Criterion DVD's
- TheGodfather
- Regisseur
- TheGodfather
- Regisseur
- TheGodfather
- Regisseur
Re: Criterion DVD's
Uit de nieuwsbrief...

- TheGodfather
- Regisseur
- TheGodfather
- Regisseur
- TheGodfather
- Regisseur
- Touchwood
- Walk of Fame
Ik zou liever zien dat wat je wilt laten zien aan content, niet als externe link in je berichten zet, maar je eigen posts met plaatjes en eventueel (gevonden, liefst nog eigen) tekstuele toevoegingen zou verlevendigen. 
Op deze manier voegt het zo weinig toe aan het forum.

- TheGodfather
- Regisseur
Ben ik `t niet mee eens. Ten eerste kan ik zelf geen plaatjes posten omdat geen van de titels in mijn bezit zijn (zowel dvd als blu-ray). Daarbij: waarom voegt het weinig toe? zo kan iedereen die er in geinteresseerd is de site bezoeken en kijken of ie `t een aanschaf/upgrade waard vind.Touchwood schreef:Ik zou liever zien dat wat je wilt laten zien aan content, niet als externe link in je berichten zet, maar je eigen posts met plaatjes en eventueel (gevonden, liefst nog eigen) tekstuele toevoegingen zou verlevendigen.
- Touchwood
- Walk of Fame
Waarom zou de blu-ray of dvd in je bezit moeten zijn om er een plaatje van in je post te plaatsen ?
En daarbij: ik lees liever waarom jij als mede-FT'er en niet te vergeten 'Winnaar van de FT Award voor DVD/Blu-ray verslaafde 2013' (!) het een eventuele aanschaf (of upgrade) waard vindt dan dat je mij wegstuurt naar een externe site om daar mijn licht op te steken.
En daarbij: ik lees liever waarom jij als mede-FT'er en niet te vergeten 'Winnaar van de FT Award voor DVD/Blu-ray verslaafde 2013' (!) het een eventuele aanschaf (of upgrade) waard vindt dan dat je mij wegstuurt naar een externe site om daar mijn licht op te steken.

- TheGodfather
- Regisseur
Ik kan er wel een plaatje van plaatsten maar dan vind ik dat het eigen plaatjes moeten zijn, anders kun je net zo goed de plaatjes op dvdbeaver bekijken. Dubbel werk enzoTouchwood schreef:Waarom zou de blu-ray of dvd in je bezit moeten zijn om er een plaatje van in je post te plaatsen ?

Dat kan ik dus niet melden omdat ik geen beide edities in bezit heb. Door het plaatsen van die links kan iedereen zelf de vergelijkingen bekijken en zelf beslissen of ie `t een upgrade waard vindtEn daarbij: ik lees liever waarom jij als mede-FT'er en niet te vergeten 'Winnaar van de FT Award voor DVD/Blu-ray verslaafde 2013' (!) het een eventuele aanschaf (of upgrade) waard vindt dan dat je mij wegstuurt naar een externe site om daar mijn licht op te steken. :
- TheGodfather
- Regisseur
Oktober titels:

- TheGodfather
- Regisseur
Frances Ha draait momenteel zelfs nog in de bioscoop. Gauw eens naar toe, maar dat was ik sowieso al van plan.
- TheGodfather
- Regisseur
De trailer daarvan ziet goed uit, met een groot Nouvelle Vague gevoel. Lijkt me een interessante titel 

- TheGodfather
- Regisseur