www.megamovieworld.com
-
- Figurant
- Contacteer:
MEGA MOVIE WORLD
Hoi, Ik heb wat films voor de verkoop beschikbaar. Interesse , ga dan naar± www.megamovieworld.com
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: MEGA MOVIE WORLD
MegaMovieWorld schreef:Hoi, Ik heb wat films voor de verkoop beschikbaar. Interesse , ga dan naar± www.megamovieworld.com

Daar gaan we weer Ann! Ga je deze keer weer lieflijk uitleggen dat het de bedoeling is om eerst een rondje in de Lemming te geven voordat je mag spammen, of heb je je oordeel al klaar staan...Ann McDunn schreef:MegaMovieWorld schreef:Hoi, Ik heb wat films voor de verkoop beschikbaar. Interesse , ga dan naar± www.megamovieworld.com![]()

Overigens over de site: De films zijn ex-rental! Dus al vaak gedraaid (varierend tussen de 15 en 50 keer meestal.) Op zich moet dit wel kunnen maar je wilt niet weten hoe sommige klanten met een huur-dvdtje omspringen. En verder heb je natuurlijk irritante ingesealde streepjescodes en stickers op je cover!!!!
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ja ik kijk daar wel even lekker uit voordat ik weer mijn hart laat spreken voordat ik mijn verstand gebruik. Overigens weet ik wat ex-rental is, ik heb er al een heel stel, die zet ik dan ook wijselijk niet bij het topic "Wat is je laatste DVD?" Maar als jij een lange PB had gehad was je misschien ook wel overstag gegaan.KoenZ schreef:Daar gaan we weer Ann! Ga je deze keer weer lieflijk uitleggen dat het de bedoeling is om eerst een rondje in de Lemming te geven voordat je mag spammen, of heb je je oordeel al klaar staan...Ann McDunn schreef:MegaMovieWorld schreef:Hoi, Ik heb wat films voor de verkoop beschikbaar. Interesse , ga dan naar± www.megamovieworld.com![]()
![]()
Overigens over de site: De films zijn ex-rental! Dus al vaak gedraaid (varierend tussen de 15 en 50 keer meestal.) Op zich moet dit wel kunnen maar je wilt niet weten hoe sommige klanten met een huur-dvdtje omspringen. En verder heb je natuurlijk irritante ingesealde streepjescodes en stickers op je cover!!!!

-
- Figurant
- Contacteer:
- sickboy1984
- Regisseur
Zolang dit beperkt blijft tot dit eigen hoekje van de DVD-pricewatch heb ik er geen problemen mee, Hans B. mag voor mij part ook in hoogst eigen persoon in het FRS topic zijn aanbiedingen posten. Discussie gesloten, alleen inhoudelijk reacties graag.sickboy1984 schreef:maar waarom doe je dat je een particulier bent die gewoon wat dvd's verkoopt als jullie er 8000 hebben dan is het gewoon een verkoopsite en is dit pure spam