Wat vind je je slechtste film uit je dvd-verzameling?
- sickboy1984
- Regisseur
Ik zeg niet dat ie slecht is, maar wel de slechtste uit mijn collectie... Monthy Python is zeer grappig, maar af en toe wordt ik het een beetje zat. Die scene met dat ruimteschip in LoBVleeshaak schreef:Ik zeg bannen die gastruben schreef:Life of Brian...de grappigste film ooit gemaakt imhogollum36 schreef:Heiligschennis!!!!!

Maar ik zie gewoon liever een goed drama, van dat vage spul, of een Tarantino.
- Rolo Tomasi
- Hoofdrol
- Contacteer:
Zou ik ook zeggen, alleen heb ik LoB niet in mijn collectie......gelukkig.Lumière schreef:Life of Brian. Grappig, maar niet helemaal mijn smaak. Het was dan ook een exrental, en ik had zin om hem weer eens te kijken.
A Fish Called Wanda......dat is een goede of 'n veel betere komedie van dezelfde stal.
Wat ik wel in mijn collectie heb is Sound of Music, kadootje van m'n vriendin, waarom weet ik niet.
Ik heb 'm nog nooit gezien, maar gezien de aard van de genre zal er wel heel veel in gezongen worden en daar heb ik het niet zo op......op een uitzondering na, West Side Story......dus kan ik ook niet met 100% zekerheid zeggen dat het de slechtste film is uit mijn collectie......maar zeker wel de minst aantrekkelijke.
Kruimeltje - Ik kreeg hem bij mijn Ps2, zulke films zouden verboden moeten worden (net als al die andere 'Hollandse Gouwe Ouwe' die ineens allemaal verfilmd worden)
Nirvana - The Untold Storie (ofzo) - Ook dit zou verboden moeten worden. Hoe grote fan je ook bent van Nirvana, dit is gewoon troep. Er zit geen één, maar dan ook echt geen één geluids of beeld fragment van Nirvana in verwerkt. Suffe kerels die zeggen de beste vrienden en familie van Curt Cobain te zijn (ik geloof er geen hol van) vertellen naar aanleiding van foto's (ja, lach maar) het verhaal van Nirvana. Het geheel wordt aan elkaar geknoopd door steeds hetzelfde cheap ass stukje zelf gemaakte rock muziek van ongeveer één minuut

Nirvana - The Untold Storie (ofzo) - Ook dit zou verboden moeten worden. Hoe grote fan je ook bent van Nirvana, dit is gewoon troep. Er zit geen één, maar dan ook echt geen één geluids of beeld fragment van Nirvana in verwerkt. Suffe kerels die zeggen de beste vrienden en familie van Curt Cobain te zijn (ik geloof er geen hol van) vertellen naar aanleiding van foto's (ja, lach maar) het verhaal van Nirvana. Het geheel wordt aan elkaar geknoopd door steeds hetzelfde cheap ass stukje zelf gemaakte rock muziek van ongeveer één minuut