slechte dvd doosjes

Plaats reactie
Genesis
Filmster
Filmster

slechte dvd doosjes

Bericht door Genesis » 18 jan 2005 12:11

ik zit met een probleem.
ik weet niet of er meerdere mensen last van hebben maar de dvd's doosjes van de Taxi films e de film Yamakasi zijn slecht na de 1e keer dat ej de dvd uit het doosje haalt kan ie er niet meer in terug
je kan hem er niet meer in vast klikken
wie heeft dit probleem nog meer?

Groetjes, Genesis

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 18 jan 2005 12:21

Ik weet niet of het bij jou werkt, maar ik leg in dat soort gevallen het hoesje altijd op een stevig plat vlak (tafel ofzo) en probeer de DVD dan vast te duwen. Lukt altijd (tenzij het hoesje daadwerkelijk stuk is natuurlijk).

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Re: slechte dvd doosjes

Bericht door RobbieBoy » 23 jan 2005 23:28

Genesis schreef:ik zit met een probleem.
ik weet niet of er meerdere mensen last van hebben maar de dvd's doosjes van de Taxi films e de film Yamakasi zijn slecht na de 1e keer dat ej de dvd uit het doosje haalt kan ie er niet meer in terug
je kan hem er niet meer in vast klikken
wie heeft dit probleem nog meer?

Groetjes, Genesis
Heb ik ook met de dv'd doosjes van de belgische politie serie Flikken. die krijg ik ook niet meer vast geklikt

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 23 jan 2005 23:42

je kan ook even terug gaan naar de winkel. als ze daar weten wat service is, krijg je een nieuwe hoes.

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Bericht door RobbieBoy » 24 jan 2005 00:58

Vleeshaak schreef:je kan ook even terug gaan naar de winkel. als ze daar weten wat service is, krijg je een nieuwe hoes.
Bedankt voor de tip

Genesis
Filmster
Filmster

Bericht door Genesis » 05 feb 2006 22:45

foutje, zit ik ne beetje te reageren op mijn eigen post......

ik koop dvd's trouwens wel eens wat verder weg (bij een media markt waar ik af en toe kom, zo 1 keer per 2 a 3 weken).
als ik met de dvd's terug zou gaan zeggen ze denk ik dat het slijtage is.

heb ook wel eens cd's gekocht waarvan de tandjes kapot zijn, zodat cd cd lost in het doosje zit :x

movieslave
Figurant
Figurant

Bericht door movieslave » 22 mar 2007 08:08

Genesis schreef:foutje, zit ik ne beetje te reageren op mijn eigen post......

ik koop dvd's trouwens wel eens wat verder weg (bij een media markt waar ik af en toe kom, zo 1 keer per 2 a 3 weken).
als ik met de dvd's terug zou gaan zeggen ze denk ik dat het slijtage is.

heb ook wel eens cd's gekocht waarvan de tandjes kapot zijn, zodat cd cd lost in het doosje zit :x
Bij Media Markt maak je inderdaad weinig kan op vervangend opbergmateriaal. Winkels als Van Leest, Plato en FRS vervangen veelal je cd-hoesje (ongevraagd) als deze bij aankoop kapot is. Bij dvd's wordt vaak moeilijk gedaan, maar soms vervangen ze 'm toch.
Bij cd's gaat een doorzichtige binnenkant vaak pas later kapot. Hiervoor koop ik een pakje cd-r's in doosje (vaak goedkoper dan losse hoesjes). De cd-r's berg ik op in een map en de doosjes zijn dan beschikbaar als vervangend cd-hoesje.
Voor dvd's heb ik op een markt een setje van 10 lege hoesjes voor een prikje gekocht.

Plaats reactie