FilmTotaal DVDshop

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 23 aug 2005 18:20

Ann McDunn schreef:De laatste back order "Magnolia" is vandaag aangekomen, maar ik vind een maand na het betalen wel erg lang duren.
Vind ik nog wel meevallen. Ik heb wel eens 2 maanden moeten wachten op een backorder.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 23 aug 2005 22:16

Aan backorders kunnen we inderdaad helaas weinig doen, Ann...daar heeft elke shop mee te maken. We hopen dat het niet al te vaak voorkomt.

Jakob
Bijrol
Bijrol

Bericht door Jakob » 23 aug 2005 23:54

Wat is ongeveer de gemiddelde wachttijd van een backorder?

Ik heb the Sopranos seizoen 5 boxset besteld, maar daar wacht ik nu helaas al twee weken op. Het beloofde e-mailtje wat ik zou horen te krijgen als ik langer dan 10 dagen zou moeten wachten, heb ik helaas ook nooit ontvangen. Aangezien deze boxset op nr. 1 staat op jullie website verwacht ik niet dat ik de enige ben die op dit product zit te wachten.

Ik heb de box met creditcard betaald, wanneer wordt dit afgeschreven? Zodra het product besteld is, of zodra het verzonden is? Want anders is het misschien makkelijker om de bestelling te annuleren en het gewoon in de winkels te halen voor een vijftiental euro's meer.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 24 aug 2005 01:06

Peter schreef:Aan backorders kunnen we inderdaad helaas weinig doen, Ann...daar heeft elke shop mee te maken. We hopen dat het niet al te vaak voorkomt.
Is oké hoor Peter, soms gaat de tijd erg snel en als je ergens op wacht duurt het lang. Ik probeer het wel weer met andere DVD's, de levering is keurig verzorgd. Alleen is het van zo'n zaak zelf een beetje dom 3 x portokosten voor één bestelling.

Jakob
Bijrol
Bijrol

Bericht door Jakob » 24 aug 2005 22:41

De boel kwam vandaag binnen. Keurig verzorgd. Communicatie kan wel wat beter, maar ach voor dit soort prijzen, niet te veel zeuren :o.

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 24 aug 2005 23:38

Jakob schreef:Ik heb the Sopranos seizoen 5 boxset besteld, maar daar wacht ik nu helaas al twee weken op. Het beloofde e-mailtje wat ik zou horen te krijgen als ik langer dan 10 dagen zou moeten wachten, heb ik helaas ook nooit ontvangen.
Als je dit mailtje niet hebt ontvangen is dat inderdaad niet goed. Er staat overigens op de site wel 10 werkdagen, dat is wel iets meer. Heb je dan nog te lang moeten wachten? Laat het me weten want dan geef ik het door.
De boel kwam vandaag binnen. Keurig verzorgd. Communicatie kan wel wat beter, maar ach voor dit soort prijzen, niet te veel zeuren.
Over de communicatie: ik weet niet wat je nog meer hebt gedaan, maar deze plek is niet de meest ideale plek voor vragen. Op de site van de shop staat zowel een email-adres (die worden binnen een dag beantwoord; laat het ons aub weten als dat niet het geval is) als een telefoonnummer, waarmee je direct iemand te spreken krijgt en die informatie kan geven over de status van alle bestellingen.

Nogmaals: ik weet niet wat je nog meer hebt gedaan voor informatie en of dat beloofde mailtje inderdaad niet na 10 werkdagen kwam, maar de communicatie kun je niet beoordelen aan de hand van een bericht hier op het forum.

Laat het me weten, want ook wij willen dat alles voor iedereen zo soepel mogelijk loopt. Zonder klachten.

Jakob
Bijrol
Bijrol

Bericht door Jakob » 26 aug 2005 01:04

De bestelling was van 9 augustus, ik heb hem gisteren, dus 24 augustus, ontvangen. Dat is een fractie meer dan tien werkdagen, maar zoals ik al heb aangegeven stoor ik me er niet aan.
Ik had overigens op 16 augustus meteen de telefoon opgepakt, waarna ik gewoon netjes te woord werd gestaan door een medewerker inderdaad.

