Vind ik nog wel meevallen. Ik heb wel eens 2 maanden moeten wachten op een backorder.Ann McDunn schreef:De laatste back order "Magnolia" is vandaag aangekomen, maar ik vind een maand na het betalen wel erg lang duren.
FilmTotaal DVDshop
Wat is ongeveer de gemiddelde wachttijd van een backorder?
Ik heb the Sopranos seizoen 5 boxset besteld, maar daar wacht ik nu helaas al twee weken op. Het beloofde e-mailtje wat ik zou horen te krijgen als ik langer dan 10 dagen zou moeten wachten, heb ik helaas ook nooit ontvangen. Aangezien deze boxset op nr. 1 staat op jullie website verwacht ik niet dat ik de enige ben die op dit product zit te wachten.
Ik heb de box met creditcard betaald, wanneer wordt dit afgeschreven? Zodra het product besteld is, of zodra het verzonden is? Want anders is het misschien makkelijker om de bestelling te annuleren en het gewoon in de winkels te halen voor een vijftiental euro's meer.
Ik heb the Sopranos seizoen 5 boxset besteld, maar daar wacht ik nu helaas al twee weken op. Het beloofde e-mailtje wat ik zou horen te krijgen als ik langer dan 10 dagen zou moeten wachten, heb ik helaas ook nooit ontvangen. Aangezien deze boxset op nr. 1 staat op jullie website verwacht ik niet dat ik de enige ben die op dit product zit te wachten.
Ik heb de box met creditcard betaald, wanneer wordt dit afgeschreven? Zodra het product besteld is, of zodra het verzonden is? Want anders is het misschien makkelijker om de bestelling te annuleren en het gewoon in de winkels te halen voor een vijftiental euro's meer.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Berichten: 19336
- Lid geworden op: 23 aug 2003 12:56
- Locatie: Buitenpost
- Contacteer:
Is oké hoor Peter, soms gaat de tijd erg snel en als je ergens op wacht duurt het lang. Ik probeer het wel weer met andere DVD's, de levering is keurig verzorgd. Alleen is het van zo'n zaak zelf een beetje dom 3 x portokosten voor één bestelling.Peter schreef:Aan backorders kunnen we inderdaad helaas weinig doen, Ann...daar heeft elke shop mee te maken. We hopen dat het niet al te vaak voorkomt.
Als je dit mailtje niet hebt ontvangen is dat inderdaad niet goed. Er staat overigens op de site wel 10 werkdagen, dat is wel iets meer. Heb je dan nog te lang moeten wachten? Laat het me weten want dan geef ik het door.Jakob schreef:Ik heb the Sopranos seizoen 5 boxset besteld, maar daar wacht ik nu helaas al twee weken op. Het beloofde e-mailtje wat ik zou horen te krijgen als ik langer dan 10 dagen zou moeten wachten, heb ik helaas ook nooit ontvangen.
Over de communicatie: ik weet niet wat je nog meer hebt gedaan, maar deze plek is niet de meest ideale plek voor vragen. Op de site van de shop staat zowel een email-adres (die worden binnen een dag beantwoord; laat het ons aub weten als dat niet het geval is) als een telefoonnummer, waarmee je direct iemand te spreken krijgt en die informatie kan geven over de status van alle bestellingen.De boel kwam vandaag binnen. Keurig verzorgd. Communicatie kan wel wat beter, maar ach voor dit soort prijzen, niet te veel zeuren.
Nogmaals: ik weet niet wat je nog meer hebt gedaan voor informatie en of dat beloofde mailtje inderdaad niet na 10 werkdagen kwam, maar de communicatie kun je niet beoordelen aan de hand van een bericht hier op het forum.
Laat het me weten, want ook wij willen dat alles voor iedereen zo soepel mogelijk loopt. Zonder klachten.
De bestelling was van 9 augustus, ik heb hem gisteren, dus 24 augustus, ontvangen. Dat is een fractie meer dan tien werkdagen, maar zoals ik al heb aangegeven stoor ik me er niet aan.
Ik had overigens op 16 augustus meteen de telefoon opgepakt, waarna ik gewoon netjes te woord werd gestaan door een medewerker inderdaad.
Wat ik bedoel met communicatie is meer dat ik vantevoren niet kon zien dat het product niet leverbaar was en dat het eerst besteld moest worden bij de leverancier. Had ik dat vantevoren geweten, dan had ik het product in de winkel gehaald, want ik wilde het gewoon zo snel mogelijk zien. Het product stond ook in de top 10 met meest populaire producten, dus dan verwacht je dat het product direct leverbaar is. Dat in combinatie met een mailtje wat ik wel verwacht had. Waarschijnlijk is het pakketje op dag 10 of 11 verzonden, dus dan was zo'n mailtje inderdaad niet nodig.
Zie het overigens niet als kritiek. Ik wil niemand wegjagen van jullie onderneming met mijn ervaring. Het pakketje kwam keurig netjes sealed op mijn deurmat terecht. De prijzen op jullie website zijn fair, evenals de verzendkosten. Jullie hebben een ruim aanbod (mooie arthouse sectie). Ik zal zeker nog eens bij jullie bestellen.
Ik had overigens op 16 augustus meteen de telefoon opgepakt, waarna ik gewoon netjes te woord werd gestaan door een medewerker inderdaad.
Wat ik bedoel met communicatie is meer dat ik vantevoren niet kon zien dat het product niet leverbaar was en dat het eerst besteld moest worden bij de leverancier. Had ik dat vantevoren geweten, dan had ik het product in de winkel gehaald, want ik wilde het gewoon zo snel mogelijk zien. Het product stond ook in de top 10 met meest populaire producten, dus dan verwacht je dat het product direct leverbaar is. Dat in combinatie met een mailtje wat ik wel verwacht had. Waarschijnlijk is het pakketje op dag 10 of 11 verzonden, dus dan was zo'n mailtje inderdaad niet nodig.
Zie het overigens niet als kritiek. Ik wil niemand wegjagen van jullie onderneming met mijn ervaring. Het pakketje kwam keurig netjes sealed op mijn deurmat terecht. De prijzen op jullie website zijn fair, evenals de verzendkosten. Jullie hebben een ruim aanbod (mooie arthouse sectie). Ik zal zeker nog eens bij jullie bestellen.

