Citizen Kane

Plaats reactie
ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Citizen Kane

Bericht door ash_ » 09 apr 2004 02:18

Net gelezen dvd.nl dat Indies een single en two-disc special edition van Citizen Kane gaat uitgeven.

De tweede disc van de 2-DVD S.E. bevat The Battle over Citizen Kane, een voor een oscar genomineerde documentaire die de carrières van Orson Welles en William Randolph Hearst belicht. Klinkt interessant alleen ken ik Indies volgens mij alleen van goedkope DVD's dus ik ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.

Meer info: klik hier

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Re: Citizen Kane

Bericht door hermit elephant » 09 apr 2004 07:38

ash_ schreef:Net gelezen...
Ga 's slapen joh! Je zit om kwart over drie 's nachts nog te lezen en te posten over Citizen Kane? Ik bewonder je toewijding, maar het is niet goed voor je... :O

Of kom je net pas uit de Lemming, na het feestje van Gert en ruben?

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 09 apr 2004 11:16

hermit elephant schreef:
ash_ schreef:Net gelezen...
Ga 's slapen joh! Je zit om kwart over drie 's nachts nog te lezen en te posten over Citizen Kane? Ik bewonder je toewijding, maar het is niet goed voor je... :O

Of kom je net pas uit de Lemming, na het feestje van Gert en ruben?
En waarom zou dat niet goed voor me zijn? ;) Ik heb nu eenmaal een iets ander bioritme dan de meeste mensen...

hermit elephant
Regisseur
Regisseur

Bericht door hermit elephant » 09 apr 2004 11:19

ash_ schreef:En waarom zou dat niet goed voor me zijn? ;) Ik heb nu eenmaal een iets ander bioritme dan de meeste mensen...
Nou ja, je neemt in ieder geval netjes je 9 uurtjes slaap... :D

Travis Bickle
Filmster
Filmster

Bericht door Travis Bickle » 27 mei 2004 21:12

Het schijnt nogal slechte kwaliteit te zijn!

flightart
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door flightart » 12 jun 2004 13:21

Heeft iemand hem, en kan diegene dan vertellen of hij het waard is om aan te schaffen? (want er was dacht ik ook een gold edition, naar ik las)

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 14 jun 2004 15:57

flightart schreef:Heeft iemand hem, en kan diegene dan vertellen of hij het waard is om aan te schaffen? (want er was dacht ik ook een gold edition, naar ik las)
Ik stond er vrijdag mee in mijn handen maar toen ik hem wilde gaan betalen kon de jongen achter de kassa de DVD nergens vinden :x

flightart
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door flightart » 14 jun 2004 16:50

ash_ schreef:
flightart schreef:Heeft iemand hem, en kan diegene dan vertellen of hij het waard is om aan te schaffen? (want er was dacht ik ook een gold edition, naar ik las)
Ik stond er vrijdag mee in mijn handen maar toen ik hem wilde gaan betalen kon de jongen achter de kassa de DVD nergens vinden :x
Ik zou de boel hebben afgebroken, ze hadden zeker nog wel 2000 copieën van pearl harbor liggen, zucht }: :|

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 14 jun 2004 16:53

flightart schreef:Ik zou de boel hebben afgebroken, ze hadden zeker nog wel 2000 copieën van pearl harbor liggen, zucht }: :|
En laten we vooral de overvloedige voorraad Tomb Raiders 2's niet vergeten. }:

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 14 jun 2004 19:36

ash_ schreef:
flightart schreef:Ik zou de boel hebben afgebroken, ze hadden zeker nog wel 2000 copieën van pearl harbor liggen, zucht }: :|
En laten we vooral de overvloedige voorraad Tomb Raiders 2's niet vergeten. }:
:D Hell does excist....

flightart
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door flightart » 18 jun 2004 16:33

In Nederland kan je een special edition kopen van Citizen Kane, die ook de documentaire 'battle over citizen kane' bevat, maar is deze (link: http://play.com/play247.asp?page=title& ... tle=145129) beter, ondanks hij niet 'battle over citizen kane' bevat?

RH
Bijrol
Bijrol

Bericht door RH » 17 feb 2006 16:16

Ik vond die docu wel interessant. De kwaliteit van het beeld was idd niet echt goed als ik me goed herinner. Wel was het interessant wat er verteld werd, ging geloof over Welles en de vereende krachten die wilde verkomen dat de film uitgebracht zou worden (al lang geleden gezien...). Tegenwoordig kost de SE niet zoveel meer dan de gewone geloof ik, en das is het zeker de moeite waard.

Plaats reactie