DivX ondersteunende DVD-spelers

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 31 jul 2005 15:21

Maar dan moet je wel eerst een modchip in die XBox gooien, of niet?

kuifje_007
Bijrol
Bijrol

Bericht door kuifje_007 » 02 aug 2005 16:23

Ik heb aan help-service van Sony gevraagd. Hun antwoord:

Deze speler kan alleen DIVX bestanden waar de ondertiteling al in verwerkt is weergeven. Het is niet mogelijk om het DIVX bestand met een los bestand voor de ondertiteling weer te geven.

Jammer dus. :( Blijkbaar gaan ze het ook niet de firmware upgraden.

Bestaat er een programma om de ondertiteling IN de DivX-film te verwerken??

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 02 aug 2005 16:28

kuifje_007 schreef:Bestaat er een programma om de ondertiteling IN de DivX-film te verwerken??
http://www.videohelp.com/forum/viewtopic.php?t=272736

Rarara
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rarara » 02 aug 2005 17:22

kuifje_007 schreef:Ik heb aan help-service van Sony gevraagd. Hun antwoord:

Deze speler kan alleen DIVX bestanden waar de ondertiteling al in verwerkt is weergeven. Het is niet mogelijk om het DIVX bestand met een los bestand voor de ondertiteling weer te geven.

Jammer dus. :( Blijkbaar gaan ze het ook niet de firmware upgraden.

Bestaat er een programma om de ondertiteling IN de DivX-film te verwerken??

En in het nederlands:
http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=101b

wel rekening houden met kwaliteits verlies en kost een hoop tijd!

Goli
Figurant
Figurant

divx player gezocht

Bericht door Goli » 10 aug 2005 11:01

Ik ben ook al een hele tijd op zoek naar een fantsoenlijke dvdrecorder die ook divx en xvid ondersteunt, nu had ik er eentje gevonden op

http://www.divxplayer.nl/hrx.php

Deze dvd-speler ondersteunt bijna ieder formaat en qpel zit er ook in, maar heeft er iemand al gehoord van het merk waitec, is dit wel kwalitatief ok? :-?

Mark
Regisseur
Regisseur

Re: divx player gezocht

Bericht door Mark » 10 aug 2005 11:26

Goli schreef:Ik ben ook al een hele tijd op zoek naar een fantsoenlijke dvdrecorder die ook divx en xvid ondersteunt, nu had ik er eentje gevonden op

http://www.divxplayer.nl/hrx.php

Deze dvd-speler ondersteunt bijna ieder formaat en qpel zit er ook in, maar heeft er iemand al gehoord van het merk waitec, is dit wel kwalitatief ok? :-?
Ik heb nog nooit van dat merk gehoord, maar voor 229 euro zou ik die gok nog wel wagen. Lijkt me sterk dat het complete bagger is. Dat ding ondersteunt in ieder geval wel veel, meer dan de bekende merken.

Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Psycho-M » 10 aug 2005 12:13

Waitec, ja dat is best degelijk.

Maar als je echt iets moois wilt hebben dan moet je zo'n KISS apparaat aanschaffen.
Sjezus, wat zijn dat mooie dingen:
linkje

Jos
Figurant
Figurant

Bericht door Jos » 12 aug 2005 11:21

Psycho-M schreef:Ik heb nu een paar weken de ch-dvd 462 van Cyberhome.
Afbeelding

Voor een 57 euro gekocht bij de mediamarkt en nog steeds zeer tevreden.
Het ding speelt tot nu toe alles af wat ik hem laat inslikken.
ondertiteling is geen probleem als je het bestand maar exact hetzelfde benoemt als de film. Voorbeeld: film = hellboy.avi , zorg er dan voor dat de ondertiteling hellboy.srt genoemd wordt.

Verder geen problemen en het regiovrij maken was ook zo gebeurd.
Gewoon met de afstandsbediening een code intoetsen en je kunt de regiocode op 0 zetten.
Beste Psycho-M, ik heb net de zelfde DVD speler gekocht en wil deze ook regiovrij hebben...maar wat is die code die je moet intoetsen op je afstandsbediening????

kuifje_007
Bijrol
Bijrol

Bericht door kuifje_007 » 12 sep 2005 20:43

Psycho-M schreef:Waitec, ja dat is best degelijk.

Maar als je echt iets moois wilt hebben dan moet je zo'n KISS apparaat aanschaffen.
Sjezus, wat zijn dat mooie dingen:
linkje
Kan je de KISS apparaat in andere winkel in Noord Brabant kopen? In MediaMarkt of in een bepaalde winkel?

Kan je met KISS echt DivX mét ondertitelingen (.srt) afspelen? Met mijn Sony kan dat niet. :cry:

Josey Wales
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Josey Wales » 25 jan 2006 19:22

Zeiklops schreef:Nog niemand de Yamada in bezit?
super dvd speler. duidelijke srt ondertitels leesbaar. ondersteund de meest codecs. (weet even niet welke niet, maar alles wat ik er tot nu toe ingestopt hebt speelt ie af).
Ik ben in het bezit van type dix 6600, inmiddels is er een 6700 beschikbaar en te koop bij MyCom. voor zo'n 85 euro.
Erg gebruiksvriendelijk en ziet er ook nog mooi uit... plaatje moet ik even zoeken soory :)
www.yamada.de voor meer info
He, hier nog een uitermate tevreden yamada 6600 gebruiker. Met alle firmware updates leest het beestje echt bijna alles (.ogg en dat soort nonsens ook). Nadelen zijn de oerlelijke afstandsbediening(overtreft zelfs de afstandsbediening van mijn tv (JVC)) en de niet zo vreselijk stevig uitziende cd-la. Aansluitingen zat trouwens, svideo naar de tv en de 5.1 uitgangen naar de versterker en je kunt gaan genieten.

Plaats reactie