Wat is je laatste DVD / Blu-ray?
- TheGodfather
- Regisseur
Re: Wat is je laatste DVD / Blu-ray?
Ontvangen via de Eureka shop:

Deze eindelijk aangeschaft!

En ik kreeg er bij de MediaMarkt zelfs een grote poster bij, dus mijn dag zit weer snor.
En ik kreeg er bij de MediaMarkt zelfs een grote poster bij, dus mijn dag zit weer snor.

Die poster kreeg ik ook! Ik kreeg hem alleen bij deze editie 

Ja die versie was er ook ja. 
Die was 8 euro duurder, dat vond ik net iets te gek. Ik vind een nette uitgave belangrijk, maar bij deze versies was de enige extra een hardere hoes (steelbook), een extra DVD en een andere afbeelding op de voorkant. En de DVD kijk ik toch niet, dus deze versie was niet nodig voor me.

Die was 8 euro duurder, dat vond ik net iets te gek. Ik vind een nette uitgave belangrijk, maar bij deze versies was de enige extra een hardere hoes (steelbook), een extra DVD en een andere afbeelding op de voorkant. En de DVD kijk ik toch niet, dus deze versie was niet nodig voor me.
Kan ik inkomen, maar ik had me al voorgenomen om de steelbook te halen en als ie dan toch maar een paar eurootjes duurder is 

Niet om je aankoop af te branden JB, maar ik vind het wederom een grote mislukking deze Disney steelbook
. Verschrikkelijk die matte afwerking, en dan ook nog geen titel op de spine of front
.
Nee ik haal wel een keer de gewone blu-ray, als deze qua prijs wat aangenamer is. Ook weer zoiets, hoe kan je voor een standaard blu-ray nu meer dan 20 euro vragen?!

Nee ik haal wel een keer de gewone blu-ray, als deze qua prijs wat aangenamer is. Ook weer zoiets, hoe kan je voor een standaard blu-ray nu meer dan 20 euro vragen?!
For example... de Amerikaanse Disney steelbooks hebben altijd een titel op de front en spine, nog embossed of debossed ook!

Dat er geen titel op de voorkant staat vind ik nog wel chique opzich. Als er ook van deel 8 en 9 versies uitkomen waar een titel ontbreekt, maar wel een hoofdkarakter wordt afgebeeld, dan vind ik het juist luxe dat de voorkant zo 'clean' is. Maar de spine ziet er wel erg lelijk uit als je erover nadenkt. Ik vind het eigenlijk een ongeschreven regel dat op de spines van DVD's en Blu-ray's titels moeten staan. Dat ziet er gewoon mooi uit en het is veel makkelijker uit de kast te pakken. De plaatjes van de hoofdkarakters staan eigenlijk best wel raar op de spine naar mijn mening. Voor de rest vind ik het een mooie uitgave. En er zit ook een DVD bij toch?
Geen probleem hoor, meningen kunnen verschillenMcMurphy schreef:Niet om je aankoop af te branden JB, maar ik vind het wederom een grote mislukking deze Disney steelbook. Verschrikkelijk die matte afwerking, en dan ook nog geen titel op de spine of front
.

Ik kwam zojuist deze tegen en vind dit bij uitstek de beste versie

- TheGodfather
- Regisseur
Die is ook heel mooi maar zal ook wel stevig aan de prijs zijn (Koreaanse uitgave?)
Valt reuze mee eigenlijk, omdat dit daar de 'standaard' release is. Hij kost 26 dollar excl. verzending, zal totaal op ongeveer 32 dollar uitkomen... alsnog goedkoper dan die spuuglelijke steelbook
.

- TheGodfather
- Regisseur
De standaard versie? hebben ze ook nog andere uitgebracht dan? 

- TheGodfather
- Regisseur
Oeh die is nice!