- WoUtoMatiC
- Bijrol
- Berichten: 38
- Lid geworden op: 27 okt 2003 10:51
- Contacteer:
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Berichten: 19336
- Lid geworden op: 23 aug 2003 12:56
- Locatie: Buitenpost
- Contacteer:
Nog handiger zou het zijn als er een email adres op de rekening stond, want het bleek dat de mails op het magazijn terecht kwamen, nou ik zie magazijnmedewerkers nog geen mails lezen.WoUtoMatiC schreef:Het zou denk ik handig zijn wanneer de verwachte levertijd in het bevestigingsmailtje komt te staan. Nu staat er alleen 'Bedankt voor uw bestelling!' en je eigen gegevens.

- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Berichten: 19336
- Lid geworden op: 23 aug 2003 12:56
- Locatie: Buitenpost
- Contacteer:
- PascalE
- Walk of Fame
- Berichten: 11799
- Lid geworden op: 24 jan 2007 17:23
- Locatie: Schijndel/Utrecht
- Contacteer:
Dat moet je denk ik hun zelf vragen:P. Ik vind het een goede actie, 5 voor 30, alleen de verzendkosten vind ik te hooggeneraal schreef:Ik heb afgelopen vrijdag 5 dvd's besteld voor 30 euro, maar is het 100% zeker dat deze leverbaar zijn en op welke termijn ongeveer? Zo heb ik o.a. Requiem for a Dream besteld en die dvd heb ik nergens anders (Nederlands ondertiteld) meer kunnen vinden.


De meeste dvd's komen vrij snel binnen, props daarvoor
Maar ik heb nog wel een order staan gedaan op 24 Februari waarvan ik één dvd nog niet ontvangen heb (The Return [2003])
Ook een bestelling gedaan op 21 Maart is nog niet voltooid, 12 Angry Men en Lost Highway zijn namelijk nog niet binnen...
Ik wacht met smart af.

Maar ik heb nog wel een order staan gedaan op 24 Februari waarvan ik één dvd nog niet ontvangen heb (The Return [2003])
Ook een bestelling gedaan op 21 Maart is nog niet voltooid, 12 Angry Men en Lost Highway zijn namelijk nog niet binnen...
Ik wacht met smart af.