Welke serie zou jij op DVD willen?

Mirocube
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Mirocube » 16 mar 2007 19:43

Carnivàle
Big Love
Twin Peaks

maar binnenkort eerst Paranoia Agent

movieslave
Figurant
Figurant

Bericht door movieslave » 03 apr 2007 22:28

Twin Peaks 2 - eindelijk uit!!!
Sopranos 6
24 5
Lost 3 (can't wait - wanneer komt die uit?)

Herie
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door Herie » 03 apr 2007 22:31

ben erg aan het twijfelen of ik op de fame ledenkoopavond as vrijdag niet met 20% korting Twin peaks wil aanschaffen...

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 04 apr 2007 08:00

movieslave schreef:Lost 3 (can't wait - wanneer komt die uit?)
Season 2 was er rond eind september. Dat zal dus voor season 3 ook het geval zijn.

Groundhog
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Groundhog » 04 apr 2007 08:24

Band of Brothers Tin Pack wil ik enorm graag hebben, dus die zal ik binnenkort in de kast staan.

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 04 apr 2007 11:02

Ik zit met een dilemma die in grootte zijn weerga niet kent. Een serie op DVD moet natuurlijk compleet zijn, aan een paar seizoenen heb je in feite niets. Toch?!?

Nu is het vijfde seizoen van The A-team uit, zonder enige twijfel de beste serie ooit. Maar wat ziet mijn oog:

Afbeelding

Natuurlijk is het alleen maar de cover, maar het geeft mijn probleem in de essentie wel weer. Een A-team waar opeens twee extra man (nicht-met-paardestaart Frankie Santana en Gen. Hunt Stockwell) aan zijn toegevoegd is mijn A-team niet meer!

Datzelfde geldt natuurlijk ook voor bijvoorbeeld X-files (zonder Mulder is het niet meer hetzelfde). Moet je nou tegen je wil in DVD-boxen kopen om een serie te completeren of voet bij stuk houden en een halve serie in je bezit houden?!? (die dan wel in fantastisch is, dat dan weer wel)

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 04 apr 2007 11:09

Tja, een complete serie is natuurlijk een stuk leuker. Maar gelukkig heb je de 4 delen daarvoor wel. Het zou pas raar zijn als je bijvoorbeeld alleen 1 en 3 hebt. Je zou dus kunnen stoppen en doen alsof de serie voor jou daar ophoudt. Ik heb alleen geen idee meer of het vierde seizoen een waardige afsluiter had.

En het is nog maar één deel natuurlijk...

LuciusMalfoy
Regisseur
Regisseur

Bericht door LuciusMalfoy » 04 apr 2007 14:09

Rich Art schreef:Tja, een complete serie is natuurlijk een stuk leuker. Maar gelukkig heb je de 4 delen daarvoor wel. Het zou pas raar zijn als je bijvoorbeeld alleen 1 en 3 hebt. Je zou dus kunnen stoppen en doen alsof de serie voor jou daar ophoudt. Ik heb alleen geen idee meer of het vierde seizoen een waardige afsluiter had.

En het is nog maar één deel natuurlijk...
Je hebt gelijk, het is nog maar één deel... Ik zet hem wel achter de anderen... :P

ErikSchierboom
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door ErikSchierboom » 04 apr 2007 16:57

LuciusMalfoy schreef:Ik zit met een dilemma die in grootte zijn weerga niet kent. Een serie op DVD moet natuurlijk compleet zijn, aan een paar seizoenen heb je in feite niets. Toch?!?

Datzelfde geldt natuurlijk ook voor bijvoorbeeld X-files (zonder Mulder is het niet meer hetzelfde). Moet je nou tegen je wil in DVD-boxen kopen om een serie te completeren of voet bij stuk houden en een halve serie in je bezit houden?!? (die dan wel in fantastisch is, dat dan weer wel)
Ik heb momenteel seizoen 1 en 2 van The X-Files, maar daar zullen alleen nog seizoen 3 en 4 bij komen omdat ik het daarna snel minder vond worden. Een complete serie is leuk om te hebben, maar compleetheid vind ik minder belangrijk dan kwaliteit.

Zo heb ik ook nog seizoen 1, 2 en 3 van de serie Third Rock From The Sun waar je bij seizoen 3 al kan merken dat de kwaliteit minder wordt. Ik ga dan ook zeker niet meer de latere seizoenen kopen, dan zou ik alleen maar voor het compleet zijn gaan.

BennyBlanco
Filmster
Filmster

Bericht door BennyBlanco » 11 apr 2007 22:36

Heroes
Afbeelding
Ik hoop dat ie snel uitkomt in nederland.

Entourage.
hug it out bitch!!!!
Afbeelding

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 11 apr 2007 22:52

Seizoen 2 van Twin Peaks.

Monty Python seizoen 1&2 en 3&4

Extra's

Hotel Room (helaas nog niet op dvd te vinden!)

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 17 apr 2007 11:08

Twin Peaks deel 1 en 2
Greys Anatomy
Lost seizoen 2
Charmed heb ik alle seizoenen van :oops:
Prison Break

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 17 apr 2007 12:25

jacq schreef:Charmed heb ik alle seizoenen van :oops:
Ikke ook en ik schaam me er niks voor (goed Nederlands hé).
Maar ja ik heb dan ook de hele collectie van Angel en een paar seizoenen van Buffy ook.

Maar ik zou nu graag nog willen hebben seizoen 2 box 1 van Supernatural, het eerste seizoen van Heroes, seizoen 4 & 5 van Smallville en seizoen 7 en hoger van M*A*S*H.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 18 apr 2007 09:51

Gelukkig, ik dacht dat ik hier de enige Charmed fan was :D Angel vind ik ook wel leuk, Buffy wat minder.

poepiescheet
Figurant
Figurant

Alias Smith and Jones: The Story of Two Pretty Good Bad Men

Bericht door poepiescheet » 18 apr 2007 10:34

De beste televisie western serie van een hele poos terug. Alias Smith & Jones beroven treinen maar hebben spijt van hun criminele leventje. Maar voor ze amnestie krijgen moeten ze eerst bewijzen op het rechte pad te kunnen blijven Ondertussen nagezeten door bounty hunters en vage "vrienden" die het duo maar wat graag de schuld in de schoenen schuiven voor hun eigen criminele zaakjes. Erg leuk met veel humor gespeeld.

Goed nieuws is dat het eerste seizoen nu eindelijk op commerciele DVD is verschenen maar... Enkel regio 1 en er is nog geen release voor regio 2 gepland... :(

Afbeelding

Plaats reactie