Star Wars IV, V en VI op DVD ?

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 22 jan 2003 21:21

zal nog wel een paar jaar duren. eerst episode 3, daarna indy en dan nog de extras's voor de dvd's voorbereiden. ik gok 4 jaar :cry:

plop
Bijrol
Bijrol

Bericht door plop » 24 jan 2003 11:29

Zodat iedereen de NT dvd's los koopt, waarna ze allemaal als een mooi OT+NT sixpack in de verkoop komen (en dus opnieuw worden gekocht), waardoor Lucas twice the cash krijgt.

steven maas
Figurant
Figurant

Re: Star Wars IV, V en VI op DVD ?

Bericht door steven maas » 22 mei 2003 09:45

de anomalie schreef:Heeft IEMAND ergens iets opgevangen wanneer A New Hope, The Empire Strikes Back en Return of the Jedi op DVD te verwachten zijn???????
Als ik het goed heb stond de release voor eind 2005 gepland.

Andere bronnen zeggen dat de originele trilogy helemaal niet meer op DVD komt, maar zal worden aangepast om het verhaal beter passend te maken in de lijn van de nieuwe serie. Dat verhaaltje neem ik echter niet al te serieus. :-?

Ondertussen kun je alvast op http://www.originaltrilogy.com even een digitaal krabbeltje zetten. Misschien helpt het... :P

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Star Wars IV, V en VI op DVD ?

Bericht door ash_ » 22 mei 2003 11:33

steven maas schreef:Andere bronnen zeggen dat de originele trilogy helemaal niet meer op DVD komt, maar zal worden aangepast om het verhaal beter passend te maken in de lijn van de nieuwe serie. Dat verhaaltje neem ik echter niet al te serieus. :-?
Doe het maar wel. Dit is namelijk niet helemaal wat ik gehoord heb maar wel ongeveer. Ik hoorde dat ze wel op DVD zullen verschijnen, na episode 3 en dat Lucas de films nog een keer wilde gaan oppoetsen om ze te maken zoals hij ze eigenlijk altijd voor ogen had gezien. The horror...

ruben
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ruben » 22 mei 2003 11:35

ik hoorde ook dat hij Jar Jar Binks wil toevoegen aan de nieuwe versie van A new hope

;)

weefselkweekje
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door weefselkweekje » 22 mei 2003 13:41

ruben schreef:ik hoorde ook dat hij Jar Jar Binks wil toevoegen aan de nieuwe versie van A new hope

;)
NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE AAAAAARGH NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE HUUUUURLLLL NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE NEEEEEEEEEE!

oh w8, er staat een ;)

Hans Olo
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Hans Olo » 25 mei 2003 12:26

LOL

Ik wacht ook al jaren op de dvd-box van episode 4 t/m 6...
Ze moeten die vooral NIET combineren met 1 t/m 3, dan is de helft van de box naar de klote.
Ik heb nu wel de 3 films in een darth vader video-box (de opgepoetste versie, niet die met de extra beelden), maar geen videorecorder.

Waarom is een dvd-speler niet downwards compatible?? :D

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 12 jun 2003 17:46

Hans Olo
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Hans Olo » 12 jun 2003 18:46

Session Timed Out
Your session has timed out. Select your browser's refresh menu option to continue browsing this collection.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 12 jun 2003 19:08

Hans Olo schreef:Session Timed Out
Your session has timed out. Select your browser's refresh menu option to continue browsing this collection.
Oh... er stonden plaatjes van DVD's van Episode 4-6. Ze staan in de collectie van deze man:
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias ... adult=true
zoek naar star wars.

robertos
Filmster
Filmster

Bericht door robertos » 12 jun 2003 22:04

Colonel_Kurz schreef:
Hans Olo schreef:Session Timed Out
Oh... er stonden plaatjes van DVD's van Episode 4-6. Ze staan in de collectie van deze man:
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias ... adult=true
zoek naar star wars.
Mja dat zijn bootlegs, gemaakt door fans en dus niet officieel. Ik zou ze best willen hebben, maar ze zijn volgens mij nergens meer te krijgen ofzo :-? . Van Indy was er btw ook zo'n fake dvd-release.

Hans Olo
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Hans Olo » 15 jun 2003 10:02

Leg eens uit over die bootlegs?
Zijn dat video- of vcd-versies die door fans zelf op dvd zijn gebrand?
Dus met hele matige kwaliteit en stereo geluid?

weefselkweekje
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door weefselkweekje » 15 jun 2003 15:09

Ik heb ongeveer 1,5 weken geleden de (meest recente) illegale DVD's besteld bij een redelijk vaag webshopje. Volgens recenties op internet is de beeldkwaliteit behoorlijk goed, zijn de subtitles uit te zetten en is het geluid ook wel ok (ik heb geen surround, dus maakt me niet zo veel uit). Als ik ze heb post ik wel ff in deze thread :)

http://www.d9dvd.com/dvd/55804025002.shtml

Jammer dat het de special editions zijn, maar ach...

weefselkweekje
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door weefselkweekje » 18 jun 2003 18:28

Ik heb de DVD's binnen en het ziet er goed uit... ik heb de eerste 20 min van TESB gekeken en de beeldkwaliteit viel me gigantisch mee voor een "bootleg". Hij is te vergelijken met een officiele DVD. Voor de film zit een "Dolby THX laserdisk" trailer :) Ik heb een eenvoudige stereo-opstelling, maar het geluid klinkt ook best goed.

Wel jammer dat de shop geen cases meestuurt, alleen de DVD's en de inlays. Daardooris het wel een soort brief die je ontvangt en is het vesturen veel envoudiger. De inlays passen in standaard DVD cases, dus die moet ik ff scoren.

toolman
Figurant
Figurant

Bericht door toolman » 18 jun 2003 22:24

ik heb die laatste illegal shit ook thuis.beeld is ok idd, maar geluid is niks.overstuurt soms ook, en het is niet echt DTS en DD.beetje gefaked allemaal.

Ik ben momenteel bezig met het overzetten van de laserdisc versie van de originele versies naar DVD.....die zijn in stereo/surround en dat ik ook lekker zo. ik vind de beeldkwaliteit van wat ik nu heb te weinig....dus ga ik maar weer eens lekker hobbyen :Y

Plaats reactie