Welke DVD's heb je?
Welke DVD's heb je?
Ik ben wel eens benieuwd welke dvd's jullie hebben staan.
Ik heb er ongeveer 200
Friends serie 1 t/m 9 (binnenkort ook serie 10)
Startrek tng serie 1 t/m 7
startrek ds9 serie 1 t/m3
James Bond collection
Alias seizoen 1 t/m 2
The x-files serie 1 t/m 4
Crime scene investigation serie 1 t/m 2
EN nog véél meer dvd's!!!
Ik heb er ongeveer 200
Friends serie 1 t/m 9 (binnenkort ook serie 10)
Startrek tng serie 1 t/m 7
startrek ds9 serie 1 t/m3
James Bond collection
Alias seizoen 1 t/m 2
The x-files serie 1 t/m 4
Crime scene investigation serie 1 t/m 2
EN nog véél meer dvd's!!!
Laatst gewijzigd door RobbieBoy op 23 jan 2005 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
beetje weinig keuze in je poll. ik denk dat er aardig wat mensen zijn die meer dan 2 DVD`s per maand kopen. Ikzelf heb nu een collectie van ongeveer 140 films en heb nog geen jaar een DVD-speler.
Mijn collectie kan je hier vinden.
Laatst gewijzigd door Vleeshaak op 23 jan 2005 23:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Zo beter??;)Vleeshaak schreef:beetje weinig keuze in je poll. ik denk dat er aardig wat mensen zijn die meer dan 2 DVD`s per maand kopen. Ikzelf heb nu een collectie van ongeveer 140 films en heb nog geen jaar een DVD-speler.
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik weet niet wat er eerst stond, maar ondanks dat ik mezelf als een goede klant van de DVD-handel beschouw heb ik toch echt 'minder dan 20' moeten invullen. Deze maand wordt wellicht een uitzondering, als ik alle schijfjes afzonderlijk tel moet ik deze maand wel op zo'n 25 tot 30 uit kunnen komen. 3 seizoenen 24 doen natuurlijk wonderen...RobbieBoy schreef:Zo beter??;)Vleeshaak schreef:beetje weinig keuze in je poll. ik denk dat er aardig wat mensen zijn die meer dan 2 DVD`s per maand kopen. Ikzelf heb nu een collectie van ongeveer 140 films en heb nog geen jaar een DVD-speler.
- Vleeshaak
- Regisseur
- Contacteer:
eerst waren de opties 1 of. leek me een beetje erg beperkt. maar denk dat minder dan 10 ook wel weer erg ruim is...WizardOfOss schreef:Ik weet niet wat er eerst stond, maar ondanks dat ik mezelf als een goede klant van de DVD-handel beschouw heb ik toch echt 'minder dan 20' moeten invullen. Deze maand wordt wellicht een uitzondering, als ik alle schijfjes afzonderlijk tel moet ik deze maand wel op zo'n 25 tot 30 uit kunnen komen. 3 seizoenen 24 doen natuurlijk wonderen...RobbieBoy schreef:Zo beter??;)Vleeshaak schreef:beetje weinig keuze in je poll. ik denk dat er aardig wat mensen zijn die meer dan 2 DVD`s per maand kopen. Ikzelf heb nu een collectie van ongeveer 140 films en heb nog geen jaar een DVD-speler.
ja, ik weet `t, het is ook nooit goed
Ik ben pas net begonnen met een dvd collectie aanleggen maar heb best veel gekocht de laatste maand. Dit heb ik nu:
From Dusk Till Dawn
Jackie Brown
Pulp Fiction
Minority Report
Mystic River
Gothika
Lost Highway
The Shawshank Redemption
Donnie Darko
The Nightmare Before Christmas
Austin Powers 1
Austin Powers 2
American Psycho
Happy Tree Friends Volume 1
Se7en
Requim for a Dream
The Game
Scarface
Gladiator
The Shining
Devil’s Advocate
Interview with the Vampire
A Beautiful Mind
The Others
American Psycho 2
Stir of Echoes
Memento
The Green Mile
From Dusk Till Dawn
Jackie Brown
Pulp Fiction
Minority Report
Mystic River
Gothika
Lost Highway
The Shawshank Redemption
Donnie Darko
The Nightmare Before Christmas
Austin Powers 1
Austin Powers 2
American Psycho
Happy Tree Friends Volume 1

Se7en
Requim for a Dream
The Game
Scarface
Gladiator
The Shining
Devil’s Advocate
Interview with the Vampire
A Beautiful Mind
The Others
American Psycho 2
Stir of Echoes
Memento
The Green Mile
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
Volgens mij exact hetzelfde als dit topic: http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopic.php?t=335Lumière schreef:maar wat is nou het doel van dit topic?
Haha. is niet erg hoorVleeshaak schreef:eerst waren de opties 1 of. leek me een beetje erg beperkt. maar denk dat minder dan 10 ook wel weer erg ruim is...WizardOfOss schreef:Ik weet niet wat er eerst stond, maar ondanks dat ik mezelf als een goede klant van de DVD-handel beschouw heb ik toch echt 'minder dan 20' moeten invullen. Deze maand wordt wellicht een uitzondering, als ik alle schijfjes afzonderlijk tel moet ik deze maand wel op zo'n 25 tot 30 uit kunnen komen. 3 seizoenen 24 doen natuurlijk wonderen...RobbieBoy schreef: Zo beter??;)
ja, ik weet `t, het is ook nooit goed

Gewoon interesse.Lumière schreef:maar wat is nou het doel van dit topic?
Ja, dat toppic had ik dus niet gezien. Stom van meWizardOfOss schreef:Volgens mij exact hetzelfde als dit topic: http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopic.php?t=335Lumière schreef:maar wat is nou het doel van dit topic?

Laatst gewijzigd door RobbieBoy op 24 jan 2005 00:35, 4 keer totaal gewijzigd.
Hier kan wel een slotje op, dusWizardOfOss schreef:Volgens mij exact hetzelfde als dit topic: http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopic.php?t=335Lumière schreef:maar wat is nou het doel van dit topic?
-
- Bijrol
- sickboy1984
- Regisseur