Laatst gehuurde dvd?

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 21 apr 2010 17:18

Never Surrender, slechte film die ik niemand aanraad.

Frank_Costello
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Frank_Costello » 21 apr 2010 17:28

GREAT martial art fan schreef:Never Surrender, slechte film die ik niemand aanraad.
Echt niemand :wink:

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 02 mei 2010 21:21

Blu-ray: Public Enemies. Zeer mooie beeldkwaliteit, met name de details in de kostuums en van gezichten bij close-ups zijn echt fenomenaal.

GREAT martial art fan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door GREAT martial art fan » 17 mei 2010 20:43

De laatste tijd ben ik toch weer wat meer in mijn huur periode. Nu heb ik ondertussen al The Defender en Blackjack met Dolph gehuurd. Ik ga binnenkort ook nog Missionary Man en Shootfighter huren.

enclave2
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door enclave2 » 27 jul 2010 17:56

Nooit meer huren

Vandaag ontdekte ik dat films huren tot het verleden behoord. Nu huurde ik al niet vaak meer omdat ik tegenwoordig wat minder films zie en vaker de bioscoop bezoek. Maar vandaag was ik eigenlijk wel weer benieuwd of er iets te vinden was in de schappen.
In de videotheek hadden ze het één en ander anders neergezet en dergelijk en toen ik bij de kassa stond was het me duidelijk waarom: deze videotheek was overgenomen. Het was eerst moviemax en nu elite. De nieuwe eigenaar kwam over als een zelfstandige of iets van die aard. Aan mijn MM pasje had ik uiteraard niets meer. Elite heeft een ander systeem. Namelijk vingerafdruk. Ik moest het even laten bezinken... vingerafdruk.... Toen ik aan de buurt was werd er vriendelijk naar het kasje op de toonbank gewezen. "Wilt u daar even u vinger in leggen?" Ik wist niet echt wat toepasselijker was, lachen of boos worden. Ik vertelde haar dat ze niets te maken hadden met iets persoonlijks als mijn vingerafdruk en verliet te zaak. Eén ding was duidelijk daar zou ik nooit meer een film huren. Dat de overheid zoiets wil registeren is tot daar aan toe maar een stel proletarische ondernemers zo'n database op laten bouwen is misschien wel een aangifte waardig.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 27 jul 2010 19:48

Hmja, een vingerafdruk afgeven op een film te huren is op zijn zachtst gezegd wat eigenaardig. Ik begrijp dat ze het risico op diefstal zo veel mogelijk willen beperken, maar denk dat ze een hoop klanten verliezen op deze manier. En er wordt al zo weinig gehuurd de laatste tijd. Ik zou mijn vingerafdruk trouwens ook niet geven aan een onderneming. Straks gaan ze nog met een wattenstaafje in je mond omdat ze je DNA nodig hebben ofzo.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: Laatst gehuurde dvd?

Bericht door Kyrill » 31 jul 2010 13:15

Videotheken zijn echt aan het uisterven... Ik heb daar echt al jaren niet meer gehuurd! Onze moviemax was ook kut! Die is nu zo goed als failliet... Eindelijk _O_ :T
Ze vroegen jaren geleden al 5 euro voor een nieuwe dvd om te huren voor 1 dag. Een Blu-ray huren vroegen ze net zoveel voor, flik lekker op :O Elke nieuwe film als je goed doet is op dvd nu voor max 10 euro te koop of minder.

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 31 jul 2010 13:55

€10 is wel heel goedkoop. Maar idd, sinds de komt van Blu-ray zijn de nieuwere films op DVD idd een stukje goedkoper. Niet veel, maar toch... Elke euro is er een :)

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 31 jul 2010 14:06

Om mijn voorbeeld uit Frankrijk te nemen...
Ik had daar 5 films voor 30 euro... En ze waren 10 euro per stuk. Zombieland was 1 van de 5 bij die 5 voor 30. Die komt hier pas 1 Augustus uit en bij bol.com is die alleen al 19,99 O+ Two Lovers is ook 1 van de 5 en die is daar ook 19,99. Ik wist eigenlijk al meteen dat ik er goed aan deed met 5 voor 30 met dat soort titels. Anders zijn er altijd nog sites als Amazon en Play 8)

Duikboot
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 31 jul 2010 15:41

Kijk da's mooi scoren natuurlijk :T

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 31 jul 2010 16:26

Kyrill schreef:Zombieland was 1 van de 5 bij die 5 voor 30. Die komt hier pas 1 Augustus uit en bij bol.com is die alleen al 19,99 O+
Die is hier al heel lang uit hoor.Check, sinds 9 maart. :)

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 31 jul 2010 17:07

Rem schreef:
Kyrill schreef:Zombieland was 1 van de 5 bij die 5 voor 30. Die komt hier pas 1 Augustus uit en bij bol.com is die alleen al 19,99 O+
Die is hier al heel lang uit hoor.Check, sinds 9 maart. :)
http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekre ... stid=73802

Het was de bluray my bad...

http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INT ... nd&x=0&y=0

De dvd als nog 15...

dannyB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door dannyB » 11 aug 2010 00:41

Eindelijk Shutter Island gehuurd/gezien. In de bioscoop was het er niet van gekomen. Ook al wist ik helaas de twist (tja, per ongeluk een spoiler gelezen, terwijl het toch echt onder een
Spoiler
spoilerblokje
zat. :oops:
Daardoor ging ik tijdens de film meer op bepaalde dingen letten, alsof je hem voor de 2e keer bekijkt. Dit gaat natuurlijk wel een beetje ten koste van het kijkplezier, maar vond het toch zeker een zeer goede film. Het goede acteerwerk (DiCaprio en Kingsley) en de heerlijke donkere/grauwe sfeer maken het allemaal meer dan goed.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 17 aug 2010 20:50

We're no angels
Sahara
Macbeth (Polanski)
Fantasia
Pocahontas

ze doen dan niet of niet meer mee met battles, toch maar eens bekijken (of herbekijken in het geval van Fantasia)

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 17 aug 2010 21:37

Sahara ben ik wel benieuwd naar. De Bogart. :Y

Plaats reactie