Filmtoppers

Gesloten
DOCTOR007
Figurant
Figurant
Contacteer:

Filmtoppers

Bericht door DOCTOR007 » 20 jul 2005 10:01

Nou na Saw en War of Worlds te gezien hebben was ik tevreden.

The Jacket :T , Kingdom Of Heaven :T , Chronicles of Narnia :T , The Event :T , Hitchhikers Guide 2 the Galaxy(niet echt de moeite waard om je geld daar aan te verspillen :-? ) Be Cool :T zijn goede film waarvan je echt zeker bent dat het geen tijdverspilling is.

Oh ja en Dark Water is ook een goed film die je moet zien. Ik kijk ze eerst thuis op dvd en als het echt loont dat kijk ik ze ook in de BIOS :P !

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 20 jul 2005 10:23

The Chronicles of Narnia is echt een goede film ja. Zag je die ene veldslag nog ergens midden in die film waar zo'n gast een knal krijgt van een kattapult en gewoon 8000 meter ofzo door de lucht vliegt? Dat was wel een coole scene. Maareh... niet tegen teveel mensen zeggen dat die film zo goed is he, want wij zijn de enige twee die em pas gezien hebben. Sssttt... ons geheimpje ok?

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 20 jul 2005 11:37

Tolmppie !

Dank voor dit nieuwe topic !

Aangezien ik graag wil medewerken om de gegeven informatie alleen voor de intimi te houden zou ik willen voorstellen om hier een slotje op te doen en verzoek ik de auteur DOCTOR007 om de volgende keer zijn (prettige) ervaringen in een ander (bestaand) topic te plaatsen.

Gesloten