Wat ik bedoel met communicatie is meer dat ik vantevoren niet kon zien dat het product niet leverbaar was en dat het eerst besteld moest worden bij de leverancier. Had ik dat vantevoren geweten, dan had ik het product in de winkel gehaald, want ik wilde het gewoon zo snel mogelijk zien. Het product stond ook in de top 10 met meest populaire producten, dus dan verwacht je dat het product direct leverbaar is. Dat in combinatie met een mailtje wat ik wel verwacht had. Waarschijnlijk is het pakketje op dag 10 of 11 verzonden, dus dan was zo'n mailtje inderdaad niet nodig.

Zie het overigens niet als kritiek. Ik wil niemand wegjagen van jullie onderneming met mijn ervaring. Het pakketje kwam keurig netjes sealed op mijn deurmat terecht. De prijzen op jullie website zijn fair, evenals de verzendkosten. Jullie hebben een ruim aanbod (mooie arthouse sectie). Ik zal zeker nog eens bij jullie bestellen. :T

WoUtoMatiC
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door WoUtoMatiC » 09 sep 2005 08:37

Het zou denk ik handig zijn wanneer de verwachte levertijd in het bevestigingsmailtje komt te staan. Nu staat er alleen 'Bedankt voor uw bestelling!' en je eigen gegevens.

jigsaw
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door jigsaw » 10 mar 2006 11:33

De Klassieker Gone with the wind Net bestelt _O_

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 10 mar 2006 15:07

WoUtoMatiC schreef:Het zou denk ik handig zijn wanneer de verwachte levertijd in het bevestigingsmailtje komt te staan. Nu staat er alleen 'Bedankt voor uw bestelling!' en je eigen gegevens.
Nog handiger zou het zijn als er een email adres op de rekening stond, want het bleek dat de mails op het magazijn terecht kwamen, nou ik zie magazijnmedewerkers nog geen mails lezen. :-?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 11 mar 2006 18:15

Net besteld de nieuwste aanbieding, dat is toch echt goedkoop 10 dubbel DVD's voor € 49.95 plus wat portokosten, maar het scheelt nogal al wat en het zijn allemaal goede films. :T

generaal
Figurant
Figurant

Bericht door generaal » 11 apr 2007 18:44

Ik heb afgelopen vrijdag 5 dvd's besteld voor 30 euro, maar is het 100% zeker dat deze leverbaar zijn en op welke termijn ongeveer? Zo heb ik o.a. Requiem for a Dream besteld en die dvd heb ik nergens anders (Nederlands ondertiteld) meer kunnen vinden :).

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 12 apr 2007 09:26

generaal schreef:Ik heb afgelopen vrijdag 5 dvd's besteld voor 30 euro, maar is het 100% zeker dat deze leverbaar zijn en op welke termijn ongeveer? Zo heb ik o.a. Requiem for a Dream besteld en die dvd heb ik nergens anders (Nederlands ondertiteld) meer kunnen vinden :).
Dat moet je denk ik hun zelf vragen:P. Ik vind het een goede actie, 5 voor 30, alleen de verzendkosten vind ik te hoog :( 4.95 voor 5 films :(

generaal
Figurant
Figurant

Bericht door generaal » 12 apr 2007 13:34

Wow, ze zijn vandaag gewoon alle 5 binnen gekomen :D. Romper Stomper, Requiem For A Dream en True Romance kon ik nergens meer vinden en daar heb ik The Hurricane en Gangs Of New York nog aan toe gevoegd (goedkoper dan BOL). Fantastische service :T .

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 12 apr 2007 14:12

De meeste dvd's komen vrij snel binnen, props daarvoor :T

Maar ik heb nog wel een order staan gedaan op 24 Februari waarvan ik één dvd nog niet ontvangen heb (The Return [2003])

Ook een bestelling gedaan op 21 Maart is nog niet voltooid, 12 Angry Men en Lost Highway zijn namelijk nog niet binnen...

Ik wacht met smart af.

Plaats reactie