Welke serie zou jij op DVD willen?
- movieslave
- Figurant
-
- Regisseur
Ik zit met een dilemma die in grootte zijn weerga niet kent. Een serie op DVD moet natuurlijk compleet zijn, aan een paar seizoenen heb je in feite niets. Toch?!?
Nu is het vijfde seizoen van The A-team uit, zonder enige twijfel de beste serie ooit. Maar wat ziet mijn oog:

Natuurlijk is het alleen maar de cover, maar het geeft mijn probleem in de essentie wel weer. Een A-team waar opeens twee extra man (nicht-met-paardestaart Frankie Santana en Gen. Hunt Stockwell) aan zijn toegevoegd is mijn A-team niet meer!
Datzelfde geldt natuurlijk ook voor bijvoorbeeld X-files (zonder Mulder is het niet meer hetzelfde). Moet je nou tegen je wil in DVD-boxen kopen om een serie te completeren of voet bij stuk houden en een halve serie in je bezit houden?!? (die dan wel in fantastisch is, dat dan weer wel)
Nu is het vijfde seizoen van The A-team uit, zonder enige twijfel de beste serie ooit. Maar wat ziet mijn oog:

Natuurlijk is het alleen maar de cover, maar het geeft mijn probleem in de essentie wel weer. Een A-team waar opeens twee extra man (nicht-met-paardestaart Frankie Santana en Gen. Hunt Stockwell) aan zijn toegevoegd is mijn A-team niet meer!
Datzelfde geldt natuurlijk ook voor bijvoorbeeld X-files (zonder Mulder is het niet meer hetzelfde). Moet je nou tegen je wil in DVD-boxen kopen om een serie te completeren of voet bij stuk houden en een halve serie in je bezit houden?!? (die dan wel in fantastisch is, dat dan weer wel)
Tja, een complete serie is natuurlijk een stuk leuker. Maar gelukkig heb je de 4 delen daarvoor wel. Het zou pas raar zijn als je bijvoorbeeld alleen 1 en 3 hebt. Je zou dus kunnen stoppen en doen alsof de serie voor jou daar ophoudt. Ik heb alleen geen idee meer of het vierde seizoen een waardige afsluiter had.
En het is nog maar één deel natuurlijk...
-
- Regisseur
Je hebt gelijk, het is nog maar één deel... Ik zet hem wel achter de anderen...Rich Art schreef:Tja, een complete serie is natuurlijk een stuk leuker. Maar gelukkig heb je de 4 delen daarvoor wel. Het zou pas raar zijn als je bijvoorbeeld alleen 1 en 3 hebt. Je zou dus kunnen stoppen en doen alsof de serie voor jou daar ophoudt. Ik heb alleen geen idee meer of het vierde seizoen een waardige afsluiter had.

- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
Ik heb momenteel seizoen 1 en 2 van The X-Files, maar daar zullen alleen nog seizoen 3 en 4 bij komen omdat ik het daarna snel minder vond worden. Een complete serie is leuk om te hebben, maar compleetheid vind ik minder belangrijk dan kwaliteit.LuciusMalfoy schreef:Ik zit met een dilemma die in grootte zijn weerga niet kent. Een serie op DVD moet natuurlijk compleet zijn, aan een paar seizoenen heb je in feite niets. Toch?!?
Zo heb ik ook nog seizoen 1, 2 en 3 van de serie Third Rock From The Sun waar je bij seizoen 3 al kan merken dat de kwaliteit minder wordt. Ik ga dan ook zeker niet meer de latere seizoenen kopen, dan zou ik alleen maar voor het compleet zijn gaan.
- BennyBlanco
- Filmster
Ikke ook en ik schaam me er niks voor (goed Nederlands hé).jacq schreef:Charmed heb ik alle seizoenen van![]()
Maar ja ik heb dan ook de hele collectie van Angel en een paar seizoenen van Buffy ook.
Maar ik zou nu graag nog willen hebben seizoen 2 box 1 van Supernatural, het eerste seizoen van Heroes, seizoen 4 & 5 van Smallville en seizoen 7 en hoger van M*A*S*H.
- poepiescheet
- Figurant
Alias Smith and Jones: The Story of Two Pretty Good Bad Men
De beste televisie western serie van een hele poos terug. Alias Smith & Jones beroven treinen maar hebben spijt van hun criminele leventje. Maar voor ze amnestie krijgen moeten ze eerst bewijzen op het rechte pad te kunnen blijven Ondertussen nagezeten door bounty hunters en vage "vrienden" die het duo maar wat graag de schuld in de schoenen schuiven voor hun eigen criminele zaakjes. Erg leuk met veel humor gespeeld.
Goed nieuws is dat het eerste seizoen nu eindelijk op commerciele DVD is verschenen maar... Enkel regio 1 en er is nog geen release voor regio 2 gepland...

Goed nieuws is dat het eerste seizoen nu eindelijk op commerciele DVD is verschenen maar... Enkel regio 1 en er is nog geen release voor regio 2 gepland...