www.megamovieworld.com

Plaats reactie
MegaMovieWorld
Figurant
Figurant
Contacteer:

MEGA MOVIE WORLD

Bericht door MegaMovieWorld » 11 aug 2005 00:04

Hoi, Ik heb wat films voor de verkoop beschikbaar. Interesse , ga dan naar± www.megamovieworld.com

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: MEGA MOVIE WORLD

Bericht door Ann McDunn » 11 aug 2005 01:56

MegaMovieWorld schreef:Hoi, Ik heb wat films voor de verkoop beschikbaar. Interesse , ga dan naar± www.megamovieworld.com
:x :o

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 11 aug 2005 02:02

Ann McDunn schreef:
MegaMovieWorld schreef:Hoi, Ik heb wat films voor de verkoop beschikbaar. Interesse , ga dan naar± www.megamovieworld.com
Daar gaan we weer Ann! Ga je deze keer weer lieflijk uitleggen dat het de bedoeling is om eerst een rondje in de Lemming te geven voordat je mag spammen, of heb je je oordeel al klaar staan... :D

Overigens over de site: De films zijn ex-rental! Dus al vaak gedraaid (varierend tussen de 15 en 50 keer meestal.) Op zich moet dit wel kunnen maar je wilt niet weten hoe sommige klanten met een huur-dvdtje omspringen. En verder heb je natuurlijk irritante ingesealde streepjescodes en stickers op je cover!!!!

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 11 aug 2005 02:11

KoenZ schreef:
Ann McDunn schreef:
Daar gaan we weer Ann! Ga je deze keer weer lieflijk uitleggen dat het de bedoeling is om eerst een rondje in de Lemming te geven voordat je mag spammen, of heb je je oordeel al klaar staan... :D

Overigens over de site: De films zijn ex-rental! Dus al vaak gedraaid (varierend tussen de 15 en 50 keer meestal.) Op zich moet dit wel kunnen maar je wilt niet weten hoe sommige klanten met een huur-dvdtje omspringen. En verder heb je natuurlijk irritante ingesealde streepjescodes en stickers op je cover!!!!
Ja ik kijk daar wel even lekker uit voordat ik weer mijn hart laat spreken voordat ik mijn verstand gebruik. Overigens weet ik wat ex-rental is, ik heb er al een heel stel, die zet ik dan ook wijselijk niet bij het topic "Wat is je laatste DVD?" Maar als jij een lange PB had gehad was je misschien ook wel overstag gegaan. :-? Overigens kom ik alleen op deze filmsite, dus zag ik later pas wat er echt loos was, ik weet het goed zijn voor anderen wordt gestraft en je moet het nog lang horen ook. :cry:

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 11 aug 2005 09:03

Deze thread is weggehaald uit Handige DVD-websites, dit is namelijk geen handige site, maar een verkoopsite en heeft daarom van mij zijn eigen thread in DVD-pricewatch gekregen. Graag weer on-topic!

Psycho-M
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Psycho-M » 11 aug 2005 10:29

Weet je wat ik nou zo grappig vind.
Van alle genres heeft hij van erotiek de meeste films volgens mij... :o

MegaMovieWorld
Figurant
Figurant
Contacteer:

Bericht door MegaMovieWorld » 11 aug 2005 11:07

Psycho-M schreef:Weet je wat ik nou zo grappig vind.
Van alle genres heeft hij van erotiek de meeste films volgens mij... :o
Totaal zijn er 8000 reguliere dvd films op voorraad. Dus geen probleem.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 11 aug 2005 11:22

maar waarom doe je dat je een particulier bent die gewoon wat dvd's verkoopt als jullie er 8000 hebben dan is het gewoon een verkoopsite en is dit pure spam

Barthuz
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Barthuz » 11 aug 2005 12:00

Niet eens de moeite waard om je druk over te maken. Weinig titels en wat er wel is hoef ik allemaal niet

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 11 aug 2005 13:35

sickboy1984 schreef:maar waarom doe je dat je een particulier bent die gewoon wat dvd's verkoopt als jullie er 8000 hebben dan is het gewoon een verkoopsite en is dit pure spam
Zolang dit beperkt blijft tot dit eigen hoekje van de DVD-pricewatch heb ik er geen problemen mee, Hans B. mag voor mij part ook in hoogst eigen persoon in het FRS topic zijn aanbiedingen posten. Discussie gesloten, alleen inhoudelijk reacties graag.

Plaats reactie