Wat is je laatste DVD / Blu-ray?
FRS 3 voor 33,-
Scarface 2 Disc SE
2001 A Space Odysee
Clockwork Orange
Los: Hellraiser 1
Bij Van Leest 3 voor 33,-
Bram Stoker's Dracula
Pulp Fiction 2 Disc Collector's Edition
Se7en 2 Disc SE
Nu heb ik wel Pulp Fiction dubbel maar die collector's edition kon ik voor slechts 11 Euri toch niet laten liggen. Misschien kan ik er iemand blij mee naken voor Sinterklaas ofzo. Of hier verpatsen voor een schamel bedrag.
Scarface 2 Disc SE
2001 A Space Odysee
Clockwork Orange
Los: Hellraiser 1
Bij Van Leest 3 voor 33,-
Bram Stoker's Dracula
Pulp Fiction 2 Disc Collector's Edition
Se7en 2 Disc SE
Nu heb ik wel Pulp Fiction dubbel maar die collector's edition kon ik voor slechts 11 Euri toch niet laten liggen. Misschien kan ik er iemand blij mee naken voor Sinterklaas ofzo. Of hier verpatsen voor een schamel bedrag.
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
- The Lunatix Project
- Oscar winnaar
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Ik heb gisteren Vertigo ingeruild vooor Monty Python's Maening of Life. Mijn ouders waren van Se7en en Vertigo niet echt weg en ze zouden liever gezien hebben dat ik er een weg deed. Dus ik ruilde Se7en niet in omdat die het meest shoquerend is en ruilde Vertigo in voor het in hun ogen godslasterlijke Monty Python. Moeten ze maar niet zeuren.gollum36 schreef:Se7en S.E
Amadeus S.E
Vertigo
Alle 3 samen 33 euro.....
schande !gollum36 schreef:Ik heb gisteren Vertigo ingeruild vooor Monty Python's Maening of Life. Mijn ouders waren van Se7en en Vertigo niet echt weg en ze zouden liever gezien hebben dat ik er een weg deed. Dus ik ruilde Se7en niet in omdat die het meest shoquerend is en ruilde Vertigo in voor het in hun ogen godslasterlijke Monty Python. Moeten ze maar niet zeuren.gollum36 schreef:Se7en S.E
Amadeus S.E
Vertigo

ik zou wel 's een gesprek met jouw ouders willen hebben. Nodig je me een keertje uit voor op de thee?gollum36 schreef:Ik heb gisteren Vertigo ingeruild vooor Monty Python's Maening of Life. Mijn ouders waren van Se7en en Vertigo niet echt weg en ze zouden liever gezien hebben dat ik er een weg deed. Dus ik ruilde Se7en niet in omdat die het meest shoquerend is en ruilde Vertigo in voor het in hun ogen godslasterlijke Monty Python. Moeten ze maar niet zeuren.gollum36 schreef:Se7en S.E
Amadeus S.E
Vertigo
- Dr. Strangelove
- Regisseur