BOL.com
Re: BOL.com
Seizoen 1 was top. Bij seizoen 2 ben ik 3 x afgehaakt, en seizoen 3 en 4 heb ik (op 1 aflevering na) nooit gekeken.
Die schrijversstaking had alleen effect op seizoen 3 overigens, welke maar bestaat uit 13 afleveringen (thank god!). Seizoen 1 was erg vermakelijk en zat wel redelijk goed in elkaar. Dat niveau zakte in seizoen 2 al ver omlaag, om over seizoen 3 en 4 maar te zwijgen.....met name het laatste seizoen was denk ik één van de slechtste seizoenen die ik ooit in een tv-serie gezien heb.
Een vergelijking zou eigenlijk verboden moeten worden maar OZ is pas een echte bazenserie
.
Een vergelijking zou eigenlijk verboden moeten worden maar OZ is pas een echte bazenserie

- Touchwood
- Walk of Fame
Wat ook meer dan zat is, dertien afleveringenMcMurphy schreef:Die schrijversstaking had alleen effect op seizoen 3 overigens, welke maar bestaat uit 13 afleveringen (thank god!).

Ik geloof dat de schrijversstaking in zoverre effect had dat men anders plots en personages eerder in de serie had geïntroduceerd. Ik vreesch dat we het dan toch eerder op incompetentie moeten gooien.
Oke dan weet ik voldoende. Dan ga ik daar echt geen 70 euro aan uitgeven. Ik zal kijken of ik hem over een tijdje ergens gratis kan downloaden ofzo. Dank! 

- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Laat Rich Art het maar niet horen. 

Ik vind prison break toch wel een aanrader, natuurlijk is seizoen 1 vele beter dan de rest, maar ik vond alle seizoenen (seizoen 4 misschien iets minder) zeer vermakelijk, en heb alle seizoenen nu al 2 keer gezien. Maar misschien beter eens online bekijken of het je aanstaat.
Deze mening deel ik ook, al heb ik hem nog niet 2x gezien, met series wacht ik daar altijd liever wat langer mee voor een her kijk buurt, je bent er namelijk ook wel eventjes mee bezig.kefke96 schreef:Ik vind prison break toch wel een aanrader, natuurlijk is seizoen 1 vele beter dan de rest, maar ik vond alle seizoenen (seizoen 4 misschien iets minder) zeer vermakelijk, en heb alle seizoenen nu al 2 keer gezien. Maar misschien beter eens online bekijken of het je aanstaat.
- Secret1994goesFilm
- Oscar winnaar
- Contacteer: