BOL.com
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Re: BOL.com
Je bestelt hem toch gewoon, en dan betalen met "acceptgiro"... is het niet wat je verwacht stuur je hem gewoon retour. Geen probleem hoor, ik doe het regelmatig... alleen dan met de reden dat de TNT nogal gooierig is hier. Dus ik krijg met regelmatig beschadigde of kapotte dingen in de bus.
Hmm. Ik betaal altijd Ideal. Maarja dat is direct natuurlijk...
- Dr. Strangelove
- Regisseur
Naar mijn idee zegt Bol hier dat als een dvd regiocode 2 heeft en geen 'import' vermeld dat er dan NL ondertiteling is.Aston schreef:Nou, ik denk dat ik de gok dan maar ga wagen. Overigens heeft hij dus niets gezegd over waarom er in vredesnaam alleen buitenlandse ondertitelingen vermeld staan... Zal wel gewoon een fout zijn.Nagenoeg alle films in ons assortiment bevatten Nederlandse ondertiteling. Of een DVD ondertiteld is hangt samen met de regiocode. In o.a. Europa geldt regiocode 2. Het kan voorkomen dat wij een titel in ons assortiment hebben die uit een ander deel van de wereld komt en ook regiocode 2 heeft. In dat geval ziet u achter de titel ‘Import’ staan. Op deze DVD's staat geen Nederlandse ondertiteling.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Het zou mij ook zeer bevreemden als Bol ingeval van het onverhoopt toch ontbreken van ondertiteling zich niet klantvriendelijk opsteld.
Gisteren was die ondertiteling dus Hongaars. Vandaag is hij Frans (Dat kan ik in ieder geval tenminste lezen).Aston schreef:Kan iemand mij vertellen waarom er bij de dvd's van Bol.com vaak vreemde ondertitels staan. Als ik naar 'gegevens' ga en dan bij ondertitels kijk staat er bijvoorbeeld Tsjechisch, Hongaars of Japans (zie voorbeeld hieronder). Alle Hitchkocks hadden alleen buitenlandse ondertitels bijvoorbeeld. Hebben die dvd's dan geen Nederlandse ondertiteling of hebben alle dvd's van bol nl ondertiteling ondanks dat het er niet staat? Ik koop nu alleen dvd's als er echt staat dat er Nederlandse ondertiteling is, maar zo loop ik natuurlijk wel een hoop mis. Een beetje zonde.![]()
Voorbeeld all quiet on the western front:

http://www.bol.com/nl/p/dvd/invictus/10 ... index.html
Invictus voor 8 eu. Ook mooi dat er dan bij staat, tweedehands vanaf 14 eu.
Invictus voor 8 eu. Ook mooi dat er dan bij staat, tweedehands vanaf 14 eu.

Nog steeds 7 euro te duur voor die boutfilm.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Wat is er zo bout aan Invictus?Remon schreef:Nog steeds 7 euro te duur voor die boutfilm.
Nouja, bout is misschien wat overdreven, maar laat ik het anders stellen..wat is er goed aan Invictus?
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Tja eerst luid roepen en dan je stelling niet verdedigen, makkelijk hoorRemon schreef:Nouja, bout is misschien wat overdreven, maar laat ik het anders stellen..wat is er goed aan Invictus?

Ik weet niet, vond het een erg fijne film zo ten tijde van het WK. Dat nationalistische ging er bij mij wel in en de manier waarop het gebracht werd was ook fijn.
Haha, waarom moeilijk doen..
Nee, maar ik had me erg verheugd op deze film. Rugby, Eastwood, Damon, Freeman...In plaats van een topfilm kreeg ik een dodelijk saaie film waarin ik alleen maar zat te wachten op een uitspatting van iets leuks! Helaas kwam dat niet..

Nee, maar ik had me erg verheugd op deze film. Rugby, Eastwood, Damon, Freeman...In plaats van een topfilm kreeg ik een dodelijk saaie film waarin ik alleen maar zat te wachten op een uitspatting van iets leuks! Helaas kwam dat niet..
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Net Road To Perdition op blauwe straal besteld voor 5,99 euro
Daarnaast is ook de complete Millennium Trilogie op 3 blu-rays nu 24,99 euro
Gratis verzendkosten:
CRM-8VUIT-D7PSZ-K77EG
Daarnaast is ook de complete Millennium Trilogie op 3 blu-rays nu 24,99 euro
Gratis verzendkosten:
CRM-8VUIT-D7PSZ-K77EG
Dat is niet duur! Zat toevallig gisteravond klein verlanglijstje te maken met blu-rays. Godfather box, Apocalypse Now etc..
Social Network kost ook nog maar een tientje trouwens.
Edit: Hoe krijg jij 'm voor 6 euro dan? Bij mij kost ie 15 euro.
Social Network kost ook nog maar een tientje trouwens.
Edit: Hoe krijg jij 'm voor 6 euro dan? Bij mij kost ie 15 euro.
- Axeqlusive
- Regisseur
- Contacteer:
Er zit alweer twee weken tussen onze posts, misschien een tijdelijke aanbieding (?)Remon schreef:Edit: Hoe krijg jij 'm voor 6 euro dan? Bij mij kost ie 15 euro.
O pardon, zie ik nu pas 

Misschien interessant voor de lezers van George R.R. Martin:
20% korting op George R.R. Martin
Profiteer nu van extra korting op de Amerikaanse serie "A Song Of Ice And Fire". Inclusief de nieuwste bestseller "A Dance With Dragons". De korting is uitsluitend geldig op onderstaande selectie titels en is reeds in de bol.com prijs verrekend. De actie is niet geldig op 2e hands aanbod.
Link Bol.com
20% korting op George R.R. Martin
Profiteer nu van extra korting op de Amerikaanse serie "A Song Of Ice And Fire". Inclusief de nieuwste bestseller "A Dance With Dragons". De korting is uitsluitend geldig op onderstaande selectie titels en is reeds in de bol.com prijs verrekend. De actie is niet geldig op 2e hands aanbod.
Link Bol.com