kwijt.
Maar dure film, denk één van mijn duurste (buiten luxe boxen om e.d.) sinds het begin van het dvd tijdperk, toen dvd's nog 60 a 70 NFL waren.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Probeer het internet eens, daar is hij vaak voor een 10tje te vinden (al moet je wel vaak een credit card hebben).AxeMan schreef:Ik heb hem bij vanleest.nl gekocht, hij was daar iets duurder (29,-) maar bij bol.com was hij iets goedkoper, maar nu had ik ook gelijk de S.E. van New World, en bij bol.com de gewone versie.
Hij heeft het toch over vanleest.nl en bol.com? Is toch ook internet?PascalE schreef:Probeer het internet eens, daar is hij vaak voor een 10tje te vinden (al moet je wel vaak een credit card hebben).AxeMan schreef:Ik heb hem bij vanleest.nl gekocht, hij was daar iets duurder (29,-) maar bij bol.com was hij iets goedkoper, maar nu had ik ook gelijk de S.E. van New World, en bij bol.com de gewone versie.

- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Vooruitshateandar schreef:Hij heeft het toch over vanleest.nl en bol.com? Is toch ook internet?PascalE schreef:Probeer het internet eens, daar is hij vaak voor een 10tje te vinden (al moet je wel vaak een credit card hebben).AxeMan schreef:Ik heb hem bij vanleest.nl gekocht, hij was daar iets duurder (29,-) maar bij bol.com was hij iets goedkoper, maar nu had ik ook gelijk de S.E. van New World, en bij bol.com de gewone versie.

-
- Bijrol
- TheGodfather
- Regisseur